Gå til innhold

Har neon canada goose parka?

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.canada-goose.com/27pr_expedition_parka.htm

det finnes veldig mange modeller, men det stoe merket er karakteristisk.

Som MP sier i tråden her, det var for to år siden "alle" skulle ha slike:

http://oslopuls.aftenposten.no/?service=redirect&sourceid=679636

Fryktelig dyr, og når "alle" hadde fått slik var det ikke like kult lenger..

Hmmm, jeg synes egentlig ikke den var spesielt fin...Minner meg om slike jakker gamle menn går med ;-)

Gjest høstløv
Skrevet

Hmmm, jeg synes egentlig ikke den var spesielt fin...Minner meg om slike jakker gamle menn går med ;-)

Det er siste mote for unge gutter.

Skrevet

Det er siste mote for unge gutter.

Da får jeg ta en ekstra titt på unggutta når jeg skal til byen imorgen ;)

Skrevet

Hehe, jeg tok den med etter faren min og han var 84 ;o)

Skrevet

Hehe, jeg tok den med etter faren min og han var 84 ;o)

*Yess* Da har jeg ikke blingsa helt ;) Jeg begynner nesten å lure på om ikke morfar hadde en slik også :)

Skrevet

Så dyre gaver får ikke mine unger. Sånn er det bare. Jeg kjøper ikke gaver som går ut over økonomien det neste halve året, det er jo ren idioti.

Helt enig.

Skrevet

*Yess* Da har jeg ikke blingsa helt ;) Jeg begynner nesten å lure på om ikke morfar hadde en slik også :)

Hehe, jeg tenkte jeg skulle ha den med som røykejakke når jeg skal på fjellet til vinteren :o)

Skrevet

Hehe, jeg tenkte jeg skulle ha den med som røykejakke når jeg skal på fjellet til vinteren :o)

Den er helt sikkert god og varm, så den passer nok som fjellrøykejakke ;)

Skrevet

Den er helt sikkert god og varm, så den passer nok som fjellrøykejakke ;)

Det var akkurat det jeg tenkte også ;o)

Skrevet

*he he* Artig kommentar,

Jeg kan nok tenke meg at jakka kan være grei for unge menn/gutter også, men feminin kan man neppe kalle den.

Skrevet

*he he* Artig kommentar,

Jeg kan nok tenke meg at jakka kan være grei for unge menn/gutter også, men feminin kan man neppe kalle den.

Det er nok bare jeg som ikke følger med på guttemoten :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...