Gjest togli Skrevet 21. november 2008 Skrevet 21. november 2008 http://www.canada-goose.com/27pr_expedition_parka.htm det finnes veldig mange modeller, men det stoe merket er karakteristisk. Som MP sier i tråden her, det var for to år siden "alle" skulle ha slike: http://oslopuls.aftenposten.no/?service=redirect&sourceid=679636 Fryktelig dyr, og når "alle" hadde fått slik var det ikke like kult lenger.. Hmmm, jeg synes egentlig ikke den var spesielt fin...Minner meg om slike jakker gamle menn går med ;-) 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 21. november 2008 Skrevet 21. november 2008 Hmmm, jeg synes egentlig ikke den var spesielt fin...Minner meg om slike jakker gamle menn går med ;-) Det er siste mote for unge gutter. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 21. november 2008 Skrevet 21. november 2008 Det er siste mote for unge gutter. Da får jeg ta en ekstra titt på unggutta når jeg skal til byen imorgen 0 Siter
Dorthe Skrevet 21. november 2008 Skrevet 21. november 2008 Hmmm, jeg synes egentlig ikke den var spesielt fin...Minner meg om slike jakker gamle menn går med ;-) Hehe, jeg tok den med etter faren min og han var 84 ;o) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 21. november 2008 Skrevet 21. november 2008 Hehe, jeg tok den med etter faren min og han var 84 ;o) *Yess* Da har jeg ikke blingsa helt Jeg begynner nesten å lure på om ikke morfar hadde en slik også 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 21. november 2008 Skrevet 21. november 2008 Så dyre gaver får ikke mine unger. Sånn er det bare. Jeg kjøper ikke gaver som går ut over økonomien det neste halve året, det er jo ren idioti. Helt enig. 0 Siter
Dorthe Skrevet 21. november 2008 Skrevet 21. november 2008 *Yess* Da har jeg ikke blingsa helt Jeg begynner nesten å lure på om ikke morfar hadde en slik også Hehe, jeg tenkte jeg skulle ha den med som røykejakke når jeg skal på fjellet til vinteren ) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 21. november 2008 Skrevet 21. november 2008 Hehe, jeg tenkte jeg skulle ha den med som røykejakke når jeg skal på fjellet til vinteren ) Den er helt sikkert god og varm, så den passer nok som fjellrøykejakke 0 Siter
Dorthe Skrevet 21. november 2008 Skrevet 21. november 2008 Den er helt sikkert god og varm, så den passer nok som fjellrøykejakke Det var akkurat det jeg tenkte også ;o) 0 Siter
morsan Skrevet 22. november 2008 Skrevet 22. november 2008 Hmmm, jeg synes egentlig ikke den var spesielt fin...Minner meg om slike jakker gamle menn går med ;-) *he he* Artig kommentar, Jeg kan nok tenke meg at jakka kan være grei for unge menn/gutter også, men feminin kan man neppe kalle den. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 22. november 2008 Skrevet 22. november 2008 *he he* Artig kommentar, Jeg kan nok tenke meg at jakka kan være grei for unge menn/gutter også, men feminin kan man neppe kalle den. Det er nok bare jeg som ikke følger med på guttemoten 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.