Gå til innhold

Den ultimate vinterskoen:o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

''Jeg ønsker meg en god og varm sko/støvel..''

Begrepet så vidt ut, så jeg slang meg på.. :-)

oooops, jeg var nok litt trøtt i sted, ja :)

Skrevet

Sorel Caribou..

http://media.rei.com/media/674940_492Lrg.JPG

Lett å spenne på, varme, og de ser tross alt ikke helt jævlige ut for å rusle rundt i til vanlig. Dog kanskje ikke for å brukes til fest da..:-)

Ja, sånne er fine, men hvor kjøper jeg de? Og hva koster de, vet du det?

Jeg så noen på xxl sine hjemmesider tror jeg det var, men de hadde kun herrestr.

Gjest Astroide
Skrevet

Ja, sånne er fine, men hvor kjøper jeg de? Og hva koster de, vet du det?

Jeg så noen på xxl sine hjemmesider tror jeg det var, men de hadde kun herrestr.

Tror de kan koste fra 500 til litt over 1000. Kjøpte mine for 800 hos ei forretning som heter noe sånn som "Jobb og Fritid", som da selger firtid/turklær og jobbklær.. Ellers har jeg sett de hos noen sportsbutikker (G-sport hvertfall tidligere i høst..) og noen skobutikker.

Tror det er disse skoene som du skriver om lengre ned her. De skal klare å holde deg varm ned til -40 grader. Og det kan fort stemme. Nederste del er gummi så du blir ikke våt i litt slaps, øverste er tykk lær. Inni er en tykk innersokk av ull du kan ta ut og tørke..

De er faktisk mer behagelig til hverdags enn de ser ut som..

Skrevet

Hvor kjøpte du den bogaboot (eller hva den het) henne da??

Butikk i Norge, og hva kostet den?

Var fin den...

Jeg så bugaboot denne uka. Brun/rosa på Obs Sport til 499,-, og samme til 699,- på Intersport.

Skrevet

Hvor kjøpte du den bogaboot (eller hva den het) henne da??

Butikk i Norge, og hva kostet den?

Var fin den...

Den kjøpte jeg på G-sport. Den var på kampanje for 2 uker siden, og kostet da 499,- Du kan jo sjekke om noen av butikkene har den igjen til den prisen. I tilegg kjøpte jeg ett par på Sportshuset til min datter, da de kun hadde store størrelser på G-sport. Samme prisen der, så kanskje du kan sjekke der også.

Skrevet

Hehe... jeg skjønner, mente ikke sånn gå tur i byen da:o)

Jeg har støvletter og andre sko, men skulle gjerne hatt noen som er VARME!

Og som kan brukes på tur i skogen, men også på tur rundt i nabolaget da, trilletur med vogna liksom... Ikke bytur:o)

Blir vel noen litt grove ala Sorel, de har noen litt fine brune med hvit pels øverst, men de kostet bare 499,- og da lurer jeg på om de er VARME jeg da??

Mitt beste tips for å gjøre litt enklere skoletter varme, er å legge inn en tykk og god ullsåle. Prøv med dette i butikken, og helst også med en skikkelig raggsokk.

Skrevet

Jeg legger inn et tips til, men om den er den "ultimate", vet jeg ikke, for den er ikke beregnet på vått føre.

Men den er ihvertfall _varm_, og den er mye lettere og nettere på foten enn Sorel-sko, som jeg også har;-)

Det er den svarte skoen på bildet her - det er den nye typen sko fra Nesna-lobben, som altså ser litt mer ut som enn vanlig sko enn de mer spesielle lobbene, men som lobbene er den laget i ull.

http://www.mosjoeneurosko.no/Customers/mosjoeneurosko/images/Nye%20Nesna%20Fabrikker/thumb/thumb_Nesna_labben_copy_500_0.jpg

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...