Gå til innhold

Nå ble jeg dritsur

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sulten kone er sur kone - i alle fall nå :-(

Jentene og jeg har vært i svømmehallen og kost oss, og avtalen var at min kjære skulle lage middag og ha ferdig når vi kom hjem.

Vi kom hjem, og mannen i huset sover på sofaen, og ingen middag er laget. Vi er ursultne og vi har ikke brød.

Så nå har jeg bestilt pizza - skal hente den om fem minutter!

GRRRR!

AneM1365380603
Skrevet

Det må ha vært litt av en skuffelse, men snart får dere mat :o) Jeg tipper mannen din har veldig dårlig samvittighet nå.

Vi skal snart spise taco. Jeg venter på at resten av gjengen skal komme hjem.

Skrevet

Du får printe ut mrxx' orgasmebeskrivelse, og legge den på et tilfeldig sted han ser den.

Da ordner kvelden seg *hehe*

Skrevet

Så skuffende!! Håper pizzaen smaker litt ekstra godt da....

Skrevet

Det må ha vært litt av en skuffelse, men snart får dere mat :o) Jeg tipper mannen din har veldig dårlig samvittighet nå.

Vi skal snart spise taco. Jeg venter på at resten av gjengen skal komme hjem.

Ja, han var litt flau.... Og kom med nytrekt kaffe til meg her istad - så vi er gode venner igjen nå :-)

Jeg blir ekstremt sur når jeg er sulten altså! Merker det vanvitiig når blodsukkeret er lavt. Hadde ikke spist siden klokka halv ett da.....

Skrevet

Jeg regner med at han må betale pizzaen? ;o)

Hrmpf! Vi har fellesøkonomi....

Det var jo jeg som hentet den, så jeg betalte med felleskortet...

Skrevet

Han har sikkert hatt en stri dag på jobben!

Nei du - han har hatt fri i dag. Vi har vært og trent sammen og gått på kafé og kost oss. Men han kom hjem fra jobb halv to i natt, så det ble lite søvn i natt (stod opp tidlig for å få ungene avgårde).

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1227297102' post='4021092]

Du får printe ut mrxx' orgasmebeskrivelse, og legge den på et tilfeldig sted han ser den.

Da ordner kvelden seg *hehe*

Ja, kanskje jeg skal gjøre det ;-)

Skrevet

Så skuffende!! Håper pizzaen smaker litt ekstra godt da....

Pizzaen var ok - litt for mye stekt, så vi måtte skjære av litt. Men det var mat, jeg var sulten, og jeg ble mett. Og etterhvert ble jeg blid også :-)

Skrevet

Ja, kanskje jeg skal gjøre det ;-)

Det er opp til mannen å berge aftenen, nå... ;-)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1227300696' post='4021145]

Det er opp til mannen å berge aftenen, nå... ;-)

Ikke så mye som taler for det akkurat her:

Nå sitter vi i hver vår ulltrøye + han i ullongs og jeg i dongeri med hver vår pc på fanget. Huset er bomba og vi får besøk i morgen, så vi burde egentlig ta et tak sammen om å få huset på stell - og deretter hummm....hummmm...hummmm...hummmm....!

Skrevet

Ikke så mye som taler for det akkurat her:

Nå sitter vi i hver vår ulltrøye + han i ullongs og jeg i dongeri med hver vår pc på fanget. Huset er bomba og vi får besøk i morgen, så vi burde egentlig ta et tak sammen om å få huset på stell - og deretter hummm....hummmm...hummmm...hummmm....!

Litt hanky panky, og energien til å feie over huset kommer! ;-)

*har vasket i dag*

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1227300976' post='4021154]

Litt hanky panky, og energien til å feie over huset kommer! ;-)

*har vasket i dag*

He he ;-)

Vi pleier å sovne vi, etterpå ;-)

Tror nok det er lurt å ta noe rydding i kveld.....

Skrevet

He he ;-)

Vi pleier å sovne vi, etterpå ;-)

Tror nok det er lurt å ta noe rydding i kveld.....

*flire*

Skrevet

Pizzaen var ok - litt for mye stekt, så vi måtte skjære av litt. Men det var mat, jeg var sulten, og jeg ble mett. Og etterhvert ble jeg blid også :-)

Det var da godt å høre at det hjalp med mat. Men en kan bli sur og tverr og alt som er når en er sulten, merker det stadig selv ;) Ha en flott fredagskveld :)

Skrevet

Det var da godt å høre at det hjalp med mat. Men en kan bli sur og tverr og alt som er når en er sulten, merker det stadig selv ;) Ha en flott fredagskveld :)

Takk, i like måte :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...