Gjest prust Skrevet 21. november 2008 Skrevet 21. november 2008 Sulten kone er sur kone - i alle fall nå :-( Jentene og jeg har vært i svømmehallen og kost oss, og avtalen var at min kjære skulle lage middag og ha ferdig når vi kom hjem. Vi kom hjem, og mannen i huset sover på sofaen, og ingen middag er laget. Vi er ursultne og vi har ikke brød. Så nå har jeg bestilt pizza - skal hente den om fem minutter! GRRRR! 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 21. november 2008 Skrevet 21. november 2008 Det må ha vært litt av en skuffelse, men snart får dere mat ) Jeg tipper mannen din har veldig dårlig samvittighet nå. Vi skal snart spise taco. Jeg venter på at resten av gjengen skal komme hjem. 0 Siter
Lillemus Skrevet 21. november 2008 Skrevet 21. november 2008 Jeg regner med at han må betale pizzaen? ;o) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 21. november 2008 Skrevet 21. november 2008 Han har sikkert hatt en stri dag på jobben! 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 21. november 2008 Skrevet 21. november 2008 Du får printe ut mrxx' orgasmebeskrivelse, og legge den på et tilfeldig sted han ser den. Da ordner kvelden seg *hehe* 0 Siter
pekkaline Skrevet 21. november 2008 Skrevet 21. november 2008 Så skuffende!! Håper pizzaen smaker litt ekstra godt da.... 0 Siter
Gjest prust Skrevet 21. november 2008 Skrevet 21. november 2008 Det må ha vært litt av en skuffelse, men snart får dere mat ) Jeg tipper mannen din har veldig dårlig samvittighet nå. Vi skal snart spise taco. Jeg venter på at resten av gjengen skal komme hjem. Ja, han var litt flau.... Og kom med nytrekt kaffe til meg her istad - så vi er gode venner igjen nå :-) Jeg blir ekstremt sur når jeg er sulten altså! Merker det vanvitiig når blodsukkeret er lavt. Hadde ikke spist siden klokka halv ett da..... 0 Siter
Gjest prust Skrevet 21. november 2008 Skrevet 21. november 2008 Jeg regner med at han må betale pizzaen? ;o) Hrmpf! Vi har fellesøkonomi.... Det var jo jeg som hentet den, så jeg betalte med felleskortet... 0 Siter
Gjest prust Skrevet 21. november 2008 Skrevet 21. november 2008 Han har sikkert hatt en stri dag på jobben! Nei du - han har hatt fri i dag. Vi har vært og trent sammen og gått på kafé og kost oss. Men han kom hjem fra jobb halv to i natt, så det ble lite søvn i natt (stod opp tidlig for å få ungene avgårde). 0 Siter
Gjest prust Skrevet 21. november 2008 Skrevet 21. november 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1227297102' post='4021092] Du får printe ut mrxx' orgasmebeskrivelse, og legge den på et tilfeldig sted han ser den. Da ordner kvelden seg *hehe* Ja, kanskje jeg skal gjøre det ;-) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 21. november 2008 Skrevet 21. november 2008 Så skuffende!! Håper pizzaen smaker litt ekstra godt da.... Pizzaen var ok - litt for mye stekt, så vi måtte skjære av litt. Men det var mat, jeg var sulten, og jeg ble mett. Og etterhvert ble jeg blid også :-) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 21. november 2008 Skrevet 21. november 2008 Ja, kanskje jeg skal gjøre det ;-) Det er opp til mannen å berge aftenen, nå... ;-) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 21. november 2008 Skrevet 21. november 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1227300696' post='4021145] Det er opp til mannen å berge aftenen, nå... ;-) Ikke så mye som taler for det akkurat her: Nå sitter vi i hver vår ulltrøye + han i ullongs og jeg i dongeri med hver vår pc på fanget. Huset er bomba og vi får besøk i morgen, så vi burde egentlig ta et tak sammen om å få huset på stell - og deretter hummm....hummmm...hummmm...hummmm....! 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 21. november 2008 Skrevet 21. november 2008 Ikke så mye som taler for det akkurat her: Nå sitter vi i hver vår ulltrøye + han i ullongs og jeg i dongeri med hver vår pc på fanget. Huset er bomba og vi får besøk i morgen, så vi burde egentlig ta et tak sammen om å få huset på stell - og deretter hummm....hummmm...hummmm...hummmm....! Litt hanky panky, og energien til å feie over huset kommer! ;-) *har vasket i dag* 0 Siter
Gjest prust Skrevet 21. november 2008 Skrevet 21. november 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1227300976' post='4021154] Litt hanky panky, og energien til å feie over huset kommer! ;-) *har vasket i dag* He he ;-) Vi pleier å sovne vi, etterpå ;-) Tror nok det er lurt å ta noe rydding i kveld..... 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 21. november 2008 Skrevet 21. november 2008 He he ;-) Vi pleier å sovne vi, etterpå ;-) Tror nok det er lurt å ta noe rydding i kveld..... *flire* 0 Siter
pekkaline Skrevet 21. november 2008 Skrevet 21. november 2008 Pizzaen var ok - litt for mye stekt, så vi måtte skjære av litt. Men det var mat, jeg var sulten, og jeg ble mett. Og etterhvert ble jeg blid også :-) Det var da godt å høre at det hjalp med mat. Men en kan bli sur og tverr og alt som er når en er sulten, merker det stadig selv Ha en flott fredagskveld 0 Siter
Gjest prust Skrevet 21. november 2008 Skrevet 21. november 2008 Det var da godt å høre at det hjalp med mat. Men en kan bli sur og tverr og alt som er når en er sulten, merker det stadig selv Ha en flott fredagskveld Takk, i like måte :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.