Gjest Ankan Skrevet 21. november 2008 Skrevet 21. november 2008 Hei! Denne måneden fikk jeg katastrofalt lite utbetalt i lønn, bare usle 800 kroner mot vanlige 16000 etter skatt. Dette må vel være en feil, eller er det noen av dere som kan se noen logisk forklaring på den mildt sagt beskjedene utbetalingen? Jeg startet i den jobben jeg har nå 1.september, og fikk utbetalt min første lønning den 20. Fikk så lønning nummer to den 20. oktober. Jeg hadde fri den første uken av november - men har deretter jobbet alle dager etter dette (jeg skal dog bare jobbe to dager til i neste uke - før jeg begynner i ny jobb). Kan det bli så lite penger av dette? 0 Siter
Gjest lønnsmottaker Skrevet 21. november 2008 Skrevet 21. november 2008 800 kr kan vel umulig stemme, 8000 høres mer riktig ut. 0 Siter
Lillemus Skrevet 22. november 2008 Skrevet 22. november 2008 Som lønnsmottaker sier så mangler det nok en 0 her, du har vel jobbet ca. halve mnd. Ta kontakt med lønningskontoret eller overordnet på arbeidsplassen din med en gang. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.