Gå til innhold

Takk skal dere ha!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trivelig med litt støtte her på DOL!

Når det gjelder tips om hva jeg bør/ikke bør spise, så spiller det ingen rolle. Om jeg knasker lakris eller gråstein, resultatet er det samme. Nå dytter jeg innpå med Imodium, og alt som skjer er at omløpshastigheten har gått opp, mens konsistensen er den samme. Det trodde jeg nesten var umulig.

Jeg ringte fastlegen i dag. Helsetrollet hadde i tankene å gi meg time på tirsdag for noen prøver, men etter å ha blitt informert om det nye fine utslettet mitt, samt det fakta at jeg ikke klarte å huske mitt eget mobilnummer, så fikk jeg time der og da.

Hun var faktisk veldig hyggelig i RL. Blodprøve ble tatt, den bekreftet at jeg er syk (bombe)!

Så nå har jeg fått antibiotika og utvidet sykemelding. Alt uten i det hele tatt å ha hilst på legen min! Jeg ble litt skeptisk siden alle helsefolkene så så medlidende på meg. Det betyr vanligvis dårlige prognoser, har jeg for meg. Eller at jeg så for jævlig ut, men jeg var nystriglet og presentabel. I mine øyne.

Så nå får vi se. Jeg har ikke tid til dette. Vi skal på ferie om ca en uke.

Jeg har handla inn masse Farris og eplemost. Ikke min favoritt, men det går da ned.

Skrevet

Så bra at du ble tatt inn fort. Høres ikke bra ut med hukommelsesvikt da... Nå skal du se du blir bedre om et par dager.. Har du noen gang prøvd idoform? Den er til feriemager.... Håper virkelig du kommer deg avsted, hvor skal du forresten? God bedring!

Skrevet

Så bra at du ble tatt inn fort. Høres ikke bra ut med hukommelsesvikt da... Nå skal du se du blir bedre om et par dager.. Har du noen gang prøvd idoform? Den er til feriemager.... Håper virkelig du kommer deg avsted, hvor skal du forresten? God bedring!

Jeg er way, waaaay beyond feriemagestadiet!

Det blir totalt en ca 20 timer i diverse fly, retning sydøst.

Jeg ringer ikke til meg selv, så jeg har av og til litt problemer med å huske nummeret mitt. Ofte må jeg skrive det opp for å "se" det. I dag var det litt ekstremt, det skal innrømmes, men kroppen går på lavbluss.

Jeg begynner å få respekt for Robinsonfolkene, dersom de faktisk spiser så lite som de sier. Jeg hadde ikke greid noen konkurranser nå om dagen.

Skrevet

Jøss, lever du ennå!? Jeg begynte å bli en smule bekymra siden vi ikke hadde hørt fra deg på en stund ;)

Godt du fikk snakka med legen og at du nå får behandling!!

God bedring:)

Skrevet

Litt av en sjau du har! Jeg ønsker deg god bedring. Tenk så deilig den dagen du igjen driter rettelig _kabel_ ;-)

Skrevet

Jøss, lever du ennå!? Jeg begynte å bli en smule bekymra siden vi ikke hadde hørt fra deg på en stund ;)

Godt du fikk snakka med legen og at du nå får behandling!!

God bedring:)

Jeg har ikke snakket med legen, jeg blir behandlet av helsesekretæren. Leger har vi nok gått bort fra her i Norge.

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1227308698' post='4021307]

Litt av en sjau du har! Jeg ønsker deg god bedring. Tenk så deilig den dagen du igjen driter rettelig _kabel_ ;-)

Lykken er en kjempekabel, men akkurat nå så nøyer jeg meg med hva som helst som minner om fasthet!

Skrevet

Jeg har ikke snakket med legen, jeg blir behandlet av helsesekretæren. Leger har vi nok gått bort fra her i Norge.

Trasig.... Heldigvis har ikke jeg denne erfaringen her vi bor. Her får vi lege med det samme dersom vi trenger det. Helsesekretærene har ikke lov å gjøre noe uten å gå via legen først (iallefall sier de det her).

Skrevet

Lykken er en kjempekabel, men akkurat nå så nøyer jeg meg med hva som helst som minner om fasthet!

*hehe* Det kan jeg tenke meg ;-)

Skrevet

Hehe, ikke bekymr deg om det da. Legesekretærene er flinke til å sette diagnoser de ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...