Gå til innhold

powerpoint presentasjon - jeg er dum

Anbefalte innlegg

Gjest dumidata
Skrevet

Hei!

Jeg skjønner virkelig ikke hvordan jeg skal klare å lage en pp-presentasjon... Jeg vil både ha tekst og bilder. Pr lysbilde skal også punktene komme opp gradvis og ikke alle på en gang...

Er jeg eneste i verden som ikke får til dette? Jeg er helt fortvilet. Hvordan kan jeg lære meg dette??

Skrevet

Gå inn på folkeuniversitetets sider over datakurs. Ta modulen som har med dette å gjøre, bare denne ene modulen. Så sitter det som ei kule til neste gang du skal bruke det.

Skrevet

Hvilken versjon av powerpoint har du? (hjelp - om.../help - about)

Skrevet

Du må inn på "egendefinert animasjon" for å finne det. Det er litt forskjellig på Vista og XP, men ikke vanskelig å få til hvis du bare kommer deg til rett sted.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...