Gjest dumidata Skrevet 21. november 2008 Skrevet 21. november 2008 Hei! Jeg skjønner virkelig ikke hvordan jeg skal klare å lage en pp-presentasjon... Jeg vil både ha tekst og bilder. Pr lysbilde skal også punktene komme opp gradvis og ikke alle på en gang... Er jeg eneste i verden som ikke får til dette? Jeg er helt fortvilet. Hvordan kan jeg lære meg dette?? 0 Siter
Gjest modul Skrevet 21. november 2008 Skrevet 21. november 2008 Gå inn på folkeuniversitetets sider over datakurs. Ta modulen som har med dette å gjøre, bare denne ene modulen. Så sitter det som ei kule til neste gang du skal bruke det. 0 Siter
Åsemor Skrevet 22. november 2008 Skrevet 22. november 2008 Hvilken versjon av powerpoint har du? (hjelp - om.../help - about) 0 Siter
Gjest bikku Skrevet 22. november 2008 Skrevet 22. november 2008 Du må inn på "egendefinert animasjon" for å finne det. Det er litt forskjellig på Vista og XP, men ikke vanskelig å få til hvis du bare kommer deg til rett sted. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.