Gjest ventalengenoknå Skrevet 22. november 2008 Skrevet 22. november 2008 Jeg ønsker å spørre kjæresten min om hun vil gifte seg med meg. Vi har vært samboere i seks år, så vi har i hvert fall ikke hatt hastverk.. Planen er å gi henne en julekalender med en personlig gave for hver dag (denne er bortimot klar allerede). På julaften vil hun, når hun åpner boksen, finne ringen og spørsmålet. Er dette romantisk nok? Men jeg lurer på andre ting også.. Etter et langt og sorgløst liv har jeg absolutt ingen erfaring med dette. Hva slags ring er det jeg skal kjøpe? Blir dette forlovelsesringen og så må jeg gå og kjøpe en til meg selv etterpå eller noe? Jeg har faktisk ikke peiling.. Hjelp meg! :-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 22. november 2008 Skrevet 22. november 2008 Jeg hadde dødd av glede av en slik kalender! )))) Vanvittig romantisk synes nå jeg! ) *Lurer på om jeg skal sende dette tipset anonymt til kjæresten min* ;o) Kjøp en diamantring (om du har råd da!) til henne nå og nye ringer til bryllupet. Synes 0 Siter
Onsdag1365380628 Skrevet 22. november 2008 Skrevet 22. november 2008 Så romantisk..hadde ønsket at min samboer hadde funnet på noe slikt. Ønsker deg lykke til ! Angående ringer vet jeg ingenting så jeg håper noen som vet vil svare deg. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 22. november 2008 Skrevet 22. november 2008 Så romantisk ) Veldig koselig måte å gjøre det på ) Må sørge for at hun ikke sniktitter på "lukene" fremover da ) Gjør som Lillemus sier. En diamantring til henne nå, og andre ringer til bryllupet. (Om du har råd til det selvfølgelig) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 22. november 2008 Skrevet 22. november 2008 Jeg hadde dødd av glede av en slik kalender! )))) Vanvittig romantisk synes nå jeg! ) *Lurer på om jeg skal sende dette tipset anonymt til kjæresten min* ;o) Kjøp en diamantring (om du har råd da!) til henne nå og nye ringer til bryllupet. Synes Send tipset anonymt til mannen min også, hehe! ;-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 22. november 2008 Skrevet 22. november 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1227365649' post='4021531] Send tipset anonymt til mannen min også, hehe! ;-) Men du er da gift?! 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 22. november 2008 Skrevet 22. november 2008 Eg har ikke peiling eg heller, men voksne folk bruker ikkje julekalender. Nei spør ho rett ut om ho vil gifte seg med deg, hvis svaret blir nei så kan du spørre ei anna du liker godt. 0 Siter
Lillemus Skrevet 22. november 2008 Skrevet 22. november 2008 Eg har ikke peiling eg heller, men voksne folk bruker ikkje julekalender. Nei spør ho rett ut om ho vil gifte seg med deg, hvis svaret blir nei så kan du spørre ei anna du liker godt. ''Eg har ikke peiling eg heller, men voksne folk bruker ikkje julekalender.'' Pøh. Kjøpte kalender til kjæresten i dag jeg så! Flax-kalender. ) Evt. gevinst går på hyttekontoen. ) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 22. november 2008 Skrevet 22. november 2008 ''Eg har ikke peiling eg heller, men voksne folk bruker ikkje julekalender.'' Pøh. Kjøpte kalender til kjæresten i dag jeg så! Flax-kalender. ) Evt. gevinst går på hyttekontoen. ) Da har du ikkje vært "helt i lodd". :-) Men skal dere bygge ny hytte helt fra grunnen av? 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 22. november 2008 Skrevet 22. november 2008 Men du er da gift?! Å ja, det glemte jeg... ;-) Jeg tenkte kun på det romantiske aspektet. Jeg sier ikke neitakk til en diamant den 24. desember, skjønt jeg har så jeg klarer meg... Idèen var god. Dette bør være Lottes adventskalender i år, hehe! 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 22. november 2008 Skrevet 22. november 2008 Eg har ikke peiling eg heller, men voksne folk bruker ikkje julekalender. Nei spør ho rett ut om ho vil gifte seg med deg, hvis svaret blir nei så kan du spørre ei anna du liker godt. ''Nei spør ho rett ut om ho vil gifte seg med deg, hvis svaret blir nei så kan du spørre ei anna du liker godt.'' Geir da, hehe! 0 Siter
Lillemus Skrevet 22. november 2008 Skrevet 22. november 2008 Da har du ikkje vært "helt i lodd". :-) Men skal dere bygge ny hytte helt fra grunnen av? Jepp, helt fra første plank og første spiker. ) Pillarene til annekset er alt oppe, resten av annekset kommer i løpet av vinteren, hyttebygging starter til sommeren antageligvis. I stallen ligger omtrent hele annekset ferdig kappet + golvene til soverommene i selve hytta. ) Noen ganger er det praktisk å ha en overivrig og meget hendig og dyktig svigerfar! :-D For ikke å snakke om den splitter nye snøscooteren som står og bare venter på at den skal tas i bruk! ) 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 22. november 2008 Skrevet 22. november 2008 Eg har ikke peiling eg heller, men voksne folk bruker ikkje julekalender. Nei spør ho rett ut om ho vil gifte seg med deg, hvis svaret blir nei så kan du spørre ei anna du liker godt. Jeg bestilte nylig en Liverpoolkalender til en venn av meg, men de var dessverre utsolgt. Mannen min ønsker seg en slik cognackalender. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 22. november 2008 Skrevet 22. november 2008 Ideen er så god at du nok vil finne en ring som gjør henne glad Jeg ville blitt glad uansett. 0 Siter
Lillemus Skrevet 22. november 2008 Skrevet 22. november 2008 Jeg bestilte nylig en Liverpoolkalender til en venn av meg, men de var dessverre utsolgt. Mannen min ønsker seg en slik cognackalender. Jeg traff en gang en kar som pleide å ha rødvinskalender. ) Han kjøpte en kartong rødvin og tok et glass hver kveld i desember, men som regel måtte han spe på med en flaske elelr to mot slutten. ;o) 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 22. november 2008 Skrevet 22. november 2008 Jeg traff en gang en kar som pleide å ha rødvinskalender. ) Han kjøpte en kartong rødvin og tok et glass hver kveld i desember, men som regel måtte han spe på med en flaske elelr to mot slutten. ;o) Det var jo en god idè for en rødvinselsker ) De skulle hatt en slik kalender på polet med diverse rødviner i, så fikk man samtidig teste ut de ulike sortene. Det var dumt de ikke hadde Liverpoolkalenderen. Han hadde blitt så glad. Det er en mann på over 50 Jeg bestilte endel annet til han derfra som nok faller i smak. Noen menn forblir alltid gutter når det kommer til fotball ) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 22. november 2008 Skrevet 22. november 2008 Kjemperomantisk!!! Personlig foretrekker jeg glatt gullring som forlovelsesring. Du kjøper gjerne ringene som par. Din egen gjemmer du bare bort så lenge Vent med å gravere i ringene til hun har prøvd sin. Kan tenkes hun må bytte størrelse. 0 Siter
pekkaline Skrevet 22. november 2008 Skrevet 22. november 2008 Kjemperomantisk!!! Personlig foretrekker jeg glatt gullring som forlovelsesring. Du kjøper gjerne ringene som par. Din egen gjemmer du bare bort så lenge Vent med å gravere i ringene til hun har prøvd sin. Kan tenkes hun må bytte størrelse. Yes! Signerer denne jeg. 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 22. november 2008 Skrevet 22. november 2008 Åååh... utrolig fin idé. Morsomt, sjarmerende og romatisk på samme tid ) 0 Siter
Gjest Her i huset Skrevet 22. november 2008 Skrevet 22. november 2008 Eg har ikke peiling eg heller, men voksne folk bruker ikkje julekalender. Nei spør ho rett ut om ho vil gifte seg med deg, hvis svaret blir nei så kan du spørre ei anna du liker godt. Her får gubben én øl hver dag. Alle forskjellige og alle pakket inn. På julaften får han en sånn tønne med øl (husker ikke hvor mange liter). 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.