morsan Skrevet 22. november 2008 Skrevet 22. november 2008 Kjemperomantisk!!! Personlig foretrekker jeg glatt gullring som forlovelsesring. Du kjøper gjerne ringene som par. Din egen gjemmer du bare bort så lenge Vent med å gravere i ringene til hun har prøvd sin. Kan tenkes hun må bytte størrelse. Jeg er også mest for glatt gullring, men kanskje ungjente nåtildags krever og forventer diamantring?? Jeg er dessuten for at man først setter på seg disse glatte gullringene på bryllupsdagen:-) For min del hadde det holdt med et frieri på julaften - uten ring:-) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 22. november 2008 Skrevet 22. november 2008 Her får gubben én øl hver dag. Alle forskjellige og alle pakket inn. På julaften får han en sånn tønne med øl (husker ikke hvor mange liter). Det var en god plan. Kan tenke meg han er skikkelig tørst på julaften da? 0 Siter
willow Skrevet 22. november 2008 Skrevet 22. november 2008 jeg liker frieri-tanken din utrolig godt! hadde blitt helt vanvittig glad om min mann hadde fridd på den måten iallefall hva ringer angår synes jeg du skal gå og se litt. se om du føler er henne. om du synes det blir slitsomt å gå i butikker å se: gå innom dem og be om kataloger over forlovelsesringer/allianseringer. det gjorde vi. vi falt for samme ring, uten å fortelle det til hverandre først. etter så mange år sammen din kjære skal du ikke se bort fra at du klarer å "føle deg frem" til hvilken ring du kan gi. det er den som minner deg om henne. når du har funnet ringen kan du jo bare høre med de som selger den ang størrelse (forandring av den). 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 23. november 2008 Skrevet 23. november 2008 Åååh... utrolig fin idé. Morsomt, sjarmerende og romatisk på samme tid ) Blir en festlig julekveld om hun takker nei ;O) 0 Siter
Gjest en diamantring Skrevet 23. november 2008 Skrevet 23. november 2008 det er en kjemperomantisk ide! Jeg ville kjøpt en diamantring til henne (hvis du har råd), og så kjøper dere like, glatte gullringer sammen som dere setter på dere under vielsen. (evt før, hvis dere av en eller annen grunn skal vente lenge på å gifte dere, og ønsker en synlig forlovelsesring på begge i "ventetiden") Det blir mer og mer vanlig med en diamantring til henne, og glatte gullringer til begge etterpå. Alt er "lov", Gjør som dere liker. Finn en ring i skuffen hennes som du vet passer riktig finger, og ta med denne til gullsmeden for å måle. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 23. november 2008 Skrevet 23. november 2008 Jeg er også mest for glatt gullring, men kanskje ungjente nåtildags krever og forventer diamantring?? Jeg er dessuten for at man først setter på seg disse glatte gullringene på bryllupsdagen:-) For min del hadde det holdt med et frieri på julaften - uten ring:-) Sukk, vi har vel blitt påvirket av USA på dette området også... Det er vel ikke lenge før forlovelsesringene blir satt på venstre ringfinger heller nå... Ja, ja... 0 Siter
morsan Skrevet 23. november 2008 Skrevet 23. november 2008 Sukk, vi har vel blitt påvirket av USA på dette området også... Det er vel ikke lenge før forlovelsesringene blir satt på venstre ringfinger heller nå... Ja, ja... Skulle ikke forundre meg;-) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 23. november 2008 Skrevet 23. november 2008 det er en kjemperomantisk ide! Jeg ville kjøpt en diamantring til henne (hvis du har råd), og så kjøper dere like, glatte gullringer sammen som dere setter på dere under vielsen. (evt før, hvis dere av en eller annen grunn skal vente lenge på å gifte dere, og ønsker en synlig forlovelsesring på begge i "ventetiden") Det blir mer og mer vanlig med en diamantring til henne, og glatte gullringer til begge etterpå. Alt er "lov", Gjør som dere liker. Finn en ring i skuffen hennes som du vet passer riktig finger, og ta med denne til gullsmeden for å måle. Helt enig! 0 Siter
spiky Skrevet 24. november 2008 Skrevet 24. november 2008 Åhh. Det var en kjempeflott og romantisk måte og gjøre det på. Skulle ønske kjæresten min fant på noe slikt!!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.