Gjest frøken stupid Skrevet 22. november 2008 Skrevet 22. november 2008 Jeg prøvde hasj noen få ganger for ti år siden, og så gjorde jeg det igjen i går. Noe så tåpelig. Mandag skal jeg til legen og ta en blodprøve for å sjekke bl.a. jern-nivået i blodet. Vil røykingen påvirke prøvene? 0 Siter
Lillemus Skrevet 22. november 2008 Skrevet 22. november 2008 Ifølge denne siden: http://www.hjemme.no/kunnskap/rusinfo/cannabis.html kan hasj påvises ved blodprøve i inntil 8 dager etter at man har røykt det. 0 Siter
Gjest xkristinx Skrevet 22. november 2008 Skrevet 22. november 2008 De vil kanskje kunne se det om de undersøker spesielt etter cannabis, men ikke hvis de bare skal sjekke andre ting. 0 Siter
Jølsen Skrevet 22. november 2008 Skrevet 22. november 2008 Nei, hasj påvirkes ikke i blodprøver, så legen vil ikke kunne se at du har røyket. 0 Siter
Icora Panter Skrevet 23. november 2008 Skrevet 23. november 2008 Om han/hun hadde letet etter spor av hasj, så ville det blitt funnet lett. Men ettersom det ikke er det de skal lete etter så gjør ikke det noe. De bruker ikke tid eller ressurser til å lete etter rusmidler hos pasienter på den måten. Uansett så har de taushetsplikt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.