Gjest bikku Skrevet 22. november 2008 Skrevet 22. november 2008 De er talentløse begge to, og har begge sitt talentløse (?) publikum. :-) Nok om det, i dag er det lørdag og fest og morro (for enkelte). Oisann - litt snurt? 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 22. november 2008 Skrevet 22. november 2008 Oisann - litt snurt? Neida, eg følte bare eg var litt unødvendig negativ. 0 Siter
Gjest bikku Skrevet 22. november 2008 Skrevet 22. november 2008 Neida, eg følte bare eg var litt unødvendig negativ. Hva pryder dine vegger, da? 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 22. november 2008 Skrevet 22. november 2008 Tippa du kom med det verste alternativet som falt deg inn, ja Men skremmende nok, så har Aulie-dama et omfattende publikum, ser det ut til. Det er nesten så det burde ha vært en FU om hva folk har på veggene. Jeg har - ikke helt overraskende - en del østeuropeisk grafikk og annet, norsk grafikk Espolin Johnson, og seksåringens underverker. Du, da? Eg har "ingenting" på veggene. Har ett bilde som tanta mi (ho har vært kunstner i 40 år) har malt til 30 års dagen min, så ett oljemaleri og to fotografier av ei "fotovenninne", to utstillingsplakater Anders Kjær & Weidemann. Så har eg to svart/hvitt fotografier som eg har tatt sjøl, og to av Morten Krogvold (plakater). Kaare Espolin Johnson lagde noen fantastiske bilder, eg er spesielt svak for "Juksafiskerne": http://www.galleri-espolin.no/nettbutikk/detail.asp?prod_kat=Grafikk&offset=10&prod_id=122 0 Siter
Gjest bikku Skrevet 22. november 2008 Skrevet 22. november 2008 Eg har "ingenting" på veggene. Har ett bilde som tanta mi (ho har vært kunstner i 40 år) har malt til 30 års dagen min, så ett oljemaleri og to fotografier av ei "fotovenninne", to utstillingsplakater Anders Kjær & Weidemann. Så har eg to svart/hvitt fotografier som eg har tatt sjøl, og to av Morten Krogvold (plakater). Kaare Espolin Johnson lagde noen fantastiske bilder, eg er spesielt svak for "Juksafiskerne": http://www.galleri-espolin.no/nettbutikk/detail.asp?prod_kat=Grafikk&offset=10&prod_id=122 Tsss. Ingen ting er "ingenting". Det slo meg plutselig at jeg er rimelig kjapp til å trekke konklusjoner om nye bekjentskaper på bakgrunn av hva de har på veggene, i bokhylla og i filmhylla. Musikk er ikke så nøye. Mannen min hadde ingen av delene i sin tid, bare musikk, så konklusjonene er ikke nødvendigvis negative Og jeg kan heller ikke si at jeg har trukket noen konklusjoner om deg, for motivene og fargene har mer å si enn hvem som står bak det. Liker "juksafiskere" jeg også, men de jeg sikler mest på av Espolin er "Lysbåt" og "Grenselandet". Sistnevnte mye godt av sentimentale grunner. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 22. november 2008 Skrevet 22. november 2008 Tsss. Ingen ting er "ingenting". Det slo meg plutselig at jeg er rimelig kjapp til å trekke konklusjoner om nye bekjentskaper på bakgrunn av hva de har på veggene, i bokhylla og i filmhylla. Musikk er ikke så nøye. Mannen min hadde ingen av delene i sin tid, bare musikk, så konklusjonene er ikke nødvendigvis negative Og jeg kan heller ikke si at jeg har trukket noen konklusjoner om deg, for motivene og fargene har mer å si enn hvem som står bak det. Liker "juksafiskere" jeg også, men de jeg sikler mest på av Espolin er "Lysbåt" og "Grenselandet". Sistnevnte mye godt av sentimentale grunner. Bokhylla er rimelig slunken, musikkhylla (har eg "vokst" i fra) er omfattende, filmhylla er liten men uslåelig!! :-) 0 Siter
Gjest bikku Skrevet 22. november 2008 Skrevet 22. november 2008 Bokhylla er rimelig slunken, musikkhylla (har eg "vokst" i fra) er omfattende, filmhylla er liten men uslåelig!! :-) Kvalitet overgår kvantitet! Det viktigste er ikke hva som er der, men at eieren har et bevisst forhold til det. Filmhylla mi består dessverre av altfor mange videoer, og nå er spilleren ødelagt. Og de filmene jeg setter mest pris på er dessverre ikke lette å finne i DVD-format 0 Siter
trollemor;o) Skrevet 22. november 2008 Skrevet 22. november 2008 Tegningene er spesielle. Sara ligner veldig på sin mor på det bilder gitt. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 22. november 2008 Skrevet 22. november 2008 Tegningene er spesielle. Sara ligner veldig på sin mor på det bilder gitt. Ja, tegningene er spesielle. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.