Gå til innhold

Noen blir bare penere med årene...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Karen Marie Ellefsen (eller noe sånt) i sporten har også hatt en imponerende utvikling.

hidi, the scorpion
Skrevet

Ja, vi er noen stykker av den slags.

He, he, sånn tenker jeg òg;))

Skrevet

Karen Marie Ellefsen (eller noe sånt) i sporten har også hatt en imponerende utvikling.

Tenkte akkurat det samme selv:-)

Skrevet

Ja det kan du si.

Han var ihvertfall mye tynnere på "nå" bildet enn "før" bildet.

Ps! Litt avslørende med samme dressen på begge bildene da, dessuten er han en mann som kler å gå med hatt så det burde han fortsatt med!

Skrevet

Ja det kan du si.

Han var ihvertfall mye tynnere på "nå" bildet enn "før" bildet.

Ps! Litt avslørende med samme dressen på begge bildene da, dessuten er han en mann som kler å gå med hatt så det burde han fortsatt med!

;-)

Skrevet

*Hehe* Flott dame synes nå jeg. :o)

Denne tråden minnet meg om en gang jeg hadde en kunde som skulle legitimere seg for noe og i det han rekker meg bankkortet sier han noe sånt som:"Jeg har blitt mye penere siden det bildet ble tatt!" Fyren var helt vanlig og ikke spesiell på noe vis og jeg ble helt stum og visste ikke hva jeg skulle si - det var sååå pinlig! Jeg vet jo han sa det bare på fleip, men han håpet nok på et annet svar enn bare taushet...

Gjest høstløv
Skrevet

Denne tråden minnet meg om en gang jeg hadde en kunde som skulle legitimere seg for noe og i det han rekker meg bankkortet sier han noe sånt som:"Jeg har blitt mye penere siden det bildet ble tatt!" Fyren var helt vanlig og ikke spesiell på noe vis og jeg ble helt stum og visste ikke hva jeg skulle si - det var sååå pinlig! Jeg vet jo han sa det bare på fleip, men han håpet nok på et annet svar enn bare taushet...

Alle synes jo at de ser fæle ut på sådanne bankbilder, så han skulle vel fortelle at han syntes at bildet var fæl.

Skrevet

Den som tier samtykker, så han var sikkert fornøyd.

Skrevet

Alle synes jo at de ser fæle ut på sådanne bankbilder, så han skulle vel fortelle at han syntes at bildet var fæl.

Såvidt jeg husker var han sammen med flere og de tøyset sammen og han skulle bare være morsom. :o) Om du aner hvor mange "morsomme" kommentarer som kommer i de periodene vi har forhåndsvalget (for kommune og stortingsvalg)... Om jeg fikk en tier for hver gang folk sier "legimitasjon" hadde jeg kunnet reise langt og dyrt på ferie...

Skrevet

Ja, er det søsteren din?

Ja en kan sannelig begynne å lure...

Gjest høstløv
Skrevet

Såvidt jeg husker var han sammen med flere og de tøyset sammen og han skulle bare være morsom. :o) Om du aner hvor mange "morsomme" kommentarer som kommer i de periodene vi har forhåndsvalget (for kommune og stortingsvalg)... Om jeg fikk en tier for hver gang folk sier "legimitasjon" hadde jeg kunnet reise langt og dyrt på ferie...

Det viser bare at menneskene er en homogen masse, som ikke er så veldig forskjellig fra hverandre.

Skrevet

Be om 20.- så kan eg være med også, i mellomtiden kan kjæresten din gjøre ferdig hytta. :-)

Skrevet

Jeg frykter noen ganger for at de skal spørre. "Si meg, ER dette _virkelig_ deg???"

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...