Gå til innhold

Noen blir bare penere med årene...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt av et glis på nr 1, du, og tenk at man bevisst legger ut et rødøyebilde!

Syns det ligna mer på Gerd enn Geir, men men...

Rødøyebilder slutta eg med i 1996.

Gjest Mirakelet
Skrevet

*Hehe* Flott dame synes nå jeg. :o)

Denne tråden minnet meg om en gang jeg hadde en kunde som skulle legitimere seg for noe og i det han rekker meg bankkortet sier han noe sånt som:"Jeg har blitt mye penere siden det bildet ble tatt!" Fyren var helt vanlig og ikke spesiell på noe vis og jeg ble helt stum og visste ikke hva jeg skulle si - det var sååå pinlig! Jeg vet jo han sa det bare på fleip, men han håpet nok på et annet svar enn bare taushet...

Jeg kom til å tenke på den reklama... var det for en volumhårspray?

Hun som kommer til passkontrollen, på passet har hun vanlig flatt kjedelig hår, men nå er det stort og flott... så sier de, this woman not you, she's no hair..

eller noe sånt da :D

Skrevet

Jeg kom til å tenke på den reklama... var det for en volumhårspray?

Hun som kommer til passkontrollen, på passet har hun vanlig flatt kjedelig hår, men nå er det stort og flott... så sier de, this woman not you, she's no hair..

eller noe sånt da :D

*Hehe* Noen ganger føler man seg sånn ja. ;o)

Gjest høstløv
Skrevet

Han har jo aldri vært pen egentlig, men nå ser han utrolig gammel og sjaskete ut... :-(

Han hadde vært mer presentabel, hvis han klippet av det pistrete håret. Ellers har han vel levd et hardt liv, og det setter spor.

http://www.jahnteigen.no/

Skrevet

Han har jo aldri vært pen egentlig, men nå ser han utrolig gammel og sjaskete ut... :-(

Det skjegget han har lagt seg til med... *himler med øyene*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...