hidi, the scorpion Skrevet 22. november 2008 Skrevet 22. november 2008 http://www.dinside.no/reise/underholdning/humor/trangtpat-banen/art794918.html 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 22. november 2008 Skrevet 22. november 2008 Ha, ha, ha....Det der må være tull? 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 22. november 2008 Forfatter Skrevet 22. november 2008 Ha, ha, ha....Det der må være tull? Tror ikke det.... Men er glad jeg bor på et lite sted, he, he;) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 22. november 2008 Skrevet 22. november 2008 Tror ikke det.... Men er glad jeg bor på et lite sted, he, he;) De kunne jo tatt den ved siden av, der såg det ut til å være god plass. Ps! Lurer på åssen det skal gå nå når de skal arrangere OL??? 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 22. november 2008 Forfatter Skrevet 22. november 2008 De kunne jo tatt den ved siden av, der såg det ut til å være god plass. Ps! Lurer på åssen det skal gå nå når de skal arrangere OL??? Jeg vet _en_ ting, jeg blir hjemme foran tv! Jeg har aldri følt meg tiltrukket til milliardvis av mennesker, da får jeg KLAUS! 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 22. november 2008 Skrevet 22. november 2008 Jeg vet _en_ ting, jeg blir hjemme foran tv! Jeg har aldri følt meg tiltrukket til milliardvis av mennesker, da får jeg KLAUS! ''Jeg har aldri følt meg tiltrukket til milliardvis av mennesker, da får jeg KLAUS!'' Enig, det får eg og. 0 Siter
morsan Skrevet 22. november 2008 Skrevet 22. november 2008 Herrejemini! Skulle vært om Qatar, så kunne XYZ eller hva hun heter benyttet det som bevis overfor mannen om hvorfor de ike kan dra dit;-) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 22. november 2008 Skrevet 22. november 2008 Herrejemini! Skulle vært om Qatar, så kunne XYZ eller hva hun heter benyttet det som bevis overfor mannen om hvorfor de ike kan dra dit;-) VKF for svarte! Kan du ikkje alfabetet? 0 Siter
Gjest prust Skrevet 22. november 2008 Skrevet 22. november 2008 Herrejemini! Skulle vært om Qatar, så kunne XYZ eller hva hun heter benyttet det som bevis overfor mannen om hvorfor de ike kan dra dit;-) *gapskratter* :-D 0 Siter
morsan Skrevet 22. november 2008 Skrevet 22. november 2008 VKF for svarte! Kan du ikkje alfabetet? *lol* Nei, jeg kan nok ikke det. ;-) det var en vanskelig og - for meg - ulogisk trebokstavskombinasjon. Hadde det enda vært VHS eller ABS eller TLC eller AEG eller CIA .... 0 Siter
Gjest prust Skrevet 22. november 2008 Skrevet 22. november 2008 *lol* Nei, jeg kan nok ikke det. ;-) det var en vanskelig og - for meg - ulogisk trebokstavskombinasjon. Hadde det enda vært VHS eller ABS eller TLC eller AEG eller CIA .... Du får assosiere det med noe - f.eks. Valborg Kjellfrid Frydhild :-D 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 22. november 2008 Skrevet 22. november 2008 *lol* Nei, jeg kan nok ikke det. ;-) det var en vanskelig og - for meg - ulogisk trebokstavskombinasjon. Hadde det enda vært VHS eller ABS eller TLC eller AEG eller CIA .... TLC?? Pst. Du glemte PMS. 0 Siter
morsan Skrevet 22. november 2008 Skrevet 22. november 2008 TLC?? Pst. Du glemte PMS. ''TLC?? Pst. Du glemte PMS.'' Hmmmm.... det er vel nettopp når en kvinne plages av PMS at hun trenger litt TLC! (TLC = tender loving care) 0 Siter
morsan Skrevet 22. november 2008 Skrevet 22. november 2008 Du får assosiere det med noe - f.eks. Valborg Kjellfrid Frydhild :-D Ja, da ble det jo straks kjempelett....;-) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 22. november 2008 Skrevet 22. november 2008 ''TLC?? Pst. Du glemte PMS.'' Hmmmm.... det er vel nettopp når en kvinne plages av PMS at hun trenger litt TLC! (TLC = tender loving care) ''(TLC = tender loving care)'' "Bæng bæng" altså? 0 Siter
morsan Skrevet 22. november 2008 Skrevet 22. november 2008 ''(TLC = tender loving care)'' "Bæng bæng" altså? Hei - nå må ikke du starte opp Lotte!! :-) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 22. november 2008 Skrevet 22. november 2008 Hei - nå må ikke du starte opp Lotte!! :-) Eg orker ikkje noen reprise fra i går, så der var eg nok litt ubetenksom. 0 Siter
morsan Skrevet 22. november 2008 Skrevet 22. november 2008 Eg orker ikkje noen reprise fra i går, så der var eg nok litt ubetenksom. ;-) 0 Siter
Gjest Silver Fairy Skrevet 23. november 2008 Skrevet 23. november 2008 På tide å sette opp flere avganger..? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.