Gjest halvgrønn Skrevet 23. november 2008 Skrevet 23. november 2008 Er disse viktige å ha nedlastet, og hva kan de brukes til? 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 23. november 2008 Skrevet 23. november 2008 ''Er disse viktige å ha nedlastet, og hva kan de brukes til?'' Mener du Adobe, ikke Acrobe? Det er i så fall et varemerke som lager diverse produkter, blant annet Acrobat og Photoshop. Acrobat er svindyrt, mellom 6 og 8000 et sted tror jeg, og man bruker det til å lage filer i PDF. Det finnes noe som heter Acrobat Reader, et program til å lese PDF-filer med. Og ja, det bør en ha, for mange filer man finner på nett er i PDF fordi formatet støttes av både Mac og Windows. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 23. november 2008 Skrevet 23. november 2008 Om du får e-poster eller andre dokumenter i .pdf-format kan disse åpnes og leses med Acrobat Reader. Dette programmet kan lastes ned gratis, fullversjonen, der du både kan lese og skrive m.m., koster penger. 0 Siter
Gjest halvgrønn Skrevet 23. november 2008 Skrevet 23. november 2008 ''Er disse viktige å ha nedlastet, og hva kan de brukes til?'' Mener du Adobe, ikke Acrobe? Det er i så fall et varemerke som lager diverse produkter, blant annet Acrobat og Photoshop. Acrobat er svindyrt, mellom 6 og 8000 et sted tror jeg, og man bruker det til å lage filer i PDF. Det finnes noe som heter Acrobat Reader, et program til å lese PDF-filer med. Og ja, det bør en ha, for mange filer man finner på nett er i PDF fordi formatet støttes av både Mac og Windows. Ja jeg mener selvsagt Adobe. Acrobat Reader det har jeg funnet ut ja, at jeg trenger for å lese pdf-filer. Men man kan lage seg sider der man kan lagre dokumenter som man kan vise til andre (inviterte) eller til alle (åpent). Bruker noen av dere dette? 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 24. november 2008 Skrevet 24. november 2008 Ja jeg mener selvsagt Adobe. Acrobat Reader det har jeg funnet ut ja, at jeg trenger for å lese pdf-filer. Men man kan lage seg sider der man kan lagre dokumenter som man kan vise til andre (inviterte) eller til alle (åpent). Bruker noen av dere dette? ''Men man kan lage seg sider der man kan lagre dokumenter som man kan vise til andre (inviterte) eller til alle (åpent).'' Om du syns det er verdt pengene for å ha den muligheten, så vel bekomme. Acrobat er_svindyrt_! PDF-filer kan jeg lage helt gratis med OpenOffice, men det er selvsagt ikke samme mulighet for kontroll på sluttproduktet som i Acrobat. 0 Siter
Gjest halvgrønn Skrevet 24. november 2008 Skrevet 24. november 2008 ''Men man kan lage seg sider der man kan lagre dokumenter som man kan vise til andre (inviterte) eller til alle (åpent).'' Om du syns det er verdt pengene for å ha den muligheten, så vel bekomme. Acrobat er_svindyrt_! PDF-filer kan jeg lage helt gratis med OpenOffice, men det er selvsagt ikke samme mulighet for kontroll på sluttproduktet som i Acrobat. Neida, jeg har lastet dem ned gratis fra nettet, jeg. Er mulig det er en mer begrenset versjon da, vet ikke. Bare lurte på om den er nyttig og om det er vanlig å bruke disse... 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 24. november 2008 Skrevet 24. november 2008 Neida, jeg har lastet dem ned gratis fra nettet, jeg. Er mulig det er en mer begrenset versjon da, vet ikke. Bare lurte på om den er nyttig og om det er vanlig å bruke disse... Nyttig? Ja. Vanlig (og da mener jeg hos brukere flest)? Nei. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.