morsan Skrevet 23. november 2008 Skrevet 23. november 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1227473801' post='4022518] Den du tenker på, har jeg sett omtalt som "Romsås-staken", hehe. Jeg har også hørt det uttrykket;-) Også rukt av folk som har slik stake selv. Alt dette stakepratet minner meg forresten om den "fem på gaten"-artiklen fra en norsk lokalavis som gikk som epost-farsott for noen år siden. Husker du den? Spørsmålet var hva de gjorde for å pynte til advent, og en gubbe svarte at det var konas jobb - det eneste han gjorde var å ta fram staken! ;-) 0 Siter
morsan Skrevet 23. november 2008 Skrevet 23. november 2008 Det er faktisk billig. Den hadde du heller aldri tulla vekk. ''Den hadde du heller aldri tulla vekk.'' Godt poeng! det kan til tider bli ganske dyrt å handle billig! :-) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 23. november 2008 Skrevet 23. november 2008 Jeg har også hørt det uttrykket;-) Også rukt av folk som har slik stake selv. Alt dette stakepratet minner meg forresten om den "fem på gaten"-artiklen fra en norsk lokalavis som gikk som epost-farsott for noen år siden. Husker du den? Spørsmålet var hva de gjorde for å pynte til advent, og en gubbe svarte at det var konas jobb - det eneste han gjorde var å ta fram staken! ;-) ''Spørsmålet var hva de gjorde for å pynte til advent, og en gubbe svarte at det var konas jobb - det eneste han gjorde var å ta fram staken! ;-)'' Innen fem minutter så er mrxx på plass! :-) 0 Siter
morsan Skrevet 23. november 2008 Skrevet 23. november 2008 ''Spørsmålet var hva de gjorde for å pynte til advent, og en gubbe svarte at det var konas jobb - det eneste han gjorde var å ta fram staken! ;-)'' Innen fem minutter så er mrxx på plass! :-) ;-) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 23. november 2008 Skrevet 23. november 2008 Jeg har også hørt det uttrykket;-) Også rukt av folk som har slik stake selv. Alt dette stakepratet minner meg forresten om den "fem på gaten"-artiklen fra en norsk lokalavis som gikk som epost-farsott for noen år siden. Husker du den? Spørsmålet var hva de gjorde for å pynte til advent, og en gubbe svarte at det var konas jobb - det eneste han gjorde var å ta fram staken! ;-) *LOL* Har ikke hørt den før! 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 23. november 2008 Skrevet 23. november 2008 Jeg har også hørt det uttrykket;-) Også rukt av folk som har slik stake selv. Alt dette stakepratet minner meg forresten om den "fem på gaten"-artiklen fra en norsk lokalavis som gikk som epost-farsott for noen år siden. Husker du den? Spørsmålet var hva de gjorde for å pynte til advent, og en gubbe svarte at det var konas jobb - det eneste han gjorde var å ta fram staken! ;-) Jeg overhørte en mann si til en annen "Det var da voldsomt til stake du har". Venninna mi og jeg hadde store problemer med å holde maska 0 Siter
pekkaline Skrevet 23. november 2008 Skrevet 23. november 2008 Jeg overhørte en mann si til en annen "Det var da voldsomt til stake du har". Venninna mi og jeg hadde store problemer med å holde maska *lol* 0 Siter
morsan Skrevet 23. november 2008 Skrevet 23. november 2008 Jeg overhørte en mann si til en annen "Det var da voldsomt til stake du har". Venninna mi og jeg hadde store problemer med å holde maska *he he* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.