Gjest til deg Skrevet 25. november 2008 Skrevet 25. november 2008 Nei, jeg er ikke fornøyd. Har hata pensum fra dag 1, og dermed har det tatt maaaaaange år før jeg nå nesten er feridg, Men nå har jeg mistet motivasjonen helt.... karakterene var på topp de første årene, nå er de begynt å bli middels/dårlige (er på masternivå). jeg tror imidlertid at arbeidslivet kan bli interessant. Det er mer praktisk, men også veldig krevende (jeg er mitt eget verktøy...... jobber med mennesker) 0 Siter
Jølsen Skrevet 26. november 2008 Skrevet 26. november 2008 Jeg har to utdannelser, angrer ikke på noen av dem. Et godt råd er å gjøre det man vil, ingen er tjent med folk som ikke liker jobben sin. 0 Siter
Gjest bareare Skrevet 26. november 2008 Skrevet 26. november 2008 Likte studiene veldig godt, og er genuint interessert i faget mitt, mn akkurat den jobben jeg har havnet i er vel ikke det helt store, dessverre... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.