Gå til innhold

Teichmann

Anbefalte innlegg

Skrevet

Regner med de fleste har fått med seg uttalelsene hans om Petter Northug. Hva synes dere om det? Jeg tror Teichmann er sjalu. Synes det er han som er dum her, og ikke Northug.

Skrevet

Teichmann er småling, men Nordthug framstår aldri som den skarpeste kniven i skuffen,

mener

Skrevet

Hvem er Teichmann?

Tysh skiløper som kom med uttalelser om at Northug er en dum juksemaker. Så du ikke stafett i helga?

Skrevet

Northug er en meget spesiell kar så det er nok det Teichmann reagerer på, men utspillet hans er lite lurt, kalle han for juksemaker er aldri lurt, hvis det ikke finnes bevis for det.

De er nok litt spesielle begge to vil jeg tro:-)

Skrevet

Tysh skiløper som kom med uttalelser om at Northug er en dum juksemaker. Så du ikke stafett i helga?

''Så du ikke stafett i helga?''

Elextra får svare for seg selv, men jeg gjorde det ikke;-)

Skrevet

Teichmann sier egentlig bare det mange har tenkt når Nordthug har uttalt seg. Sistnevnte kan nok få noen gullmedaljer, men noen nobelpris blir det ikke. Hver får nå gjøre det de er best egna til.

Foruten resultatene i sporet, så har Nordthug langt større underholdningsverdien i intervjusammenheng enn de fleste sportsfolk. Men han skårer ikke fullt så høyt som forbilde for yngre skiløpere. Der kunne gjerne gammelgutta fra tidlig nittitall gått noen runder med årets landslag - både jenter og gutter.

Skrevet

Aha!

Nei, jeg så ikke stafetten, fulgte overhodet ikke med, gitt, var for opptatt med julebord og slikt.

Skrevet

''- I oppvarmingsløypene går han rundt og later som han er sliten, men vi vet jo at han spiller. Det er bare dumt, forklarer Teichmann''

Hehe, aner jeg dårlig taper?

Skrevet

Northug er en meget spesiell kar så det er nok det Teichmann reagerer på, men utspillet hans er lite lurt, kalle han for juksemaker er aldri lurt, hvis det ikke finnes bevis for det.

De er nok litt spesielle begge to vil jeg tro:-)

Det er de nok, men jeg har sansen for Northug da. Synes han er en artig type. Å så er han jo trønder ;)

Skrevet

Det er de nok, men jeg har sansen for Northug da. Synes han er en artig type. Å så er han jo trønder ;)

Det er nok det siste da skjønner jeg som gjør utslaget:-)

Han er i alle fall en fargeklatt på en måte, men jeg skjønner samtidig at han kan provosere også.

Men når dette er sagt så følger ikke med, så jeg er ikke den rette til å uttale meg.

Skrevet

Teichmann er småling, men Nordthug framstår aldri som den skarpeste kniven i skuffen,

mener

Enig...

Liker ikke Nordthug!

Skrevet

Det er nok det siste da skjønner jeg som gjør utslaget:-)

Han er i alle fall en fargeklatt på en måte, men jeg skjønner samtidig at han kan provosere også.

Men når dette er sagt så følger ikke med, så jeg er ikke den rette til å uttale meg.

''Å så er han jo trønder ''

Sånt kan gjøre stort utslag! *hehe*

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1227633949' post='4024039]

''Å så er han jo trønder ''

Sånt kan gjøre stort utslag! *hehe*

Hehe, ja det er dere nok enige om.

Skrevet

Hehe, ja det er dere nok enige om.

Er ikke du enig i at trøndere er mer enn ok? ;-)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1227635081' post='4024057]

Er ikke du enig i at trøndere er mer enn ok? ;-)

Hehe, joda de er ok de:-)...................i alle fall av og til.....

Skrevet

Hehe, joda de er ok de:-)...................i alle fall av og til.....

Skal jeg ta det til meg? ;-)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1227640273' post='4024132]

Skal jeg ta det til meg? ;-)

Hehe, du er så koselig atte:-)

Skrevet

Hehe, du er så koselig atte:-)

Takk, det samme :-) *s*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...