Gå til innhold

Der var'n!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fant jo ikke adventstaken til kjæresten så i går kjøpte jeg en ny til meg selv og tok med min gamle til ham. Mens jeg sto og vasket av kjøkkenbordet før vi skulle spise kom jeg til å tenke på at jeg i fjor kjøpte julevoksduk. "Og den ligger i slagbenken," tenkte jeg og dermed demret det for meg - der ligger jo adventstaken også! *Hehe*

Men jeg hadde rett i at den er ubrukelig, lysene står så dårlig i den og dessuten likte jeg virkelig den jeg fant til meg selv. :o)

Skrevet

Så han fikk den gamle stygge, mens du beholdt den nye flotte sjøl?

Typisk kvinnfolk!

Skrevet

Typisk kvinnfolk!

Hehe, jeg tenkte faktisk på det samme

(og jeg er jo vanligvis på kvinnens side;-))

Skrevet

Vi får vente på ka ho har å si til sitt forsvar...

Skrevet

Typisk kvinnfolk!

Min gamle var slett ikke stygg den, men jeg likte den nye mye bedre. :o)

Skrevet

Min gamle var slett ikke stygg den, men jeg likte den nye mye bedre. :o)

Og derfor burde kjæresten din fått den, sånn tenker vi menn!

Skrevet

Jeg fant endelig en jeg virkelig likte så da er det klart jeg beholder den selv. :o) Hvis kjæresten også synes den er skikkelig fin (han kommer til meg en tur i helga) så får jeg vel kjøpe en til ham også om de har flere, han mente den hørtes fin ut i alle fall.

Den gamle min var fin den også nemlig. :o) Men en helt annen type enn den nye.

Skrevet

Og derfor burde kjæresten din fått den, sånn tenker vi menn!

Pøh. Men hvis han liker den nye veldig godt så skal jeg kjøpe en til ham også. Jeg lover. :o)

Skrevet

Inspirert av din staketråd forleden så gikk jeg til anskaffelse av adventslysestake selv i går;-)

Den forrige var en jeg hadde arvet etter min mor, og etter at den knapt hadde blitt brukt de første 15+ årene etter at jeg flyttet hjemmefra, gikk den på loppemarked for mange år siden;-)

Så nå - omsider - blir jeg også "besteborgerlig" med adventsstake med 4 lilla lys....;-)

Skrevet

Pøh. Men hvis han liker den nye veldig godt så skal jeg kjøpe en til ham også. Jeg lover. :o)

Si fra da;-)

Skrevet

Hehe, får håpe han blir fornøyd med den nye gamle da ;0)

Skrevet

Der ser du! Det eneste som skal til for å finne det man har forlagt - det er å kjøpe nytt. En bombesikker metode!

Skrevet

Der ser du! Det eneste som skal til for å finne det man har forlagt - det er å kjøpe nytt. En bombesikker metode!

Det er ingen livsnødvendighet at man må kjøpe nytt for å finne det som er gammelt... men man må iallfall slutte å lete.. så finner man det...

Skrevet

Det er ingen livsnødvendighet at man må kjøpe nytt for å finne det som er gammelt... men man må iallfall slutte å lete.. så finner man det...

Kanskje. Men det går helt klart mye raskere om man kjøper nytt :)

Skrevet

Så merkelig rart det er, det stemmer at man finner det som er savnet når man har skaffet seg ny altså :)

Hiv an du ;)

Skrevet

Link til den nye?

Den er kjøpt på en liten butikk uten hjemmeside og jeg vet ikke fabrikatet så jeg har ingen lenke.

Men den ser faktisk ut som et svart middagsfat med litt opphøyd kan. På kanten er det fire ca. 0,5 cm høye ringer som man kan sette små fargede glass i. Jeg kjøpte 6 (i tilfelle ett går i stykker) søte lilla, de er til telys da. I midten kan man ha forskjellig pynt da, tenkte jeg skulle se om jeg fant noen små lilla og blanke juletrekuler f.eks. Til jul kan man jo skifte ut de lilla glassene med røde og sette noen nisser i midten. :o)

Skrevet

Den er kjøpt på en liten butikk uten hjemmeside og jeg vet ikke fabrikatet så jeg har ingen lenke.

Men den ser faktisk ut som et svart middagsfat med litt opphøyd kan. På kanten er det fire ca. 0,5 cm høye ringer som man kan sette små fargede glass i. Jeg kjøpte 6 (i tilfelle ett går i stykker) søte lilla, de er til telys da. I midten kan man ha forskjellig pynt da, tenkte jeg skulle se om jeg fant noen små lilla og blanke juletrekuler f.eks. Til jul kan man jo skifte ut de lilla glassene med røde og sette noen nisser i midten. :o)

Hørtes fint ut :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...