pekkaline Skrevet 29. november 2008 Skrevet 29. november 2008 Ja hvorfor ikke? De begynner jo med jula i august så... Det er jo fint for de av oss som handler i siste liten les: i desember Så skriver de at januarsalget må ha enda større tilbud enn hva de hadde før jul. Det gjør jo heller ikke noe, for forbrukerene vel å merke. Jeg synes krisen bare blir verre og verre. Mange blir permittert osv og det liker jeg ikke nei http://www.na24.no/article2436236.ece 0 Siter
Gjest håper på lysere tider Skrevet 29. november 2008 Skrevet 29. november 2008 Jeg kjenner flere som sier de ikke merker noe til finanskrisen, men her merker vi det på kroppen.Jobben til samboeren min la ned virksomheten. Han fikk heldigvis raskt ny jobb,men med lavere lønn enn den forrige jobben. Jeg var ferdig med studiene i vår, men er fortsatt arbeidsledig (har noen strøjobber). 0 Siter
cathlin Skrevet 29. november 2008 Skrevet 29. november 2008 Jeg bryr meg mer om den krisen som jorda er inne i, nå når isen er i ferd med å smelte. Hva vil skje? Det er vanskelig å forutsi. Se på nrk i morgen 20.45. 0 Siter
pekkaline Skrevet 29. november 2008 Forfatter Skrevet 29. november 2008 Jeg bryr meg mer om den krisen som jorda er inne i, nå når isen er i ferd med å smelte. Hva vil skje? Det er vanskelig å forutsi. Se på nrk i morgen 20.45. Det skjer mye vonde ting i verden ellers også ja. 0 Siter
pekkaline Skrevet 29. november 2008 Forfatter Skrevet 29. november 2008 Jeg kjenner flere som sier de ikke merker noe til finanskrisen, men her merker vi det på kroppen.Jobben til samboeren min la ned virksomheten. Han fikk heldigvis raskt ny jobb,men med lavere lønn enn den forrige jobben. Jeg var ferdig med studiene i vår, men er fortsatt arbeidsledig (har noen strøjobber). Det var da enda godt at han fikk seg ny jobb så fort! Det ordner seg forhåpentligvis for deg også snart. Strøjobber er bedre enn ingen jobber, og det er lettere å bli ansatt ET sted når en viser viljen for å ta på seg jobber enn å ikke gjøre noe. Så det går nok bra får vi håpe! 0 Siter
Gjest helt enig Skrevet 2. desember 2008 Skrevet 2. desember 2008 ''Jeg synes krisen bare blir verre og verre.'' Akkurat. I januar kommer konkurssalget ... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.