frosken Skrevet 29. november 2008 Skrevet 29. november 2008 Men er det ikke nettopp det uhyrlige antallet, som kommer til å gi oss diagnose? De har allrede navngitt oss...... Nei, kun tilstander som er i ytterkant av normalfordelingskurven ender oss som diagnotiske kategorier. Vi er jo midt på hele gjengen. 0 Siter
frosken Skrevet 29. november 2008 Skrevet 29. november 2008 Veeldig stort;-) Så stort at jeg på en måte har tatt juleferie på forskudd:-/ Du kan jo planlegge kjøpet av julekjolen; det er kanskje ikke å prokrastinere engang. Det er kanskje bare langsiktig økonomisk planlegging? Kaaanskje. 0 Siter
Shova Skrevet 29. november 2008 Skrevet 29. november 2008 Nei, kun tilstander som er i ytterkant av normalfordelingskurven ender oss som diagnotiske kategorier. Vi er jo midt på hele gjengen. Ahhh, fordi vi er såå mange, forblir vi normale...! Skremmende tanke. Ikke sant? I nazi-Tyskland, ble vold mot jøder normalisert, pga av antallet som var jødehatere, og det var _mange_ etterhvert.... 0 Siter
henrikke71 Skrevet 29. november 2008 Skrevet 29. november 2008 Du kan jo planlegge kjøpet av julekjolen; det er kanskje ikke å prokrastinere engang. Det er kanskje bare langsiktig økonomisk planlegging? Kaaanskje. Noen ting er lettere å prokrastinere (hælledussen, så vanskelig ord da) enn andre ting vettu;-) 0 Siter
adelie Skrevet 29. november 2008 Forfatter Skrevet 29. november 2008 som er så glad i alle testene som morsan finner. jeg er dypt skuffet 0 Siter
Gjest bikku Skrevet 29. november 2008 Skrevet 29. november 2008 som er så glad i alle testene som morsan finner. jeg er dypt skuffet Ikke det at vi ikke turte - vi har bare utsatt det, he, he. 0 Siter
cathlin Skrevet 29. november 2008 Skrevet 29. november 2008 Ikke det at vi ikke turte - vi har bare utsatt det, he, he. he he 0 Siter
Gjest GA Skrevet 29. november 2008 Skrevet 29. november 2008 som er så glad i alle testene som morsan finner. jeg er dypt skuffet skal se om jeg får gjort det i morgen... 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 29. november 2008 Skrevet 29. november 2008 som er så glad i alle testene som morsan finner. jeg er dypt skuffet Turte ikke? Vi bare venter litt med det. Utsetter det litt, lissom. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.