Gå til innhold

Prokrastinerer du? - ta testen davel!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men er det ikke nettopp det uhyrlige antallet, som kommer til å gi oss diagnose?

De har allrede navngitt oss......

Nei, kun tilstander som er i ytterkant av normalfordelingskurven ender oss som diagnotiske kategorier. Vi er jo midt på hele gjengen.

Skrevet

Veeldig stort;-) Så stort at jeg på en måte har tatt juleferie på forskudd:-/

Du kan jo planlegge kjøpet av julekjolen; det er kanskje ikke å prokrastinere engang. Det er kanskje bare langsiktig økonomisk planlegging? Kaaanskje.

Skrevet

Nei, kun tilstander som er i ytterkant av normalfordelingskurven ender oss som diagnotiske kategorier. Vi er jo midt på hele gjengen.

Ahhh, fordi vi er såå mange, forblir vi normale...!

Skremmende tanke. Ikke sant?

I nazi-Tyskland, ble vold mot jøder normalisert, pga av antallet som var jødehatere, og det var _mange_ etterhvert....

Skrevet

Du kan jo planlegge kjøpet av julekjolen; det er kanskje ikke å prokrastinere engang. Det er kanskje bare langsiktig økonomisk planlegging? Kaaanskje.

Noen ting er lettere å prokrastinere (hælledussen, så vanskelig ord da) enn andre ting vettu;-)

Skrevet

som er så glad i alle testene som morsan finner. jeg er dypt skuffet :P

Skrevet

Ikke det at vi ikke turte - vi har bare utsatt det, he, he.

Skrevet

Ikke det at vi ikke turte - vi har bare utsatt det, he, he.

he he

Skrevet

skal se om jeg får gjort det i morgen...

Skrevet

Turte ikke? Vi bare venter litt med det. Utsetter det litt, lissom.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...