Gå til innhold

Sove vs husarbeid

Anbefalte innlegg

Gjest Ambivalenzia
Skrevet

Har masse å gjøre, men er så trøtt at jeg ikke kommer i gang. Hva gjør jeg..? :)

Skrevet

Sov en time nå, først som sist. Da orker du mere etterpå. Skal selv slenge meg nå pga kun to timer søvn i natt. Har endel som må ordnes etterpå. Sov godt! ;)

Gjest Ambivalenzia
Skrevet

Sov en time nå, først som sist. Da orker du mere etterpå. Skal selv slenge meg nå pga kun to timer søvn i natt. Har endel som må ordnes etterpå. Sov godt! ;)

Ok, jeg legger meg :)

Takk så mye for moralsk støtte, og Drømmesvaret ;) Sov godt du også!! :)

Skrevet

Ok, jeg legger meg :)

Takk så mye for moralsk støtte, og Drømmesvaret ;) Sov godt du også!! :)

:) Sov så godt atte :) Du da??

Hvordan gikk det med planene dine i dag da? Jeg fant julegardinene mine! jiiha, jeg har letet og letet etter dem. De lå bakerst i min manns nederste kleshylle!?! Ikke rart de var vanskelige å finne hehe Nå henger de der de skal :)

Skrevet

Du setter vekkeklokka slik at du sover 1-2 timer, og så gjør du det du burde ha gjort :)

Gjest Mirakelet
Skrevet

Ta en halvtime på ryggen, drikk en kaffekopp og sving deg rundt :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...