Gjest Ambivalenzia Skrevet 1. desember 2008 Skrevet 1. desember 2008 Har masse å gjøre, men er så trøtt at jeg ikke kommer i gang. Hva gjør jeg..? 0 Siter
pekkaline Skrevet 1. desember 2008 Skrevet 1. desember 2008 Sov en time nå, først som sist. Da orker du mere etterpå. Skal selv slenge meg nå pga kun to timer søvn i natt. Har endel som må ordnes etterpå. Sov godt! 0 Siter
Gjest Ambivalenzia Skrevet 1. desember 2008 Skrevet 1. desember 2008 Sov en time nå, først som sist. Da orker du mere etterpå. Skal selv slenge meg nå pga kun to timer søvn i natt. Har endel som må ordnes etterpå. Sov godt! Ok, jeg legger meg Takk så mye for moralsk støtte, og Drømmesvaret Sov godt du også!! 0 Siter
pekkaline Skrevet 1. desember 2008 Skrevet 1. desember 2008 Ok, jeg legger meg Takk så mye for moralsk støtte, og Drømmesvaret Sov godt du også!! Sov så godt atte Du da?? Hvordan gikk det med planene dine i dag da? Jeg fant julegardinene mine! jiiha, jeg har letet og letet etter dem. De lå bakerst i min manns nederste kleshylle!?! Ikke rart de var vanskelige å finne hehe Nå henger de der de skal 0 Siter
jubalong70 Skrevet 2. desember 2008 Skrevet 2. desember 2008 Du setter vekkeklokka slik at du sover 1-2 timer, og så gjør du det du burde ha gjort 0 Siter
Gjest Mirakelet Skrevet 3. desember 2008 Skrevet 3. desember 2008 Ta en halvtime på ryggen, drikk en kaffekopp og sving deg rundt 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.