Gå til innhold

Ivrig spermdonor!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff, var det så om å gjøre at han der har fått ført genene sine videre over halve Europa, da?

:o/

Skrevet

Jeg har et avslappet forhold til biologi, donorsæd og alle moderne varianter av familieliv, men jeg hadde aldri i livet stilt med ungene mine på et sånt "treff" med superdonoren og et tosifret antall avkom...

Skrevet

Jeg har et avslappet forhold til biologi, donorsæd og alle moderne varianter av familieliv, men jeg hadde aldri i livet stilt med ungene mine på et sånt "treff" med superdonoren og et tosifret antall avkom...

Ja, huff, det treffet var litt i overkant.

Skrevet

HUff, det blir vel 46 barn med kalkunhals eller dobbelthaker eller hva det er mannen lider av.... :o|

Skrevet

Uff, var det så om å gjøre at han der har fått ført genene sine videre over halve Europa, da?

Det ender sikkert opp med masse innavl tilslutt.

Skrevet

HUff, det blir vel 46 barn med kalkunhals eller dobbelthaker eller hva det er mannen lider av.... :o|

*s* Snakk om å være desperat ;-)

Skrevet

Det skjer visst mye spesi rundt om... *sukk*

Skrevet

Det samme tenkte jeg.

Gjest Elextra
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1228323495' post='4030355]

?

Skjønte du ikke?

I en artikkel om en som har 45 barn men som ikke "får" sex linker de til en artikkel om en dame som har hatt over 1000 menn?

(lurer av og til på hvordan S&H vurderer relevans)

Skrevet

Skjønte du ikke?

I en artikkel om en som har 45 barn men som ikke "får" sex linker de til en artikkel om en dame som har hatt over 1000 menn?

(lurer av og til på hvordan S&H vurderer relevans)

Åja, jeg så ikke så nøye etter, og jeg trodde du mente at de linket "hit" = DOL.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...