cathlin Skrevet 10. desember 2008 Skrevet 10. desember 2008 El vínculo ya no es válido El vínculo de correo electrónico ha caducado o ya lo ha utilizado. Para obtener más ayuda con esta tarea, haga clic en el vínculo Ayuda de esta página. Hva står det her? 0 Siter
Gjest Ebbas Skrevet 10. desember 2008 Skrevet 10. desember 2008 ''El vínculo ya no es válido El vínculo de correo electrónico ha caducado o ya lo ha utilizado. Para obtener más ayuda con esta tarea, haga clic en el vínculo Ayuda de esta página.'' Er dette til en spansk webmailklient eller noe slikt? Ser ut som om du er automatisk utlogget eller noe liknende pga tidsforfall? Skal prøve en slags oversettelse med min skarve spansk: Forbindelsen er enda ikke gyldig/ille lenger gyldig. Forbindelsen til epost er enten forfalt eller er allerede brukt. For å få mer hjelp med dette, klikk på Hjelp (Ayuda)-linken på denne siden. 0 Siter
cathlin Skrevet 10. desember 2008 Forfatter Skrevet 10. desember 2008 ''El vínculo ya no es válido El vínculo de correo electrónico ha caducado o ya lo ha utilizado. Para obtener más ayuda con esta tarea, haga clic en el vínculo Ayuda de esta página.'' Er dette til en spansk webmailklient eller noe slikt? Ser ut som om du er automatisk utlogget eller noe liknende pga tidsforfall? Skal prøve en slags oversettelse med min skarve spansk: Forbindelsen er enda ikke gyldig/ille lenger gyldig. Forbindelsen til epost er enten forfalt eller er allerede brukt. For å få mer hjelp med dette, klikk på Hjelp (Ayuda)-linken på denne siden. Takk! Ja, jeg får mail på spansk fra hotmail live id eller noe sånt. Får den samme mailen gang på gang, og vet ikke hva jeg skal trykke på. Skjønner du hva som står her? Recientemente se le ha pedido que restablezca su contraseña de Windows Live ID por correo electrónico. Siga las instrucciones que se indican a continuación para restablecer su contraseña o cancele la solicitud de restablecimiento de contraseña. PARA RESTABLECER LA CONTRASEÑA: SI NO HA SOLICITADO RESTABLECER LA CONTRASEÑA: 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 10. desember 2008 Skrevet 10. desember 2008 Takk! Ja, jeg får mail på spansk fra hotmail live id eller noe sånt. Får den samme mailen gang på gang, og vet ikke hva jeg skal trykke på. Skjønner du hva som står her? Recientemente se le ha pedido que restablezca su contraseña de Windows Live ID por correo electrónico. Siga las instrucciones que se indican a continuación para restablecer su contraseña o cancele la solicitud de restablecimiento de contraseña. PARA RESTABLECER LA CONTRASEÑA: SI NO HA SOLICITADO RESTABLECER LA CONTRASEÑA: Kan ikke spansk, men husk at det sendes masse spam-mailer til hotmail-adresser som utgir seg å være fra Microsoft/Windows Live. Du bør ikke klikke på linkene i slike mailer. 0 Siter
cathlin Skrevet 10. desember 2008 Forfatter Skrevet 10. desember 2008 Kan ikke spansk, men husk at det sendes masse spam-mailer til hotmail-adresser som utgir seg å være fra Microsoft/Windows Live. Du bør ikke klikke på linkene i slike mailer. Ups.. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 10. desember 2008 Skrevet 10. desember 2008 Ups.. Andre kan sikkert si noe mer vettugt om dette... 0 Siter
Gjest Ebbas Skrevet 10. desember 2008 Skrevet 10. desember 2008 Takk! Ja, jeg får mail på spansk fra hotmail live id eller noe sånt. Får den samme mailen gang på gang, og vet ikke hva jeg skal trykke på. Skjønner du hva som står her? Recientemente se le ha pedido que restablezca su contraseña de Windows Live ID por correo electrónico. Siga las instrucciones que se indican a continuación para restablecer su contraseña o cancele la solicitud de restablecimiento de contraseña. PARA RESTABLECER LA CONTRASEÑA: SI NO HA SOLICITADO RESTABLECER LA CONTRASEÑA: Elextra er nok inne på noe, hvis det er slik du beskriver så virker det suspekt.. Ad teksten virker det muligens som om de vil prøve å få deg til å oppgi ditt passord til din Win Live ID ved å late som det kommer fra en offisiell kanal. ''Recientemente se le ha pedido que restablezca su contraseña de Windows Live ID por correo electrónico. Siga las instrucciones que se indican a continuación para restablecer su contraseña o cancele la solicitud de restablecimiento de contraseña.'' Betyr noe i retning av: Nylig har man anmodet om rebestilling/gjenoppretting av ens passord til Windows Live ID for elektronisk post. Følg instruksjonene som indikert for å fortsette rebestille passord, eller for å kansellerere søknaden om rebestilling av passord 0 Siter
cathlin Skrevet 10. desember 2008 Forfatter Skrevet 10. desember 2008 Elextra er nok inne på noe, hvis det er slik du beskriver så virker det suspekt.. Ad teksten virker det muligens som om de vil prøve å få deg til å oppgi ditt passord til din Win Live ID ved å late som det kommer fra en offisiell kanal. ''Recientemente se le ha pedido que restablezca su contraseña de Windows Live ID por correo electrónico. Siga las instrucciones que se indican a continuación para restablecer su contraseña o cancele la solicitud de restablecimiento de contraseña.'' Betyr noe i retning av: Nylig har man anmodet om rebestilling/gjenoppretting av ens passord til Windows Live ID for elektronisk post. Følg instruksjonene som indikert for å fortsette rebestille passord, eller for å kansellerere søknaden om rebestilling av passord Uff. Vet du hva som skjer hvis man har gjort dette? Fikk noe sånt på norsk og lurte på om jeg faktisk drev og trykte på noe, at jeg ikke ville ha nytt passord elns. Fillern. 0 Siter
Gjest Ebbas Skrevet 10. desember 2008 Skrevet 10. desember 2008 Uff. Vet du hva som skjer hvis man har gjort dette? Fikk noe sånt på norsk og lurte på om jeg faktisk drev og trykte på noe, at jeg ikke ville ha nytt passord elns. Fillern. Har du noen Windows LiveID du faktisk bruker da? Dette er gjerne adresser som slutter på live.com/no, msn.com/no, hotmail.com/no eller webtv.net. Hvis du har Windows Live-ID ville jeg kanskje byttet passord på dem for sikkerhets skyld. Jeg bruker ikke noen W-LiveID-er, men tipper at du kan logge deg inn på http://login.live.com/ og få endret passord her. Har du ikke klikket på noe i potensiell spam, og ikke bruker Live-ID er sikkert alt i orden. 0 Siter
cathlin Skrevet 10. desember 2008 Forfatter Skrevet 10. desember 2008 Har du noen Windows LiveID du faktisk bruker da? Dette er gjerne adresser som slutter på live.com/no, msn.com/no, hotmail.com/no eller webtv.net. Hvis du har Windows Live-ID ville jeg kanskje byttet passord på dem for sikkerhets skyld. Jeg bruker ikke noen W-LiveID-er, men tipper at du kan logge deg inn på http://login.live.com/ og få endret passord her. Har du ikke klikket på noe i potensiell spam, og ikke bruker Live-ID er sikkert alt i orden. Jeg bruker hotmail. Får bytte passord for sikkerhets skyld. Takk:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.