Gå til innhold

Bare Minerals foundation

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere er flere som skryter av dette. Da tenker jeg at det er på tide å kjøpe produktet *s*

Jeg har såvidt sett på strawberrynet - er det derfra dere bestiller? Hvordan velge riktig farge (jeg regner med det er flere varianter. Og bare for å være heeelt sikker - hva er hele navnet på produktet?) Er det løspudder det er snakk om?

Huden min er ikke lys/blek - jeg er mer "mørk", og i andre slike produkter ender jeg på "fargeskalaen" på solbrun/bronze.

Skrevet

Du blander ikke med Everyday Minerals nå da? Bare tenkte siden det nettopp var en tråd med det der det kom mange positive erfaringer. :)

Det selges isåfall på everydayminerals.com. Det er mye billigere enn Bare Minerales tror jeg.

Skrevet

Ser du spør om Bare Minerals. Har kjøpt det på e-bay, til langt under halv pris av det man må betale i Norge. Synes ikke den er såå lett å bruke som mange vil ha det til, kanskje det er teknikken min som er feil?

"hippli" under her nevnver everydayminerals, den type kjenner jeg ikke, men kanskje noen svarer litt på det? Og siden vi først er inne på ulike typer: hva med den som heter sheecover som de selger på tv-shop? noen som kjenner til den typen?

Mvh

Skrevet

Du blander ikke med Everyday Minerals nå da? Bare tenkte siden det nettopp var en tråd med det der det kom mange positive erfaringer. :)

Det selges isåfall på everydayminerals.com. Det er mye billigere enn Bare Minerales tror jeg.

Jeg blander sikkert. Jeg har jo ikke peiling, hehe. Noe med minerals,,, ;-D

Skrevet

Jeg ville valgt et annet merke. For det første er I.D dyrt, og for det andre er det mange som klør av det. Foundationen er ikke like ren som mange andre merker.

Skrevet

Ser du spør om Bare Minerals. Har kjøpt det på e-bay, til langt under halv pris av det man må betale i Norge. Synes ikke den er såå lett å bruke som mange vil ha det til, kanskje det er teknikken min som er feil?

"hippli" under her nevnver everydayminerals, den type kjenner jeg ikke, men kanskje noen svarer litt på det? Og siden vi først er inne på ulike typer: hva med den som heter sheecover som de selger på tv-shop? noen som kjenner til den typen?

Mvh

Everyday minerals er mye renere for huden enn I.D. Og mye billigere. Min favoritt er Meow, med everyday på 2.plass :o)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1228995409' post='4036703]

Jeg blander sikkert. Jeg har jo ikke peiling, hehe. Noe med minerals,,, ;-D

På www.everydayminerals.com kan du bestille 5 prøver til 30 kr. 3 foundation, 1 rouge og 1 concealer.

Sjekk også ut www.meowcosmetics.com

Det er min favoritt, og en prøve koster 1 dollar, pluss frakt. Tror jeg betalte 130 kr for 15 prøver.

Skrevet

Jeg er litt uenig i Candyqueen under her - Bare Minerals vinner den ene testen etter den andre så jeg er veldig fan av den. Jeg er også veldig glad i Jane Iredale sin mineral foundation som omsider også har kommet til Norge (men jeg bestiller den på nettet).

Jeg kjøper begge deler på ebay og da koster den under halv pris:)

Skrevet

Jeg er litt uenig i Candyqueen under her - Bare Minerals vinner den ene testen etter den andre så jeg er veldig fan av den. Jeg er også veldig glad i Jane Iredale sin mineral foundation som omsider også har kommet til Norge (men jeg bestiller den på nettet).

Jeg kjøper begge deler på ebay og da koster den under halv pris:)

Men det ER mange som klør av den. Bare søk det opp. Den er full av stoffer som ikke burde vært der.

Men selvfølgelig passer den best for noen, akkurat som andre merker passe best for andre. Jeg har prøvd MANGE merker :o) Og funnet mitt :o)

Skrevet

Everyday minerals er mye renere for huden enn I.D. Og mye billigere. Min favoritt er Meow, med everyday på 2.plass :o)

Hvor kjøper du Meow? *forsøker fortsatt å sette meg inn i dette*

Skrevet

På www.everydayminerals.com kan du bestille 5 prøver til 30 kr. 3 foundation, 1 rouge og 1 concealer.

Sjekk også ut www.meowcosmetics.com

Det er min favoritt, og en prøve koster 1 dollar, pluss frakt. Tror jeg betalte 130 kr for 15 prøver.

Nå har jeg vært inne på sidene til Meow Cosmetic, men jeg finner ikke ut hvor jeg bestiller prøvene. Kan du hjelpe? :)) (please)

Skrevet

Ser nå svaret i andre linken.

Skrevet

Hvor kjøper du Meow? *forsøker fortsatt å sette meg inn i dette*

På www.meowcosmetics.no

Enten må man bare bestille flere prøver, om man ikke vet hvilken hudtone man har, eller man kan gå til hudpleier.

En stor boks på 30 gr koster her ca 190 kr+ litt frakt. En boks holder lenge.

Skrevet

Men det ER mange som klør av den. Bare søk det opp. Den er full av stoffer som ikke burde vært der.

Men selvfølgelig passer den best for noen, akkurat som andre merker passe best for andre. Jeg har prøvd MANGE merker :o) Og funnet mitt :o)

Ok jeg har aldri hørt at noen har klødd av den men sånn er det vel med det meste sminke, noen tåler ditt og andre tåler datt:)

Skrevet

Nå har jeg vært inne på sidene til Meow Cosmetic, men jeg finner ikke ut hvor jeg bestiller prøvene. Kan du hjelpe? :)) (please)

Selvfølgelig :o) Gå helt nederst på forsiden og trykk på den fargekategorien du vil ha prøve i. Nederst på den siden du nå kommer til, kommer det opp tre alternativer for "dekningsgrad".

Jeg har kun prøvd pampered puss og flawless feline, ettersom jeg vil ha en som dekker. Og har hørt at den første støver fælt.

Flawless feline dekker mest.

Det er ruter du krysser av mørkhetsgrad på prøven, fra 0-6. 0 er veldig lys. Jeg har ikke veldig mørk hudtone, men bruker naughty.

Du kan jo bestille flere, og se hva som passer best.

Kryss av for sample i riktige fargetoner, og trykk add to bag. Slik fortsetter du til du har alle prøvene du vil ha. Mer enn 15 prøver gir lavere frakt. Test ut rouge, øyenskygge og en prøve på finishing powder også. Trenger ikke 15 forskjellige foundations :o)

Skrevet

Ok jeg har aldri hørt at noen har klødd av den men sånn er det vel med det meste sminke, noen tåler ditt og andre tåler datt:)

Jeg er en del på et kosmetikkforum, og veldig mange der klør av den. Den inneholder bismuth som kan gi kløe hos mange, i tillegg til andre tilsetningsstoffer.

Skrevet

På www.meowcosmetics.no

Enten må man bare bestille flere prøver, om man ikke vet hvilken hudtone man har, eller man kan gå til hudpleier.

En stor boks på 30 gr koster her ca 190 kr+ litt frakt. En boks holder lenge.

Ok, takk :)

Skrevet

Jeg er en del på et kosmetikkforum, og veldig mange der klør av den. Den inneholder bismuth som kan gi kløe hos mange, i tillegg til andre tilsetningsstoffer.

Jeg nekter ikke for det, men hele min vennegjeng bruke I.d og ingen har hatt noen problemer. Men som sagt, som med det meste så er det sikkert noen som er allergiske - det tror jeg for all del på.

Når det er sagt så må jeg si at de som tåler I.d får ihvertfal helt fantastsik hud av den (noe man sikker gjør med merket du bruker også). Jeg har nå fått mamma til å bruke det og selv om hun er 50 år så ser huden hennes helt porselensaktig ut :)

Skrevet

Jeg nekter ikke for det, men hele min vennegjeng bruke I.d og ingen har hatt noen problemer. Men som sagt, som med det meste så er det sikkert noen som er allergiske - det tror jeg for all del på.

Når det er sagt så må jeg si at de som tåler I.d får ihvertfal helt fantastsik hud av den (noe man sikker gjør med merket du bruker også). Jeg har nå fått mamma til å bruke det og selv om hun er 50 år så ser huden hennes helt porselensaktig ut :)

Mineralsminke er fantastisk :o) Det tror jeg hvertfall vi er enige om :o)

Alle må nok bare prøve og feile. Ett merke kan ikke passe alle.

Skrevet

Mineralsminke er fantastisk :o) Det tror jeg hvertfall vi er enige om :o)

Alle må nok bare prøve og feile. Ett merke kan ikke passe alle.

Nettopp :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...