candyqueen_83 Skrevet 11. desember 2008 Skrevet 11. desember 2008 Nå har jeg vært inne på sidene til Meow Cosmetic, men jeg finner ikke ut hvor jeg bestiller prøvene. Kan du hjelpe? ) (please) Om du bestiller prøver så prøv å bruke den rabattkoden.Meow10off. Da får du 10 prosent rabatt om det også gjelder på prøver. 0 Siter
også en mor Skrevet 11. desember 2008 Skrevet 11. desember 2008 Om du bestiller prøver så prøv å bruke den rabattkoden.Meow10off. Da får du 10 prosent rabatt om det også gjelder på prøver. Tusen hjertelig takk for hjelpen Nå har jeg bestilt 17 prøver, mesteparten er "foundation", og et par blush og litt løst pudder. De hadde utrolig mange forskjellig farger i alt, og med tre forskjellige dekningsgrader så blir det utrolig mange muligheter. Fint at man kan kjøpe prøver Eller så funket den rabattkoden som den skulle. Med dagens dollarkurs ble det 156 for prøvene inklusive porto. Så nå er det bare å vente i tålmodighet. Regner ikke med å få dem før etter nyttår, årstiden tatt i betraktning Igjen: takk for link og gode forklaringer 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 11. desember 2008 Skrevet 11. desember 2008 Tusen hjertelig takk for hjelpen Nå har jeg bestilt 17 prøver, mesteparten er "foundation", og et par blush og litt løst pudder. De hadde utrolig mange forskjellig farger i alt, og med tre forskjellige dekningsgrader så blir det utrolig mange muligheter. Fint at man kan kjøpe prøver Eller så funket den rabattkoden som den skulle. Med dagens dollarkurs ble det 156 for prøvene inklusive porto. Så nå er det bare å vente i tålmodighet. Regner ikke med å få dem før etter nyttår, årstiden tatt i betraktning Igjen: takk for link og gode forklaringer Håper du blir fornøyd, og finner din farge ) Du har kost å påføre det med? 0 Siter
også en mor Skrevet 11. desember 2008 Skrevet 11. desember 2008 Håper du blir fornøyd, og finner din farge ) Du har kost å påføre det med? ups... Det har jeg ikke. Noen du anbefaler? 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 11. desember 2008 Skrevet 11. desember 2008 ups... Det har jeg ikke. Noen du anbefaler? Jeg liker veldig godt min kabukibørste fra everydayminerals. Jeg syns det er dyrt i Norge. Long-handled kabuki brush fra everyday koster i underkant av 100 kr inkl frakt ) Hvis du vil slenger du med noen prøver derfra, for du betaler uansett bare frakt ) 0 Siter
også en mor Skrevet 11. desember 2008 Skrevet 11. desember 2008 Jeg liker veldig godt min kabukibørste fra everydayminerals. Jeg syns det er dyrt i Norge. Long-handled kabuki brush fra everyday koster i underkant av 100 kr inkl frakt ) Hvis du vil slenger du med noen prøver derfra, for du betaler uansett bare frakt ) Hva skal man med Jan Thomas når man har candyqueen? Takker så mye 0 Siter
også en mor Skrevet 11. desember 2008 Skrevet 11. desember 2008 Jeg liker veldig godt min kabukibørste fra everydayminerals. Jeg syns det er dyrt i Norge. Long-handled kabuki brush fra everyday koster i underkant av 100 kr inkl frakt ) Hvis du vil slenger du med noen prøver derfra, for du betaler uansett bare frakt ) Sånn, da har jeg bestilt meg børste og gratis-prøver Jammen har jeg fått gjort mye i dag. Skal bli spennende å teste de ulike merkene opp mot hverandre. Alt man fanger opp på dol. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 11. desember 2008 Skrevet 11. desember 2008 Sånn, da har jeg bestilt meg børste og gratis-prøver Jammen har jeg fått gjort mye i dag. Skal bli spennende å teste de ulike merkene opp mot hverandre. Alt man fanger opp på dol. ) Håper du finner ditt merke, og rett farge. Det gjør virkelig underverker for huden. Hvis du ikke har brukt så mye mineralsminke før, kan du søke opp videoer på youtube. Viktig at det påføres riktig i sirkelbevegelser ) 0 Siter
også en mor Skrevet 11. desember 2008 Skrevet 11. desember 2008 ) Håper du finner ditt merke, og rett farge. Det gjør virkelig underverker for huden. Hvis du ikke har brukt så mye mineralsminke før, kan du søke opp videoer på youtube. Viktig at det påføres riktig i sirkelbevegelser ) Takk for tips Har sett på flere videoer nå. Bare et siste spm: Kjenner du noe til sheer cover som de selger på TV-shop? Høres jo veldig bra ut på reklamen 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 11. desember 2008 Skrevet 11. desember 2008 Takk for tips Har sett på flere videoer nå. Bare et siste spm: Kjenner du noe til sheer cover som de selger på TV-shop? Høres jo veldig bra ut på reklamen Jeg vet ikke om så mange som har prøvd, men har lest litt blandede tilbakemeldinger. Noen liker, noen liker ikke. Man må bare teste hva som er best på sin egen hud. Men sheer cover er ikke like ren sminke som de to merkene du har bestilt prøver på. Med de bak og fordeler det medfører. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 12. desember 2008 Skrevet 12. desember 2008 Sånn, da har jeg bestilt meg børste og gratis-prøver Jammen har jeg fått gjort mye i dag. Skal bli spennende å teste de ulike merkene opp mot hverandre. Alt man fanger opp på dol. Kom med en tilbakemelding da ) Jeg fikk mine nye prøver fra everyday i dag ) Bestilt prøver mange ganger jeg. Koster ca 30 kr, og holder lenge. Rougen holder i evigheter, så jeg har en del av dem nå ) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Sånn, da har jeg bestilt meg børste og gratis-prøver Jammen har jeg fått gjort mye i dag. Skal bli spennende å teste de ulike merkene opp mot hverandre. Alt man fanger opp på dol. Hei ) Har du fått prøvene dine? Hva synes du? 0 Siter
også en mor Skrevet 8. januar 2009 Skrevet 8. januar 2009 Hei ) Har du fått prøvene dine? Hva synes du? Heisann De kom, og de gikk. Ei av mine arvinger "knabbet" dem, så jeg har såvidt fått prøvd, men var super. (har bare fått prøve everyday) Hun sier at hun vil satte på kattemerket. Kjempefornøyd med alt hun har prøvd der. Tusen takk for at du introduserte disse merkene for meg (oss) Klem fra 0 Siter
også en mor Skrevet 8. januar 2009 Skrevet 8. januar 2009 Hei ) Har du fått prøvene dine? Hva synes du? "satte" skulle selvsagt være "satse" i innlegget under her 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Heisann De kom, og de gikk. Ei av mine arvinger "knabbet" dem, så jeg har såvidt fått prøvd, men var super. (har bare fått prøve everyday) Hun sier at hun vil satte på kattemerket. Kjempefornøyd med alt hun har prøvd der. Tusen takk for at du introduserte disse merkene for meg (oss) Klem fra Så bra at dere begge ble fornøyd ) Synd du ikke fikk prøvd mer da, men det er jo bare å bestille nye ) Koster jo ikke all verden heller. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.