Gå til innhold

Vaffeljern?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sjekk ut Åviken Nobbles i sort lakk!!!

Hvis det steker like treeeeegt som det doble hvite fra Åviken er det ikke aktuelt. Gidder jo ikke sitte halve dagen og steke heller, poenget med doble jern er jo at det skal gå fort!

• Svar 65
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

10

• morsan

8

• candyqueen_83

6

• Dorthe

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hvis det steker like treeeeegt som det doble hvite fra Åviken er det ikke aktuelt. Gidder jo ikke sitte halve dagen og steke heller, poenget med doble jern er jo at det skal gå fort!

Prøv å sette i stikkontakten neste gang!

Skrevet

Hmmm.... Jeg skulle hatt nytt jern selv, jeg kom aldri så langt at jeg selv kjøpte nytt jern, bare kjæresten. Kanskje jeg skal vurdere det Wilfa 6-hjerters-jernet da?

Jeg syns hvertfall det er bra, og det syns visst flere her i tråden og :o) Og seks hjerter er veldig praktisk. Det er store vafler da. En øse som går omtrent til to vafler i mitt doble går til en i det andre :o) Man kan jo ta litt mindre i og.

Skrevet

Hmmm.... Jeg skulle hatt nytt jern selv, jeg kom aldri så langt at jeg selv kjøpte nytt jern, bare kjæresten. Kanskje jeg skal vurdere det Wilfa 6-hjerters-jernet da?

I dag har jeg lånt "svigermors" vaffeljern. Wilfa med 6 hjerter. Hun får alltid perfekte vafler, så jeg ville prøve selv. På mitt doble jern får jeg alltid sprø sendeplater. Men i dag? De fineste og beste vaflene jeg har lagd på leenge :o) Dette jernet skal hvertfall jeg ha!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...