Gå til innhold

Nidar julesjokolade

Anbefalte innlegg

Gjest firepile
Skrevet

Har Nidar sluttet med julesjokoladen? Har vært innom fire butikker nå, ingen har den.

Skrevet

Nei, ingen marsipan.

Ok! Om du ikke skulle finne den er det nok av annen julesjokolade å velge mellom heldigvis ;)

Gjest firepile
Skrevet

Ok! Om du ikke skulle finne den er det nok av annen julesjokolade å velge mellom heldigvis ;)

Men denne er spesielt god, da;)

Skrevet

Julesjokolade? Er det den Nidar posemiksen i gull, med bla marsipan oppi?

Skrevet

Nei, nå tror jeg jeg vet hvilken du mener. De solgte vel bare den i fjor? Veldig mektig/fylldig på smaken med hasselnøtter eller uten?Har ikke sett den i år. Mulig Yade har erstattet den? Selve sjokoladesmaken minner ihvertfall litt, men Yade gir ikke julestemning på samme måte dog;-)

Nidar har det uansett med å skifte ut sjokolademerkene sine nokså ofte da. Flere sjokolader jeg savner fra dem:-(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...