pekkaline Skrevet 15. desember 2008 Forfatter Skrevet 15. desember 2008 Jepp Takk skal du ha Det blir euro i gave til noen da, noen som har alt. Himla greit. 0 Siter
pekkaline Skrevet 16. desember 2008 Forfatter Skrevet 16. desember 2008 Kreta = Hellas, vettø:-) Ja men jeg reiser jo ikke, så jeg er ikke så belært som dere om hvor man bruker hva av penger 0 Siter
morsan Skrevet 16. desember 2008 Skrevet 16. desember 2008 Ja men jeg reiser jo ikke, så jeg er ikke så belært som dere om hvor man bruker hva av penger ;-) Sist jeg var i Hellas må ha vært i 1996, dvs mens de fortsatt brukte drakmer som myntenhet, så det er ikke reiseaktiviteten min som gjør at jeg vet hva som er myntenheten der;-) 0 Siter
pekkaline Skrevet 16. desember 2008 Forfatter Skrevet 16. desember 2008 ;-) Sist jeg var i Hellas må ha vært i 1996, dvs mens de fortsatt brukte drakmer som myntenhet, så det er ikke reiseaktiviteten min som gjør at jeg vet hva som er myntenheten der;-) ok dah 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.