Gå til innhold

Frem eller tilbake?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan du ikkje lese lenger heller no da, ho skal flytte klokka fra jorden til mars vel.

*klaske panne* Reneste Totall Recall dette her!

Skrevet

''Jeg venter med å flytte klokka til mars i alle fall :)''

Hvor skal du flytte den hen, da? Fra kjøkkenet til stua, eller fra venstre hånd til høyre? ;-)

Tja, hadde egentlig vært kjekt å ha en klokke i stua ;)

Skrevet

Eg har faktisk lagt meg, men du har rett i det med desorientering.

Det burde faktisk blitt en ny idrettsgren, VM i desorientering må nå være vel så publikumsvennlig som vanlig orientering.

Skal melde meg på jeg også :-). Vet du hvor den NMèn går eller blir vi nødt til å arrangere det selv tror du?

Skrevet

Skal melde meg på jeg også :-). Vet du hvor den NMèn går eller blir vi nødt til å arrangere det selv tror du?

Nå er du tydeligvis desorientert igjen, eg skreiv VM i desorientering ikkje NM!

Makan!!

Skrevet

Was sprechen si ohm?

Ja, altså nice try med å prøve å få folk til å stille klokka nå, det var litt tidlig syns jeg:)

• 3 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...