mrxx Skrevet 16. desember 2008 Skrevet 16. desember 2008 Her er det ei som har blitt ledig. http://www.side2.no/kjendis/article2473870.ece Dere kan ha henne i fred for meg, jeg orker ikke tanken en gang. Hva med deg Geir? 0 Siter
adelie Skrevet 16. desember 2008 Skrevet 16. desember 2008 Nå trodde jeg faktisk det var du som var ledig, jeg ) ;;);) *får ticks her* 0 Siter
morsan Skrevet 16. desember 2008 Skrevet 16. desember 2008 Hmmm mener å huske at for en del år siden føyttet de fra hverandre for noen måneder, men fant tilbake til hverandre (hvis jeg ikke blander med en annen blond eks-politiker, da). Dette synes jeg var litt snodig: ''De to velger å dele på hytta og eie den i fellesskap. '' 0 Siter
laban Skrevet 16. desember 2008 Skrevet 16. desember 2008 Hmmm mener å huske at for en del år siden føyttet de fra hverandre for noen måneder, men fant tilbake til hverandre (hvis jeg ikke blander med en annen blond eks-politiker, da). Dette synes jeg var litt snodig: ''De to velger å dele på hytta og eie den i fellesskap. '' Det var vel Kaci og Hr. Five? Men det kan ha vært andre også, jeg klarer ikke å følge med på alt sånt. Spesielt ikke de som er et stykke fra A-kjendislista. 0 Siter
mrxx Skrevet 16. desember 2008 Forfatter Skrevet 16. desember 2008 Nå trodde jeg faktisk det var du som var ledig, jeg ) ;;);) *får ticks her* Hehe, jammen vi kan jo date vi 0 Siter
morsan Skrevet 16. desember 2008 Skrevet 16. desember 2008 Det var vel Kaci og Hr. Five? Men det kan ha vært andre også, jeg klarer ikke å følge med på alt sånt. Spesielt ikke de som er et stykke fra A-kjendislista. Nei, det var ikke en så profilert sak. 0 Siter
mrxx Skrevet 16. desember 2008 Forfatter Skrevet 16. desember 2008 Hmmm mener å huske at for en del år siden føyttet de fra hverandre for noen måneder, men fant tilbake til hverandre (hvis jeg ikke blander med en annen blond eks-politiker, da). Dette synes jeg var litt snodig: ''De to velger å dele på hytta og eie den i fellesskap. '' Mulig de har flyttet fra hverandre før, såpass følger jeg ikke med på henne. Men jeg har jo hørt rykter om at noen har fått marinert laksen hos henne, så det er jo mulig at det har vært problemer der, hva vet jeg. Ikke at jeg har sjans på henne, men det er jeg glad for også:-) 0 Siter
adelie Skrevet 16. desember 2008 Skrevet 16. desember 2008 Hehe, jammen vi kan jo date vi hmm... Er det en invitasjon ... :x) 0 Siter
mrxx Skrevet 16. desember 2008 Forfatter Skrevet 16. desember 2008 hmm... Er det en invitasjon ... :x) Du bor sikkert for langt unna:-) 0 Siter
morsan Skrevet 16. desember 2008 Skrevet 16. desember 2008 Mulig de har flyttet fra hverandre før, såpass følger jeg ikke med på henne. Men jeg har jo hørt rykter om at noen har fått marinert laksen hos henne, så det er jo mulig at det har vært problemer der, hva vet jeg. Ikke at jeg har sjans på henne, men det er jeg glad for også:-) ''Men jeg har jo hørt rykter om at noen har fått marinert laksen hos henne, '' Hvor _hører_ man egentlig slik?? ;-) 0 Siter
morsan Skrevet 16. desember 2008 Skrevet 16. desember 2008 Du bor sikkert for langt unna:-) Bleiker du ut? 0 Siter
adelie Skrevet 16. desember 2008 Skrevet 16. desember 2008 Du bor sikkert for langt unna:-) Ja, SIKKERT -- det er ikke verdt å prøve å finne ut av en gang. )Det er sikkert for langt. Noe jeg tror er mer sikkert, er faktisk at du er en oppatt mann 0 Siter
adelie Skrevet 16. desember 2008 Skrevet 16. desember 2008 Bleiker du ut? Ja det gjorde han!! 0 Siter
mrxx Skrevet 16. desember 2008 Forfatter Skrevet 16. desember 2008 ''Men jeg har jo hørt rykter om at noen har fått marinert laksen hos henne, '' Hvor _hører_ man egentlig slik?? ;-) Det kan du jaggu meg lure på, det sprer seg vel overalt, det kan jo bare være ondsinnede rykter også, selv om personen har blitt navngitt. 0 Siter
mrxx Skrevet 16. desember 2008 Forfatter Skrevet 16. desember 2008 Bleiker du ut? Jeg er tøffere enn toget. 0 Siter
mrxx Skrevet 16. desember 2008 Forfatter Skrevet 16. desember 2008 Ja, SIKKERT -- det er ikke verdt å prøve å finne ut av en gang. )Det er sikkert for langt. Noe jeg tror er mer sikkert, er faktisk at du er en oppatt mann Hehe, du har sikkert rett i begge deler. 0 Siter
morsan Skrevet 16. desember 2008 Skrevet 16. desember 2008 Det kan du jaggu meg lure på, det sprer seg vel overalt, det kan jo bare være ondsinnede rykter også, selv om personen har blitt navngitt. Ja, det har jo gått "sann" rykter om Stoltenberg og Rimi-Hagen også, så man vet jo aldri...;-) 0 Siter
mrxx Skrevet 16. desember 2008 Forfatter Skrevet 16. desember 2008 Ja, det har jo gått "sann" rykter om Stoltenberg og Rimi-Hagen også, så man vet jo aldri...;-) Hehe, lekkert par, ser for meg Rimi Hagen stå på alle fire, fet som er gris og grynter, mens Stoltenberg står bak og himler med øya. 0 Siter
morsan Skrevet 16. desember 2008 Skrevet 16. desember 2008 Hehe, lekkert par, ser for meg Rimi Hagen stå på alle fire, fet som er gris og grynter, mens Stoltenberg står bak og himler med øya. Trodde du skulle til å skrive "ser for meg Rimi-Hagen hånd i hånd med Stoltenberg på vei inn til middag på slottet", men der tok jeg feil gitt! 0 Siter
Gjest VKF Skrevet 16. desember 2008 Skrevet 16. desember 2008 Hehe, lekkert par, ser for meg Rimi Hagen stå på alle fire, fet som er gris og grynter, mens Stoltenberg står bak og himler med øya. Fy deg! Du får ikke lov til å snakke slik om Jens:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.