Gå til innhold

Noen som vil date?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fortell!!

Sist gang jeg hadde en close encountre med noen i kongefamilien, var for ørten år siden da mannen min og jeg inne på restaurant Costa ble plassert på nabo-micro-bordet til Mærta Låjs og hennes daværende kjæreste, med knappe 10 cm mellom bordene.

Hun hadde forresten perlekjede og røykte dessuten Prince (sic!)

Hehe, var ikke stort å fortelle om sammenstøtet, bortsett fra at jeg mener hun kjøpte en signert utgave av Arne Brimis dessert-kokebok. Men ikke fortell det til Sonja!

• Svar 69
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mrxx

18

• morsan

14

• Lotte :o)

6

• adelie

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Fortell!!

Sist gang jeg hadde en close encountre med noen i kongefamilien, var for ørten år siden da mannen min og jeg inne på restaurant Costa ble plassert på nabo-micro-bordet til Mærta Låjs og hennes daværende kjæreste, med knappe 10 cm mellom bordene.

Hun hadde forresten perlekjede og røykte dessuten Prince (sic!)

En ting til: Du kan fortelle Lotte at hun hadde på seg en mørk blå dunparka! *aner Lotte ile til butikken /stryker/ taster inn ordren*

Skrevet

En ting til: Du kan fortelle Lotte at hun hadde på seg en mørk blå dunparka! *aner Lotte ile til butikken /stryker/ taster inn ordren*

Aha! :-)

tror forresten jeg har sett henne i den før, dog ikke "live"

Skrevet

Ja hvorfor ikke. Hun er ikke den dummeste flasken i barskapet akkurat.

Skrevet

Dette kommer nok som en overraskelse på deg, men eg har aldri vært på date, eg vet ikkje ka det innebærer en gang.

Dessuten er ho alt for gammal for meg, men ho der unge blonde (litt nebbete) i SV skulle eg alltids ha klart å feia over noen ganger.

Skrevet

Nei, jeg tenker på en mindre profilert historie. Den med Five'ene ble jo slått opp så til de grader; dette var mer en liten story om at de hadde bodd noen mnd fra hverandre men så funnet sammen igjen.

Det var Jahn Teigen & Anita Skorgan det.

Skrevet

Fy deg! Du får ikke lov til å snakke slik om Jens:-)

Det kan ha vært Thorvald.

Skrevet

Hehe, ja det er jeg med på.

Ja, de tar sikkert gladelig med en tredjemann.

Skrevet

Dette kommer nok som en overraskelse på deg, men eg har aldri vært på date, eg vet ikkje ka det innebærer en gang.

Dessuten er ho alt for gammal for meg, men ho der unge blonde (litt nebbete) i SV skulle eg alltids ha klart å feia over noen ganger.

''Dessuten er ho alt for gammal for meg''

m.a.o. 47 år...

Skrevet

Da kunne du jo ha øvd deg litt på Devold da vet du:-)

Hvem i SV er det du tenker på?

Skrevet

Da kunne du jo ha øvd deg litt på Devold da vet du:-)

Hvem i SV er det du tenker på?

Jeg antar han mener Inga Marte Torkildsen fra Vestfold

Skrevet

Jeg antar han mener Inga Marte Torkildsen fra Vestfold

Ok, da tror jeg vet hvem det er. Men hun er da ikke sååå snadder. Greit nok kanskje.

Skrevet

Jeg heller har aldri vært på date. Jeg var på 80tallet når jeg møtte min eksmann, og på den tiden datet ikke folk i Norge som du vet. Det var noe amerikanerne gjorde...

Nå er jeg ikke interessert i menn lenger!:o) Jeg klarer meg best alene!

Men vi får se...

Skrevet

Jeg heller har aldri vært på date. Jeg var på 80tallet når jeg møtte min eksmann, og på den tiden datet ikke folk i Norge som du vet. Det var noe amerikanerne gjorde...

Nå er jeg ikke interessert i menn lenger!:o) Jeg klarer meg best alene!

Men vi får se...

''Jeg var på 80tallet når jeg møtte min eksmann, og på den tiden datet ikke folk i Norge som du vet. Det var noe amerikanerne gjorde...''

Selvfølgelig datet man da også, man brukte bare ikke betegnelsen "dating". Eller hva vil du kalle det når man inviterer noen på kino en søndag kveld etter å ha møttes på fest, for eksempel? Den var vel en klassiker.

Skrevet

''Jeg var på 80tallet når jeg møtte min eksmann, og på den tiden datet ikke folk i Norge som du vet. Det var noe amerikanerne gjorde...''

Selvfølgelig datet man da også, man brukte bare ikke betegnelsen "dating". Eller hva vil du kalle det når man inviterer noen på kino en søndag kveld etter å ha møttes på fest, for eksempel? Den var vel en klassiker.

Tenkte det samme selv! :-)

Skrevet

Har du aldri vært på date - aldri invitert med en jente/dame på et lite stevnemøte i form av kino, middag, en kaffe eller en tur sammen (eller noe helt annet)?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...