Gjest Elextra Skrevet 16. desember 2008 Skrevet 16. desember 2008 Fortell!! Sist gang jeg hadde en close encountre med noen i kongefamilien, var for ørten år siden da mannen min og jeg inne på restaurant Costa ble plassert på nabo-micro-bordet til Mærta Låjs og hennes daværende kjæreste, med knappe 10 cm mellom bordene. Hun hadde forresten perlekjede og røykte dessuten Prince (sic!) Hehe, var ikke stort å fortelle om sammenstøtet, bortsett fra at jeg mener hun kjøpte en signert utgave av Arne Brimis dessert-kokebok. Men ikke fortell det til Sonja! 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 16. desember 2008 Skrevet 16. desember 2008 Fortell!! Sist gang jeg hadde en close encountre med noen i kongefamilien, var for ørten år siden da mannen min og jeg inne på restaurant Costa ble plassert på nabo-micro-bordet til Mærta Låjs og hennes daværende kjæreste, med knappe 10 cm mellom bordene. Hun hadde forresten perlekjede og røykte dessuten Prince (sic!) En ting til: Du kan fortelle Lotte at hun hadde på seg en mørk blå dunparka! *aner Lotte ile til butikken /stryker/ taster inn ordren* 0 Siter
morsan Skrevet 16. desember 2008 Skrevet 16. desember 2008 En ting til: Du kan fortelle Lotte at hun hadde på seg en mørk blå dunparka! *aner Lotte ile til butikken /stryker/ taster inn ordren* Aha! :-) tror forresten jeg har sett henne i den før, dog ikke "live" 0 Siter
Faure Skrevet 16. desember 2008 Skrevet 16. desember 2008 Ja hvorfor ikke. Hun er ikke den dummeste flasken i barskapet akkurat. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 16. desember 2008 Skrevet 16. desember 2008 Dette kommer nok som en overraskelse på deg, men eg har aldri vært på date, eg vet ikkje ka det innebærer en gang. Dessuten er ho alt for gammal for meg, men ho der unge blonde (litt nebbete) i SV skulle eg alltids ha klart å feia over noen ganger. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 16. desember 2008 Skrevet 16. desember 2008 Nei, jeg tenker på en mindre profilert historie. Den med Five'ene ble jo slått opp så til de grader; dette var mer en liten story om at de hadde bodd noen mnd fra hverandre men så funnet sammen igjen. Det var Jahn Teigen & Anita Skorgan det. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 16. desember 2008 Skrevet 16. desember 2008 Fy deg! Du får ikke lov til å snakke slik om Jens:-) Det kan ha vært Thorvald. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 16. desember 2008 Skrevet 16. desember 2008 Hehe, ja det er jeg med på. Ja, de tar sikkert gladelig med en tredjemann. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 16. desember 2008 Skrevet 16. desember 2008 Jeg er tøffere enn toget. Ja det er du sikkert... http://bilder.vgb.no/8050/4col/img_4852182dcbf94.jpg 0 Siter
morsan Skrevet 16. desember 2008 Skrevet 16. desember 2008 Dette kommer nok som en overraskelse på deg, men eg har aldri vært på date, eg vet ikkje ka det innebærer en gang. Dessuten er ho alt for gammal for meg, men ho der unge blonde (litt nebbete) i SV skulle eg alltids ha klart å feia over noen ganger. ''Dessuten er ho alt for gammal for meg'' m.a.o. 47 år... 0 Siter
mrxx Skrevet 17. desember 2008 Forfatter Skrevet 17. desember 2008 Dette kommer nok som en overraskelse på deg, men eg har aldri vært på date, eg vet ikkje ka det innebærer en gang. Dessuten er ho alt for gammal for meg, men ho der unge blonde (litt nebbete) i SV skulle eg alltids ha klart å feia over noen ganger. Da kunne du jo ha øvd deg litt på Devold da vet du:-) Hvem i SV er det du tenker på? 0 Siter
mrxx Skrevet 17. desember 2008 Forfatter Skrevet 17. desember 2008 Ja det er du sikkert... http://bilder.vgb.no/8050/4col/img_4852182dcbf94.jpg Lokomotivet Thomas er tøfft. 0 Siter
morsan Skrevet 17. desember 2008 Skrevet 17. desember 2008 Da kunne du jo ha øvd deg litt på Devold da vet du:-) Hvem i SV er det du tenker på? Jeg antar han mener Inga Marte Torkildsen fra Vestfold 0 Siter
mrxx Skrevet 17. desember 2008 Forfatter Skrevet 17. desember 2008 Jeg antar han mener Inga Marte Torkildsen fra Vestfold Ok, da tror jeg vet hvem det er. Men hun er da ikke sååå snadder. Greit nok kanskje. 0 Siter
morsan Skrevet 17. desember 2008 Skrevet 17. desember 2008 Ok, da tror jeg vet hvem det er. Men hun er da ikke sååå snadder. Greit nok kanskje. Det er vel ikke så veldig mange som overgår henne på Stortinget, da...;-) http://www.norgespatriotene.org/bilder/inga.jpg 0 Siter
Gjest anna k Skrevet 17. desember 2008 Skrevet 17. desember 2008 Dette kommer nok som en overraskelse på deg, men eg har aldri vært på date, eg vet ikkje ka det innebærer en gang. Dessuten er ho alt for gammal for meg, men ho der unge blonde (litt nebbete) i SV skulle eg alltids ha klart å feia over noen ganger. Jeg heller har aldri vært på date. Jeg var på 80tallet når jeg møtte min eksmann, og på den tiden datet ikke folk i Norge som du vet. Det var noe amerikanerne gjorde... Nå er jeg ikke interessert i menn lenger!) Jeg klarer meg best alene! Men vi får se... 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 17. desember 2008 Skrevet 17. desember 2008 Jeg heller har aldri vært på date. Jeg var på 80tallet når jeg møtte min eksmann, og på den tiden datet ikke folk i Norge som du vet. Det var noe amerikanerne gjorde... Nå er jeg ikke interessert i menn lenger!) Jeg klarer meg best alene! Men vi får se... ''Jeg var på 80tallet når jeg møtte min eksmann, og på den tiden datet ikke folk i Norge som du vet. Det var noe amerikanerne gjorde...'' Selvfølgelig datet man da også, man brukte bare ikke betegnelsen "dating". Eller hva vil du kalle det når man inviterer noen på kino en søndag kveld etter å ha møttes på fest, for eksempel? Den var vel en klassiker. 0 Siter
morsan Skrevet 17. desember 2008 Skrevet 17. desember 2008 ''Jeg var på 80tallet når jeg møtte min eksmann, og på den tiden datet ikke folk i Norge som du vet. Det var noe amerikanerne gjorde...'' Selvfølgelig datet man da også, man brukte bare ikke betegnelsen "dating". Eller hva vil du kalle det når man inviterer noen på kino en søndag kveld etter å ha møttes på fest, for eksempel? Den var vel en klassiker. Tenkte det samme selv! :-) 0 Siter
mrxx Skrevet 17. desember 2008 Forfatter Skrevet 17. desember 2008 Det er vel ikke så veldig mange som overgår henne på Stortinget, da...;-) http://www.norgespatriotene.org/bilder/inga.jpg Hehe, det er så, men det sier ikke noe om hennes nivå for det. Joda, jenta er ikke så verst hun, helt grei, sånn er det bare:-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 17. desember 2008 Skrevet 17. desember 2008 Dette kommer nok som en overraskelse på deg, men eg har aldri vært på date, eg vet ikkje ka det innebærer en gang. Dessuten er ho alt for gammal for meg, men ho der unge blonde (litt nebbete) i SV skulle eg alltids ha klart å feia over noen ganger. Har du aldri vært på date - aldri invitert med en jente/dame på et lite stevnemøte i form av kino, middag, en kaffe eller en tur sammen (eller noe helt annet)? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.