Gjest anna k Skrevet 17. desember 2008 Skrevet 17. desember 2008 ''Jeg var på 80tallet når jeg møtte min eksmann, og på den tiden datet ikke folk i Norge som du vet. Det var noe amerikanerne gjorde...'' Selvfølgelig datet man da også, man brukte bare ikke betegnelsen "dating". Eller hva vil du kalle det når man inviterer noen på kino en søndag kveld etter å ha møttes på fest, for eksempel? Den var vel en klassiker. Stevnemøte? :0) Selvfølgelig "datet" man, men mange av oss gjorde ikke det heller. Vi ble bare sammen. Hehe:o) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 17. desember 2008 Skrevet 17. desember 2008 Stevnemøte? :0) Selvfølgelig "datet" man, men mange av oss gjorde ikke det heller. Vi ble bare sammen. Hehe:o) Ja, stevnemøte er vel det nærmeste norske ordet for "date". 0 Siter
Gjest anna k Skrevet 17. desember 2008 Skrevet 17. desember 2008 Ja, stevnemøte er vel det nærmeste norske ordet for "date". Men dog noe gammeldags:o) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 17. desember 2008 Skrevet 17. desember 2008 Da kunne du jo ha øvd deg litt på Devold da vet du:-) Hvem i SV er det du tenker på? Ho Inga. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 17. desember 2008 Skrevet 17. desember 2008 Har du aldri vært på date - aldri invitert med en jente/dame på et lite stevnemøte i form av kino, middag, en kaffe eller en tur sammen (eller noe helt annet)? ''Har du aldri vært på date'' Nei, eg har aldri vært på date. ''- aldri invitert med en jente/dame på et lite stevnemøte i form av kino, middag, en kaffe eller en tur sammen'' Jo selvfølgelig har eg det, eller blitt innvitert. Men det har aldri vært noen baktanker med, det har bare vært "en tur på fjellet", eller "kinobesøk" fks. ''(eller noe helt annet)?'' Jo det har eg innvitert flere med på (som regel i fylla) men det har ikkje vært date det heller, det har stort sett bare vært knulling. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 17. desember 2008 Skrevet 17. desember 2008 Det er vel ikke så veldig mange som overgår henne på Stortinget, da...;-) http://www.norgespatriotene.org/bilder/inga.jpg Hun er jo kjempepen, helt enig. Men dette var det verste bildet jeg noen gang har sett av henne... 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 17. desember 2008 Skrevet 17. desember 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1229546974' post='4042434] Hun er jo kjempepen, helt enig. Men dette var det verste bildet jeg noen gang har sett av henne... ''3500 kr? Er det noe spesielt med det?'' Helt enig, fælt bilde. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 17. desember 2008 Skrevet 17. desember 2008 ''3500 kr? Er det noe spesielt med det?'' Helt enig, fælt bilde. Les innlegget ditt en gang til! *hehe* 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 17. desember 2008 Skrevet 17. desember 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1229548013' post='4042452] Les innlegget ditt en gang til! *hehe* He, he...Det er av og til "Ctrl knappen og C" ikkje funker, og da kommer det sist kopierte sitatet med, som nå. Samma det vel? 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 18. desember 2008 Skrevet 18. desember 2008 ''Har du aldri vært på date'' Nei, eg har aldri vært på date. ''- aldri invitert med en jente/dame på et lite stevnemøte i form av kino, middag, en kaffe eller en tur sammen'' Jo selvfølgelig har eg det, eller blitt innvitert. Men det har aldri vært noen baktanker med, det har bare vært "en tur på fjellet", eller "kinobesøk" fks. ''(eller noe helt annet)?'' Jo det har eg innvitert flere med på (som regel i fylla) men det har ikkje vært date det heller, det har stort sett bare vært knulling. ''Jo det har eg innvitert flere med på (som regel i fylla) men det har ikkje vært date det heller, det har stort sett bare vært knulling.'' *lol* rene ord. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.