Gjest eva.z Skrevet 16. desember 2008 Skrevet 16. desember 2008 Hvor mange julekort sender dere?Lager dere de selv eller kjøper ferdige? Vi er ultra tradisjonelle.Vi sender av ungene og av og til er vi voksne med på bildet. I år ble det bare ungene. Vi sender ca 30 i år,men srt at jeg har bommet litt.Så det blir nok noen til.... 0 Siter
Gjest Milde måne Skrevet 16. desember 2008 Skrevet 16. desember 2008 Her kjøper vi kort,sendte vel avgåde 17 stk. 0 Siter
kaffepiken Skrevet 16. desember 2008 Skrevet 16. desember 2008 Det er litt forskjellig fra år til år. I år har vi laget kort, de ble veldig fine. Vi pleier å ha et morsomt bilde av barna. Sender nok ca 40 kort. 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 16. desember 2008 Skrevet 16. desember 2008 Lager en 20- 25 kort selv, og sender. Hender det må ettersendes til noen det plutselig dumper et kort fra i postkassen.. Har et tilsvarende lager med smågaver i tilfelle noen står på døra med hilsen.. 0 Siter
Lillemus Skrevet 16. desember 2008 Skrevet 16. desember 2008 Sender kort med bile av ungene og julebrev ved siden av. I julebrevet er det to-tre linjer om hver av oss og hva vi har gjort i løpet av året + at 2-3 av årets store happeninger nevness, i år var det selvsagt hyttetomtkjøp og Tivoli-tur. ) I år sendte jeg 18 kort, har så langt fått 3 tilbake, men det er jo bare 16. desember ennå. ) 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 16. desember 2008 Skrevet 16. desember 2008 Sender kort med bile av ungene og julebrev ved siden av. I julebrevet er det to-tre linjer om hver av oss og hva vi har gjort i løpet av året + at 2-3 av årets store happeninger nevness, i år var det selvsagt hyttetomtkjøp og Tivoli-tur. ) I år sendte jeg 18 kort, har så langt fått 3 tilbake, men det er jo bare 16. desember ennå. ) 3 er ikke ille den 16. desember. Om du stod på min liste hadde du måttet ta turen i kassen også julaften - mine skal produseres først torsdags kveld. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 16. desember 2008 Skrevet 16. desember 2008 Bestilte 40 kort, får dem i dag. Sender ut ca 30-35, og har noen i reserve. 0 Siter
Gjest eva.z Skrevet 16. desember 2008 Skrevet 16. desember 2008 Så dere kortene til gjestene til Grosvold sist fredag? Noen var hysterisk morsomme,noen var på kanten spør du meg.Men ikke verre enn at jeg ser en viss humor.Men aldri om jeg hadde latt mine barn være med på noen slike bilder....Tror besteforeldrene hadde tatt ungene fra oss:-) Men er helt med på at oppstilte unger i nisselue og røde kinn er litt passe` selv om de ser søte ut. 0 Siter
morsan Skrevet 16. desember 2008 Skrevet 16. desember 2008 Jeg starter i januar og broderer med korssting to kort per uke for å få ferdig alle i god tid før jul. Eksempel: http://i2.iofferphoto.com/img/item/296/557/42/o_IMG_3694.JPG 0 Siter
morsan Skrevet 16. desember 2008 Skrevet 16. desember 2008 Neida, det var bare tull;-) Sender i år ca 60 kort, og vi har laget en collage med mange bilder av oss alle, men flest av barnet. 0 Siter
morsan Skrevet 16. desember 2008 Skrevet 16. desember 2008 Så dere kortene til gjestene til Grosvold sist fredag? Noen var hysterisk morsomme,noen var på kanten spør du meg.Men ikke verre enn at jeg ser en viss humor.Men aldri om jeg hadde latt mine barn være med på noen slike bilder....Tror besteforeldrene hadde tatt ungene fra oss:-) Men er helt med på at oppstilte unger i nisselue og røde kinn er litt passe` selv om de ser søte ut. Jeg syntes de var morsomme:-) ''Men aldri om jeg hadde latt mine barn være med på noen slike bilder....Tror besteforeldrene hadde tatt ungene fra oss:-)'' Jeg håper og tror at mine familiemedlemmer har mer humor enn som så;-) Men jeg ville kanskje unnlatt å sende kortet til de eldste tantene;-) 0 Siter
Gjest Milde måne Skrevet 16. desember 2008 Skrevet 16. desember 2008 Jeg starter i januar og broderer med korssting to kort per uke for å få ferdig alle i god tid før jul. Eksempel: http://i2.iofferphoto.com/img/item/296/557/42/o_IMG_3694.JPG Så fint det kortet var : ) 0 Siter
Sepe Skrevet 16. desember 2008 Skrevet 16. desember 2008 Barna våre er blitt så store at de nekter å stille i nisseluer foran peisen... Vi sender et fint bilde av alle fire, sender ca. 30 stykker! mvh 0 Siter
jubalong70 Skrevet 16. desember 2008 Skrevet 16. desember 2008 Vi sender bilde av ungene. Sender ca 60 julekort. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.