Gå til innhold

Julekort!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange julekort sender dere?Lager dere de selv eller kjøper ferdige?

Vi er ultra tradisjonelle.Vi sender av ungene og av og til er vi voksne med på bildet. I år ble det bare ungene.

Vi sender ca 30 i år,men srt at jeg har bommet litt.Så det blir nok noen til....

Gjest Milde måne
Skrevet

Her kjøper vi kort,sendte vel avgåde 17 stk.

Skrevet

Det er litt forskjellig fra år til år. I år har vi laget kort, de ble veldig fine. Vi pleier å ha et morsomt bilde av barna. Sender nok ca 40 kort.

Skrevet

Lager en 20- 25 kort selv, og sender. Hender det må ettersendes til noen det plutselig dumper et kort fra i postkassen.. ;)

Har et tilsvarende lager med smågaver i tilfelle noen står på døra med hilsen.. ;)

Skrevet

Sender kort med bile av ungene og julebrev ved siden av. I julebrevet er det to-tre linjer om hver av oss og hva vi har gjort i løpet av året + at 2-3 av årets store happeninger nevness, i år var det selvsagt hyttetomtkjøp og Tivoli-tur. :o)

I år sendte jeg 18 kort, har så langt fått 3 tilbake, men det er jo bare 16. desember ennå. :o)

Skrevet

Sender kort med bile av ungene og julebrev ved siden av. I julebrevet er det to-tre linjer om hver av oss og hva vi har gjort i løpet av året + at 2-3 av årets store happeninger nevness, i år var det selvsagt hyttetomtkjøp og Tivoli-tur. :o)

I år sendte jeg 18 kort, har så langt fått 3 tilbake, men det er jo bare 16. desember ennå. :o)

3 er ikke ille den 16. desember. Om du stod på min liste hadde du måttet ta turen i kassen også julaften - mine skal produseres først torsdags kveld. :)

Skrevet

Bestilte 40 kort, får dem i dag. Sender ut ca 30-35, og har noen i reserve.

Skrevet

Så dere kortene til gjestene til Grosvold sist fredag? Noen var hysterisk morsomme,noen var på kanten spør du meg.Men ikke verre enn at jeg ser en viss humor.Men aldri om jeg hadde latt mine barn være med på noen slike bilder....Tror besteforeldrene hadde tatt ungene fra oss:-)

Men er helt med på at oppstilte unger i nisselue og røde kinn er litt passe` selv om de ser søte ut.

Skrevet

Neida, det var bare tull;-)

Sender i år ca 60 kort, og vi har laget en collage med mange bilder av oss alle, men flest av barnet.

Skrevet

Så dere kortene til gjestene til Grosvold sist fredag? Noen var hysterisk morsomme,noen var på kanten spør du meg.Men ikke verre enn at jeg ser en viss humor.Men aldri om jeg hadde latt mine barn være med på noen slike bilder....Tror besteforeldrene hadde tatt ungene fra oss:-)

Men er helt med på at oppstilte unger i nisselue og røde kinn er litt passe` selv om de ser søte ut.

Jeg syntes de var morsomme:-)

''Men aldri om jeg hadde latt mine barn være med på noen slike bilder....Tror besteforeldrene hadde tatt ungene fra oss:-)''

Jeg håper og tror at mine familiemedlemmer har mer humor enn som så;-) Men jeg ville kanskje unnlatt å sende kortet til de eldste tantene;-)

Skrevet

Barna våre er blitt så store at de nekter å stille i nisseluer foran peisen... Vi sender et fint bilde av alle fire, sender ca. 30 stykker!

mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...