Gå til innhold

Bonderomantikk

Anbefalte innlegg

jasåsånnerdet
Skrevet

Hvorfor sender de episoden fra forrige gang...?

Skrevet

Sikkert fordi det var håndballkamp sist tirsdag og Bonderomantikk ble sendt senere på kvelden....

jasåsånnerdet
Skrevet

Sikkert fordi det var håndballkamp sist tirsdag og Bonderomantikk ble sendt senere på kvelden....

Men reklameklippene for episoden var jo nye og ikke fra forrige episode..Hm

Skrevet

Men reklameklippene for episoden var jo nye og ikke fra forrige episode..Hm

Det så jeg ikke.... Ble overraska jeg også. Hadde gleda meg til en ny episode :-(

Skrevet

Merkelige greier, de sendte jo reprisen på lørdag også. Men jeg tror de har reklamert med programmet for onsdagen, altså i morgen.

Gjest firepile
Skrevet

Det er selvsagt at et slikt viktig program ikke kan sendes mange nok ganger!

Skrevet

Det er selvsagt at et slikt viktig program ikke kan sendes mange nok ganger!

Sant nok ;-)

Skrevet

Kjedelig ja, da hadde de bare kunne droppa å sendt det så sent sist uke... Får sette seg ned å se i morra også da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...