Gå til innhold

Julegavetips igjen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får alltid så mange fine tips her, så jeg må spørre igjen?

Har igjen julegave til tante og onkel (50-åra) og til mormor og morfar (70-åra). Det kan gjerne (helst) være en gave til dem sammen. Altså to og to.

Ikke matvarer tror jeg, for det får dem nok en del av fra andre. Prisgruppe +- 200 kr.

Skrevet

Hva med en cd med koselig julemusikk? Eller annen musikk som du vet de liker.

Skrevet

En slik tang som gir volum til håret kanskje? De har en på Expert til 199, eller 299 kroner. ;)

Skrevet

En slik tang som gir volum til håret kanskje? De har en på Expert til 199, eller 299 kroner. ;)

Den gir jeg nok til søstra mi ;O)

Og bruker min hver dag :o)

Skrevet

Hva med noe til barskapet?

Tror ikke mormor blir så begeistra for det :o) Tanta og onkelen min ordner seg selv med drikke :o)

Tror det blir en rimelig mp3 spiller fylt opp med musikk til morfar, og body butter og dusjsåpe til mormor.

Tanta og onkelen min er jeg ikke sikker på ennå. Kanskje en stelton brødpose eller noe.

Skrevet

Hva med en cd med koselig julemusikk? Eller annen musikk som du vet de liker.

Takk for tips :o) Blir nok mp3-spiller fylt opp med musikk til morfar :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...