Gjest F.eks. Skrevet 16. desember 2008 Skrevet 16. desember 2008 Til en mor som har mye men ikke så god råd: En stor fin julepose kjøpt på Nille. Fylt med fotfil, bommulsdotter, speiel, bra tannkrem, god ansiktskrem, god bodylotion, hårfarge, marsipanpølse etc. Til noen venner som har fått en kattunge: Bok laget om kattungen, bilder fra kattemor og søsken, skrevet litt om kattepusens første tid. Kjørt i lamineringsmaskin og bundet sammen med rødt bånd i sløyfe. 0 Siter
Faure Skrevet 16. desember 2008 Skrevet 16. desember 2008 Til din mor: http://www.metacafe.com/watch/1449604/grandma_receives_a_dildo_at_her_birthday_party/ Til de som har fått en kattunge: Kjøp noe i en dyrebutikk. En leke f.eks. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 16. desember 2008 Skrevet 16. desember 2008 Til din mor: http://www.metacafe.com/watch/1449604/grandma_receives_a_dildo_at_her_birthday_party/ Til de som har fått en kattunge: Kjøp noe i en dyrebutikk. En leke f.eks. Stakkars gamla ho holdt jo på å sette gebisset i vrangstrupen jo. he.he.. 0 Siter
Faure Skrevet 16. desember 2008 Skrevet 16. desember 2008 Stakkars gamla ho holdt jo på å sette gebisset i vrangstrupen jo. he.he.. Hehe ja best å sikre seg at vedkommende ikke har gebiss først 0 Siter
laban Skrevet 17. desember 2008 Skrevet 17. desember 2008 Jeg så en morsom plakat (reklame for gavekort) da jeg gikk forbi en brillebutikk igår: Til den som har alt, men som ikke ser det: Gi bort en synstest! 0 Siter
Gjest F.eks. Skrevet 17. desember 2008 Skrevet 17. desember 2008 Jeg så en morsom plakat (reklame for gavekort) da jeg gikk forbi en brillebutikk igår: Til den som har alt, men som ikke ser det: Gi bort en synstest! Ha ha...hærlig 0 Siter
morsan Skrevet 19. desember 2008 Skrevet 19. desember 2008 Jeg så en morsom plakat (reklame for gavekort) da jeg gikk forbi en brillebutikk igår: Til den som har alt, men som ikke ser det: Gi bort en synstest! *he he* veldig bra 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.