Gå til innhold

skattekort

Gjest skattekortet

Anbefalte innlegg

Gjest skattekortet
Skrevet

Fikk skattekort i posten i går. Skal det leveres til arbeidsgiver med en gang, eller kan en vente til etter jul på nyåret.

Skrevet

begge deler går fint. Like greit å levere med én gang slik at du ikke glemmer det.

Gjest Shira :o)
Skrevet

begge deler går fint. Like greit å levere med én gang slik at du ikke glemmer det.

''Like greit å levere med én gang slik at du ikke glemmer det.''

Det tenkte sambo også siden han alltid er treg. Troppet opp så stolt og leverte. Det var bare det at det var mitt skattekort, for 2008 *knegg*

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1229508544' post='4041916]

''Like greit å levere med én gang slik at du ikke glemmer det.''

Det tenkte sambo også siden han alltid er treg. Troppet opp så stolt og leverte. Det var bare det at det var mitt skattekort, for 2008 *knegg*

*he he*

dette minner meg på at jeg må levere mitt skattekort også - jeg har det i veska:-)

Skrevet

Bare du leverer før 1. februar (?). Ellers blir det plutselig 50% trekk...

Skrevet

Lever det før janurarlønna blir innlevert, ellers 50% trekk i skatt. Hadde villet levert det før 1.januar ja, hos oss holder det før 10. jan., men ikke alle har det likedan.

Skrevet

Kan vente til nyåret. Men det er like greit å gjøre det med en gang:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...