Gå til innhold

Hva synes du om navnet? Og kake-nekten?

Anbefalte innlegg

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

5

• Lotte :o)

5

• mariaflyfly

3

• tonie

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest Drittforeldre må være
Skrevet

Det navnet er såpass spesiellt og det hviler såpass mye tung negativitet bak det så jeg synes virkelig det sier ganske mye om foreldrene til det stakkars barnet som faktisk med vilje og viten har valgt dette navnet.

Jeg synes enkelte ganger, som denne, at det er på sin plass for andre å si sin mening.

Som butikken sa, de forbeholder seg retten til å nekte å pynte kaker med det de annser som upassende tekst, og de synes dette navnet var upassende.

Dessuten så hadde de jo ytret ønske om et hakekors attpåtil.

Moren får se å få laget kake selv, den kan hun pynte som hun vil.

Skrevet

Skjønner virkelig ikke at det går an å gi barnet sitt et slikt navn.

Skrevet

Herregud, de må jo være helt blåst!

"Folk må se framover." Joda, men vi kan da ikke glemme historien allikevel, det går an å ha to tanker i hue på en gang.

Heia bakeriet!

Skrevet

Hadde gutten hett bare Adolf hadde nok ingen reagert spesielt på det. Men jeg synes i grunnen det var merkelig at de i det hele tatt har fått godkjent mellomnavnet. Og når gutten blir stor og får vite hva navnebroren har gjort... Hva må han da tenke??? stakkars gutt!

Skrevet

Det navnet er såpass spesiellt og det hviler såpass mye tung negativitet bak det så jeg synes virkelig det sier ganske mye om foreldrene til det stakkars barnet som faktisk med vilje og viten har valgt dette navnet.

Jeg synes enkelte ganger, som denne, at det er på sin plass for andre å si sin mening.

Som butikken sa, de forbeholder seg retten til å nekte å pynte kaker med det de annser som upassende tekst, og de synes dette navnet var upassende.

Ufattelig trist for ungen som har slike foreldre. Uansett hvilke meninger man måtte ha er det djevelsk og overføre disse til barnet på denne måten.

Jeg er tilhenger av et fritt og åpent samfunn, men jeg synes det er synd at myndighetene tillot bruken av dette navnet. Barnet skulle blitt skånet for dette.

Jeg synes butikken har rett til å avvise denne kunden.

Skrevet

Jeg synes det er veldig greit med slike regler som vi har her i landet - at "morsomme, originale" navn som kan bli til ulempe for barnet, kan avvises.

De gjør at man slipper slike problemer.

Jeg føler med kjendisbarn og andre med - eh - kreative foreldre som må gå rundt med underlige navn. Jeg synes også det er rart at så mange navn i USA ikke forteller noe som helst om personens kjønn.

Skrevet

Disse må vel ha en iq som er lavere enn skonummeret sitt!? Gud - jeg hadde faktisk skammet meg fordervet om en av mine unger hadde kalt ungen sin Adolf Hitler!

Og jeg skjønner bakeriet utmerket godt. Synes de gjør helt rett jeg. Stakkars unge som må vokse opp med dette navnet.

Skrevet

Det rare er jo at foreldrene påstår de ikke er rasister, men hakekors skal de ha på kaka!?

Bakeriet kunne kanskje kommet til et kompromiss og dekorert kaka med bare Adolf?

(Jeg har en kompis som heter Adolf... I starten syntes jeg det var groteskt, men nå kjenner jeg ham bare som en hyggelig kar med navn Adolf ;-))

Skrevet

Dette sier sitt:

''Foreldrene virker overrasket over all kontroversen rundt treåringens navn. De mener at folk ikke må henge seg for mye opp i det de tradisjonelt forbinder med navnet.

''

De virker ikke bare i overkant naive, for å si det sånn...

Skrevet

Tviler på at hun har iq nok til å bake den kaken...

Skrevet

Helt enig med dere for engangs skyld! Stakkars gutt. Ingen vil være venner med Adolf Hitler.

Skrevet

Jeg syns synd på den lille gutten somk skal forholde seg til dette navnet i mange år fremover.... :0/

Tankeløse foreldre.

Skrevet

Stakkars unge!!! Det hadde ikke blitt noe kake fra meg. Det virker som de bruker ungens navn bevisst for å provosere. Det er skikkelig stygt gjort.

Skrevet

''- Fint navn

Grunnen til at sønnen har blitt oppkalt etter en av verdenshistoriens verste folkemordere, er enkelt og greit at foreldrene likte navnet...''

Jadda, den går rett hjem selvfølgelig.

Og grunnen til at det (tilfeldigvis) ville ha hakekors på kaka var at de syntes det var så fint mønster.

Skrevet

''- Fint navn

Grunnen til at sønnen har blitt oppkalt etter en av verdenshistoriens verste folkemordere, er enkelt og greit at foreldrene likte navnet...''

Og grunnen til at det (tilfeldigvis) ville ha hakekors på kaka var at de syntes det var så fint mønster.

Ja, nemlig... :(

Skrevet

Vitner om total mangler i historie evt kombinert med manglende forståelse...

Stakkars lille gutt, sier jeg bare.

Og Hakekors?? WTF...? Idiotisk.

Skrevet

''- Fint navn

du så navnet til søstra?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...