Gå til innhold

Hva synes du om navnet? Og kake-nekten?

Anbefalte innlegg

AneM1365380603
Skrevet

du så navnet til søstra?

''du så navnet til søstra?''

Jeg fikk ikke det navnet med meg, så fortell gjerne..

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

5

• Lotte :o)

5

• mariaflyfly

3

• tonie

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

''du så navnet til søstra?''

Jeg fikk ikke det navnet med meg, så fortell gjerne..

De heter JoyceLynn Aryan Nation og Honszlynn Hinler

Jeannie.

AneM1365380603
Skrevet

Jeannie.

Hmmm.. Vet ikke hva jeg skal si. Uansett er navnet til sønnen helt horribelt.

Skrevet

Jeannie.

Oh, #¤%&! :(

Man skal ikke kritisere andres utseende, men jeg kan ikke dy meg... Disse foreldrene ser rett og slett ut som de er..., tja.. mindre intelligente. Dumme og innavlet, i tillegg til å nærmest bekrefte det ved navnevalg.

Skrevet

Hmmm.. Vet ikke hva jeg skal si. Uansett er navnet til sønnen helt horribelt.

Jeg synes ikke "arisk nasjon" og "Heinrich Himmler" var så veldig mye bedre på de søstrene... :(

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1229638086' post='4043340]

Oh, #¤%&! :(

Man skal ikke kritisere andres utseende, men jeg kan ikke dy meg... Disse foreldrene ser rett og slett ut som de er..., tja.. mindre intelligente. Dumme og innavlet, i tillegg til å nærmest bekrefte det ved navnevalg.

Hehe, den venta jeg på... Hadde lyst å skrive det samme selv, men tenkte det kanskje ikke var helt PK ;-P

Skrevet

Jeannie.

*Dåne*

Skrevet

Hehe, den venta jeg på... Hadde lyst å skrive det samme selv, men tenkte det kanskje ikke var helt PK ;-P

Jeg er u-PK *hehe*

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1229638259' post='4043346]

Jeg er u-PK *hehe*

Tror jeg får henge meg på ;-)

Skrevet

du så navnet til søstra?

Nei.

Men det var vel sikkert Jomfru Maria eller Mor Teresa.

Skrevet

Stakkars unge!!

Dette er mye, mye verre enn "A Boy named Sue"...:-(

Skrevet

Tror jeg får henge meg på ;-)

...og hvis du sier "vil du være med, så heng på", så får du ja fra meg...;-)

Skrevet

Stakkars unge!!

Dette er mye, mye verre enn "A Boy named Sue"...:-(

Ja, er det nå det? :)

Skrevet

Ja, er det nå det? :)

Husker jeg leste at Per-Inge Torkildsen ville at eldste sønn skulle hete Judas, for med et slikt navn ville han absolutt ha lært seg å forsvare seg selv... Men kona satte foten ned;-)

Skrevet

''- Fint navn

Grunnen til at sønnen har blitt oppkalt etter en av verdenshistoriens verste folkemordere, er enkelt og greit at foreldrene likte navnet...''

Jadda, den går rett hjem selvfølgelig.

Og grunnen til at det (tilfeldigvis) ville ha hakekors på kaka var at de syntes det var så fint mønster.

''Og grunnen til at det (tilfeldigvis) ville ha hakekors på kaka var at de syntes det var så fint mønster.''

Det var jo ikke nazistene som "fant opp" svastikaen, men de har jo så til de grader ødelagt dette symbolet for all ettertid.

Min mann husker fra da han var gutt at bestefaren hadde noen gamle førkrigs malingspann innerst i boden på hytta som hadde hakekors i logoen.

Skrevet

Husker jeg leste at Per-Inge Torkildsen ville at eldste sønn skulle hete Judas, for med et slikt navn ville han absolutt ha lært seg å forsvare seg selv... Men kona satte foten ned;-)

Jeg ville vel tro det holder å være sønnen til Torkildsen for å lære seg det, men...De har kanskje sansen for ham der borte? De pleier gjerne å ta godt vare på de kjendisene de har.

Skrevet

Jeg ville vel tro det holder å være sønnen til Torkildsen for å lære seg det, men...De har kanskje sansen for ham der borte? De pleier gjerne å ta godt vare på de kjendisene de har.

Man bør hegne om sine egne:-)

For å ta et annet eksempel, som innebærer et aldri så lite sprang: Jeg hørte på nyheter på radio i bilen i kveld, om Djupedal som blir fylkesmann i et av Agderfylkene. Det kan sikkert sies mangt om dette, men en skuffet Vidar Kleppe, som ikke engang ble innkalt til intervju på stillingen, sa til avisa at det var uhørt å utnevne en _trønder_ som fylkesmann i Agder!!!

_kjempeargument!!!_

Gjest ikke akkurat frp'er...
Skrevet

Man bør hegne om sine egne:-)

For å ta et annet eksempel, som innebærer et aldri så lite sprang: Jeg hørte på nyheter på radio i bilen i kveld, om Djupedal som blir fylkesmann i et av Agderfylkene. Det kan sikkert sies mangt om dette, men en skuffet Vidar Kleppe, som ikke engang ble innkalt til intervju på stillingen, sa til avisa at det var uhørt å utnevne en _trønder_ som fylkesmann i Agder!!!

_kjempeargument!!!_

jaja,vidar kleppe er vel like tolerant som alltid:P

Skrevet

...og hvis du sier "vil du være med, så heng på", så får du ja fra meg...;-)

Tenkte jeg det ikke ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...