AneM1365380603 Skrevet 18. desember 2008 Skrevet 18. desember 2008 du så navnet til søstra? ''du så navnet til søstra?'' Jeg fikk ikke det navnet med meg, så fortell gjerne.. 0 Siter
Gjest GA Skrevet 18. desember 2008 Skrevet 18. desember 2008 ''du så navnet til søstra?'' Jeg fikk ikke det navnet med meg, så fortell gjerne.. De heter JoyceLynn Aryan Nation og Honszlynn Hinler Jeannie. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 18. desember 2008 Skrevet 18. desember 2008 De heter JoyceLynn Aryan Nation og Honszlynn Hinler Jeannie. Hmmm.. Vet ikke hva jeg skal si. Uansett er navnet til sønnen helt horribelt. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 18. desember 2008 Forfatter Skrevet 18. desember 2008 De heter JoyceLynn Aryan Nation og Honszlynn Hinler Jeannie. Oh, #¤%&! Man skal ikke kritisere andres utseende, men jeg kan ikke dy meg... Disse foreldrene ser rett og slett ut som de er..., tja.. mindre intelligente. Dumme og innavlet, i tillegg til å nærmest bekrefte det ved navnevalg. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 18. desember 2008 Skrevet 18. desember 2008 Hmmm.. Vet ikke hva jeg skal si. Uansett er navnet til sønnen helt horribelt. Jeg synes ikke "arisk nasjon" og "Heinrich Himmler" var så veldig mye bedre på de søstrene... 0 Siter
Gjest togli Skrevet 18. desember 2008 Skrevet 18. desember 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1229638086' post='4043340] Oh, #¤%&! Man skal ikke kritisere andres utseende, men jeg kan ikke dy meg... Disse foreldrene ser rett og slett ut som de er..., tja.. mindre intelligente. Dumme og innavlet, i tillegg til å nærmest bekrefte det ved navnevalg. Hehe, den venta jeg på... Hadde lyst å skrive det samme selv, men tenkte det kanskje ikke var helt PK ;-P 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 18. desember 2008 Skrevet 18. desember 2008 De heter JoyceLynn Aryan Nation og Honszlynn Hinler Jeannie. *Dåne* 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 18. desember 2008 Forfatter Skrevet 18. desember 2008 Hehe, den venta jeg på... Hadde lyst å skrive det samme selv, men tenkte det kanskje ikke var helt PK ;-P Jeg er u-PK *hehe* 0 Siter
Gjest togli Skrevet 18. desember 2008 Skrevet 18. desember 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1229638259' post='4043346] Jeg er u-PK *hehe* Tror jeg får henge meg på ;-) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 18. desember 2008 Forfatter Skrevet 18. desember 2008 Tror jeg får henge meg på ;-) *hehe* 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 18. desember 2008 Skrevet 18. desember 2008 du så navnet til søstra? Nei. Men det var vel sikkert Jomfru Maria eller Mor Teresa. 0 Siter
morsan Skrevet 19. desember 2008 Skrevet 19. desember 2008 Stakkars unge!! Dette er mye, mye verre enn "A Boy named Sue"...:-( 0 Siter
morsan Skrevet 19. desember 2008 Skrevet 19. desember 2008 Tror jeg får henge meg på ;-) ...og hvis du sier "vil du være med, så heng på", så får du ja fra meg...;-) 0 Siter
tonie Skrevet 19. desember 2008 Skrevet 19. desember 2008 Stakkars unge!! Dette er mye, mye verre enn "A Boy named Sue"...:-( Ja, er det nå det? 0 Siter
morsan Skrevet 19. desember 2008 Skrevet 19. desember 2008 Ja, er det nå det? Husker jeg leste at Per-Inge Torkildsen ville at eldste sønn skulle hete Judas, for med et slikt navn ville han absolutt ha lært seg å forsvare seg selv... Men kona satte foten ned;-) 0 Siter
morsan Skrevet 19. desember 2008 Skrevet 19. desember 2008 ''- Fint navn Grunnen til at sønnen har blitt oppkalt etter en av verdenshistoriens verste folkemordere, er enkelt og greit at foreldrene likte navnet...'' Jadda, den går rett hjem selvfølgelig. Og grunnen til at det (tilfeldigvis) ville ha hakekors på kaka var at de syntes det var så fint mønster. ''Og grunnen til at det (tilfeldigvis) ville ha hakekors på kaka var at de syntes det var så fint mønster.'' Det var jo ikke nazistene som "fant opp" svastikaen, men de har jo så til de grader ødelagt dette symbolet for all ettertid. Min mann husker fra da han var gutt at bestefaren hadde noen gamle førkrigs malingspann innerst i boden på hytta som hadde hakekors i logoen. 0 Siter
tonie Skrevet 19. desember 2008 Skrevet 19. desember 2008 Husker jeg leste at Per-Inge Torkildsen ville at eldste sønn skulle hete Judas, for med et slikt navn ville han absolutt ha lært seg å forsvare seg selv... Men kona satte foten ned;-) Jeg ville vel tro det holder å være sønnen til Torkildsen for å lære seg det, men...De har kanskje sansen for ham der borte? De pleier gjerne å ta godt vare på de kjendisene de har. 0 Siter
morsan Skrevet 19. desember 2008 Skrevet 19. desember 2008 Jeg ville vel tro det holder å være sønnen til Torkildsen for å lære seg det, men...De har kanskje sansen for ham der borte? De pleier gjerne å ta godt vare på de kjendisene de har. Man bør hegne om sine egne:-) For å ta et annet eksempel, som innebærer et aldri så lite sprang: Jeg hørte på nyheter på radio i bilen i kveld, om Djupedal som blir fylkesmann i et av Agderfylkene. Det kan sikkert sies mangt om dette, men en skuffet Vidar Kleppe, som ikke engang ble innkalt til intervju på stillingen, sa til avisa at det var uhørt å utnevne en _trønder_ som fylkesmann i Agder!!! _kjempeargument!!!_ 0 Siter
Gjest ikke akkurat frp'er... Skrevet 19. desember 2008 Skrevet 19. desember 2008 Man bør hegne om sine egne:-) For å ta et annet eksempel, som innebærer et aldri så lite sprang: Jeg hørte på nyheter på radio i bilen i kveld, om Djupedal som blir fylkesmann i et av Agderfylkene. Det kan sikkert sies mangt om dette, men en skuffet Vidar Kleppe, som ikke engang ble innkalt til intervju på stillingen, sa til avisa at det var uhørt å utnevne en _trønder_ som fylkesmann i Agder!!! _kjempeargument!!!_ jaja,vidar kleppe er vel like tolerant som alltid:P 0 Siter
Gjest togli Skrevet 19. desember 2008 Skrevet 19. desember 2008 ...og hvis du sier "vil du være med, så heng på", så får du ja fra meg...;-) Tenkte jeg det ikke ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.