Gå til innhold

Max Manus....jeg gleder meg vilt!!!!

Anbefalte innlegg

Gjest Rolf Golf
Skrevet

Har lest høyt og lavt om filmatiseringen av innsatsen til Max Manus & co under 2. verdenskrig og jeg må innrømme at jeg har store forventninger. Utfra teaseren så ser filmen svært bra ut.

Flere som skal på kino i julen?

Skrevet

Jeg orker bare ikke mer av Aksel Hennie. Nå har han vært med i alle norske filmer de siste årene og jeg orker bare ikke å se det ansiktet på en stund. Så nei.

Skrevet

Jeg orker bare ikke mer av Aksel Hennie. Nå har han vært med i alle norske filmer de siste årene og jeg orker bare ikke å se det ansiktet på en stund. Så nei.

Jeg er også ganske skeptisk til Henie ettersom han har vært med i nesten alle norske filmer de siste årene. Jeg ble enda mer skuffet da jeg så at Cleve-Broch skal være med. Hvorfor i alle dager gidder de ikke lete for å finne noen interessante, litt mer ukjente skuespillere? Det er jo så mange av dem i Norge!

En film som Max Manus er overhodet ikke avhengig av å kunne skilte med kjente skuespillere som Henie og Cleve Broch. Dårlig.

Skrevet

Nei den har eg ikkje sett, og kommer ikkje til å se den siden Aksel Hennie skal være med, takke meg til Karl & Co istedenfor.

Skrevet

Jeg er også ganske skeptisk til Henie ettersom han har vært med i nesten alle norske filmer de siste årene. Jeg ble enda mer skuffet da jeg så at Cleve-Broch skal være med. Hvorfor i alle dager gidder de ikke lete for å finne noen interessante, litt mer ukjente skuespillere? Det er jo så mange av dem i Norge!

En film som Max Manus er overhodet ikke avhengig av å kunne skilte med kjente skuespillere som Henie og Cleve Broch. Dårlig.

Da klarer de sikkert å presse inn Ane Dahl Torp og ho der maskuline fra Rogaland også, så har de samla alle de talentløse i en og samme film.

Jaja, da må de vel ha med Kristoffer Joner også.

Skrevet

Da klarer de sikkert å presse inn Ane Dahl Torp og ho der maskuline fra Rogaland også, så har de samla alle de talentløse i en og samme film.

Ja, jeg stusset nesten litt over at verken Ane eller Kristoffer var med. Utrolig. ;)

Skrevet

Jeg skal nok se den. Leste Max Manus' bøker for mange år siden, og er spent om de klarer å gjenskape dem på en OK måte.

Er skeptisk til Nocolai Cleve B som Gregers Gram, dog.

Skrevet

Så filmen De Gales Hus. Det var mest som en teaterforestilling forsøkt overført til film. Det er den siste Norske filmen jeg skal se på lange tider.

Skrevet

Ja, om jeg så må gå alene, skal jeg det. Dette ser jeg virkelig frem til!

Skrevet

Tror desverre du kommer tilå bli veldig skuffet:-(

Selvfølgelig, det er jo en norsk film.

Skrevet

Selvfølgelig, det er jo en norsk film.

Det finnes jo et par helt ok norske filmer da!

Skrevet

Det finnes jo et par helt ok norske filmer da!

Ja og de har eg sett, det er: Flåklypa Grand Prix og Veiviseren.

Skrevet

Ja og de har eg sett, det er: Flåklypa Grand Prix og Veiviseren.

Ja ikke sant? Og de er til og med produsert i en tid da norsk film VIRKELIG var på det mest elendige...

Skrevet

han takler jeg, bare jeg slipper Kristoffer Joner. Tidenes mest oppskrytte norske skuespiller :-(

Skrevet

han takler jeg, bare jeg slipper Kristoffer Joner. Tidenes mest oppskrytte norske skuespiller :-(

*signerer*

Skrevet

Han er kanskje ikke en av landets beste skuespillere, men han har en kraftig nervøs energi som jeg liker.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...