Gjest Rolf Golf Skrevet 17. desember 2008 Skrevet 17. desember 2008 Har lest høyt og lavt om filmatiseringen av innsatsen til Max Manus & co under 2. verdenskrig og jeg må innrømme at jeg har store forventninger. Utfra teaseren så ser filmen svært bra ut. Flere som skal på kino i julen? 0 Siter
tonie Skrevet 17. desember 2008 Skrevet 17. desember 2008 Jeg orker bare ikke mer av Aksel Hennie. Nå har han vært med i alle norske filmer de siste årene og jeg orker bare ikke å se det ansiktet på en stund. Så nei. 0 Siter
Faure Skrevet 17. desember 2008 Skrevet 17. desember 2008 Lurer på om Adolf Hitler skal se filmen også. http://www.vg.no/nyheter/utrolige-historier/artikkel.php?artid=538998 0 Siter
Gjest heiddu Skrevet 17. desember 2008 Skrevet 17. desember 2008 Jeg orker bare ikke mer av Aksel Hennie. Nå har han vært med i alle norske filmer de siste årene og jeg orker bare ikke å se det ansiktet på en stund. Så nei. Jeg er også ganske skeptisk til Henie ettersom han har vært med i nesten alle norske filmer de siste årene. Jeg ble enda mer skuffet da jeg så at Cleve-Broch skal være med. Hvorfor i alle dager gidder de ikke lete for å finne noen interessante, litt mer ukjente skuespillere? Det er jo så mange av dem i Norge! En film som Max Manus er overhodet ikke avhengig av å kunne skilte med kjente skuespillere som Henie og Cleve Broch. Dårlig. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 17. desember 2008 Skrevet 17. desember 2008 Nei den har eg ikkje sett, og kommer ikkje til å se den siden Aksel Hennie skal være med, takke meg til Karl & Co istedenfor. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 17. desember 2008 Skrevet 17. desember 2008 Jeg er også ganske skeptisk til Henie ettersom han har vært med i nesten alle norske filmer de siste årene. Jeg ble enda mer skuffet da jeg så at Cleve-Broch skal være med. Hvorfor i alle dager gidder de ikke lete for å finne noen interessante, litt mer ukjente skuespillere? Det er jo så mange av dem i Norge! En film som Max Manus er overhodet ikke avhengig av å kunne skilte med kjente skuespillere som Henie og Cleve Broch. Dårlig. Da klarer de sikkert å presse inn Ane Dahl Torp og ho der maskuline fra Rogaland også, så har de samla alle de talentløse i en og samme film. Jaja, da må de vel ha med Kristoffer Joner også. 0 Siter
Gjest heiddu Skrevet 17. desember 2008 Skrevet 17. desember 2008 Da klarer de sikkert å presse inn Ane Dahl Torp og ho der maskuline fra Rogaland også, så har de samla alle de talentløse i en og samme film. Jaja, da må de vel ha med Kristoffer Joner også. Ja, jeg stusset nesten litt over at verken Ane eller Kristoffer var med. Utrolig. 0 Siter
KaVa Skrevet 17. desember 2008 Skrevet 17. desember 2008 Jeg skal nok se den. Leste Max Manus' bøker for mange år siden, og er spent om de klarer å gjenskape dem på en OK måte. Er skeptisk til Nocolai Cleve B som Gregers Gram, dog. 0 Siter
Faure Skrevet 17. desember 2008 Skrevet 17. desember 2008 Da klarer de sikkert å presse inn Ane Dahl Torp og ho der maskuline fra Rogaland også, så har de samla alle de talentløse i en og samme film. Jaja, da må de vel ha med Kristoffer Joner også. Så filmen De Gales Hus. Det var mest som en teaterforestilling forsøkt overført til film. Det er den siste Norske filmen jeg skal se på lange tider. 0 Siter
Gjest cit Skrevet 18. desember 2008 Skrevet 18. desember 2008 Skal se filmen, men vet ikke når muligheten kommer. 0 Siter
org Skrevet 18. desember 2008 Skrevet 18. desember 2008 Ja, om jeg så må gå alene, skal jeg det. Dette ser jeg virkelig frem til! 0 Siter
Gjest Koko78 Skrevet 18. desember 2008 Skrevet 18. desember 2008 Tror desverre du kommer tilå bli veldig skuffet:-( 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 18. desember 2008 Skrevet 18. desember 2008 Tror desverre du kommer tilå bli veldig skuffet:-( Selvfølgelig, det er jo en norsk film. 0 Siter
Gjest Koko78 Skrevet 19. desember 2008 Skrevet 19. desember 2008 Selvfølgelig, det er jo en norsk film. Det finnes jo et par helt ok norske filmer da! 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 19. desember 2008 Skrevet 19. desember 2008 Det finnes jo et par helt ok norske filmer da! Ja og de har eg sett, det er: Flåklypa Grand Prix og Veiviseren. 0 Siter
Gjest Koko78 Skrevet 19. desember 2008 Skrevet 19. desember 2008 Ja og de har eg sett, det er: Flåklypa Grand Prix og Veiviseren. Ja ikke sant? Og de er til og med produsert i en tid da norsk film VIRKELIG var på det mest elendige... 0 Siter
morsan Skrevet 19. desember 2008 Skrevet 19. desember 2008 Jeg orker bare ikke mer av Aksel Hennie. Nå har han vært med i alle norske filmer de siste årene og jeg orker bare ikke å se det ansiktet på en stund. Så nei. han takler jeg, bare jeg slipper Kristoffer Joner. Tidenes mest oppskrytte norske skuespiller :-( 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 19. desember 2008 Skrevet 19. desember 2008 han takler jeg, bare jeg slipper Kristoffer Joner. Tidenes mest oppskrytte norske skuespiller :-( *signerer* 0 Siter
tonie Skrevet 19. desember 2008 Skrevet 19. desember 2008 han takler jeg, bare jeg slipper Kristoffer Joner. Tidenes mest oppskrytte norske skuespiller :-( Han er kanskje ikke en av landets beste skuespillere, men han har en kraftig nervøs energi som jeg liker. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.