morsan Skrevet 19. desember 2008 Skrevet 19. desember 2008 Han er kanskje ikke en av landets beste skuespillere, men han har en kraftig nervøs energi som jeg liker. Du kan få ha han i fred for meg;-) Jeg synes bare han er irriterende og fæl. 0 Siter
tonie Skrevet 19. desember 2008 Skrevet 19. desember 2008 Du kan få ha han i fred for meg;-) Jeg synes bare han er irriterende og fæl. Det er jeg enig i at han er. Hm. Jeg har litt problemer med å forklare dette her. Glem det. 0 Siter
morsan Skrevet 19. desember 2008 Skrevet 19. desember 2008 Det er jeg enig i at han er. Hm. Jeg har litt problemer med å forklare dette her. Glem det. :-) Du liker jo Zlatan også, så jeg skjønner at du liker mye som er vanskelig å forklare*knegg* 0 Siter
tonie Skrevet 19. desember 2008 Skrevet 19. desember 2008 :-) Du liker jo Zlatan også, så jeg skjønner at du liker mye som er vanskelig å forklare*knegg* Jeg tror kanskje det er det uforklarlige jeg egentlig liker;) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.