Gjest qigong Skrevet 18. desember 2008 Skrevet 18. desember 2008 Hvor finner jeg de billigste på nettet? Driver å spare penger for å komme til solen :-), helst på januar, tenker jeg. 0 Siter
Gjest J31! Skrevet 18. desember 2008 Skrevet 18. desember 2008 http://www.sol.no/reise/charter/ (får jeg bli med?) 0 Siter
Gjest qigong Skrevet 18. desember 2008 Skrevet 18. desember 2008 http://www.sol.no/reise/charter/ (får jeg bli med?) Du kan bli med ja, kanskje det du trenger akkurat nå. Avstand til alt så du greier å sortere ting og tenke. I tillegg får du lys, sol og varme. Jeg sliter så ille ved juletider at jeg har bestemt meg for at jeg skal til syden hvert år hvis jeg får det til. 0 Siter
Speak Skrevet 19. desember 2008 Skrevet 19. desember 2008 Jeg får nyhetsbrev fra Ving hver torsdag. Der annonserer de turer som du kan kjøpe fredager kl. 13-15. Mye som det er veldig gode priser på. Jeg kjøpte tur til Gambia for noen uker siden. Betalte i underkant av 11.000,- for 3 pers inkl. frokost. 0 Siter
Gjest J31! Skrevet 19. desember 2008 Skrevet 19. desember 2008 Du kan bli med ja, kanskje det du trenger akkurat nå. Avstand til alt så du greier å sortere ting og tenke. I tillegg får du lys, sol og varme. Jeg sliter så ille ved juletider at jeg har bestemt meg for at jeg skal til syden hvert år hvis jeg får det til. Åååå.. .det vil jeg gjerne )) Tror det vil gjøre deg godt jeg, å reise bort i jula. Er mange som sliter i denne tiden har jeg skjønt, det er faktisk en trøst det også, selv om jeg på den annen side ikke ønsker at andre skal slite i denne tida.. Jeg håper at du finner deg en bilig tur, og at du komme deg litt bort. Har du familie. barn? Om ikke så har du vel mulighet for "hopp på tur"? De er jo kjempebillige.. men da må du være klar til å reise dagen etter eller noe sånt.. 0 Siter
Gjest qigong Skrevet 19. desember 2008 Skrevet 19. desember 2008 Åååå.. .det vil jeg gjerne )) Tror det vil gjøre deg godt jeg, å reise bort i jula. Er mange som sliter i denne tiden har jeg skjønt, det er faktisk en trøst det også, selv om jeg på den annen side ikke ønsker at andre skal slite i denne tida.. Jeg håper at du finner deg en bilig tur, og at du komme deg litt bort. Har du familie. barn? Om ikke så har du vel mulighet for "hopp på tur"? De er jo kjempebillige.. men da må du være klar til å reise dagen etter eller noe sånt.. Hei :-). Blir tur ja. Ikke sånn hopp på. Betalte 2000 kr for en tur til Tenerife, spesifisert. Men det blir ikke før 2. januar. Ok, det også. Så da må du bestille deg tur du også :=)) 0 Siter
Gjest J31! Skrevet 19. desember 2008 Skrevet 19. desember 2008 Hei :-). Blir tur ja. Ikke sånn hopp på. Betalte 2000 kr for en tur til Tenerife, spesifisert. Men det blir ikke før 2. januar. Ok, det også. Så da må du bestille deg tur du også :=)) Ok, men det var jo billig da! Og nå har du jo litt å se frem til også ) Det kan jo gjøre jula lettere, bare det! Prøv å pakk litt å sånn i mellomjula. Er jo litt å huske på til en sånn reise. Også Tenerife.. høres herlig ut ) *misunnelig* (men unner deg det og vel så det). Vi var i syden i sommer, og lever på det enda. God tur, hvis vi ikke "snakkes" før ) 0 Siter
Gjest qigong Skrevet 19. desember 2008 Skrevet 19. desember 2008 Ok, men det var jo billig da! Og nå har du jo litt å se frem til også ) Det kan jo gjøre jula lettere, bare det! Prøv å pakk litt å sånn i mellomjula. Er jo litt å huske på til en sånn reise. Også Tenerife.. høres herlig ut ) *misunnelig* (men unner deg det og vel så det). Vi var i syden i sommer, og lever på det enda. God tur, hvis vi ikke "snakkes" før ) Takk for det :-). 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.