Gjest So what? Skrevet 18. desember 2008 Skrevet 18. desember 2008 Dette er kanskje et rart spørsmål. Jeg har forestillingen av at dameføtter alltid lukter godt. Jeg har aldri luktet på dameføtter, men lukter ikke alltid damer godt? 0 Siter
Gjest nå nei du Skrevet 18. desember 2008 Skrevet 18. desember 2008 Nei dameføtter lukter ikke alltid godt du. Men det kan vel være det for en som er fetisjist på området, hva vet jeg om folks preferanser på slikt. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 18. desember 2008 Skrevet 18. desember 2008 Ja, vi damer lukter alltid godt. Selv når jeg har gått på fjelltur i flere timer, med våte ullsokker på beina, så dufter beina mine nyyydelig... 0 Siter
Gjest Milde måne Skrevet 18. desember 2008 Skrevet 18. desember 2008 Spørs hvilke dame som eier føttene det : ) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 18. desember 2008 Skrevet 18. desember 2008 Joda. http://www.junkbrosnews.com/2006/11/big-foot-steve.jpg 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 18. desember 2008 Skrevet 18. desember 2008 Føttene våre dufter lavendel, og når vi promper, er det som en mild havbris en sensommerkveld. Vi verken svetter eller raper. Vi er rett og slett yndige, hele tiden. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 18. desember 2008 Skrevet 18. desember 2008 Føttene våre dufter lavendel, og når vi promper, er det som en mild havbris en sensommerkveld. Vi verken svetter eller raper. Vi er rett og slett yndige, hele tiden. *LOL* 0 Siter
KaVa Skrevet 18. desember 2008 Skrevet 18. desember 2008 Selvsagt kan dameføtter lukte! Det er likevel noe som gjør at menns føtter generelt lukter oftere enn kvinners: Menn bruker i snitt færre par sko enn damer. Damer kan skifte skotøy opptil flere ganger daglig, mens menn har en tendens til å gå i samme sko dag ut og dag inn, slik at skoene ikke får luftes skikkelig mellom hver gang. (Dette er selvsagt en generalisering, og betyr ikke at det ikke finnes damer så går i samme sko dag ut og dag inn, og at det ikke finnes menn med skoskap som ville gjøre Carrie i "sex and the City" grønn av missunnelse..) 0 Siter
Gjest So what? Skrevet 18. desember 2008 Skrevet 18. desember 2008 Selvsagt kan dameføtter lukte! Det er likevel noe som gjør at menns føtter generelt lukter oftere enn kvinners: Menn bruker i snitt færre par sko enn damer. Damer kan skifte skotøy opptil flere ganger daglig, mens menn har en tendens til å gå i samme sko dag ut og dag inn, slik at skoene ikke får luftes skikkelig mellom hver gang. (Dette er selvsagt en generalisering, og betyr ikke at det ikke finnes damer så går i samme sko dag ut og dag inn, og at det ikke finnes menn med skoskap som ville gjøre Carrie i "sex and the City" grønn av missunnelse..) Takk for godt svar KaVa. Det avhenger kanskje av hva slags strømper som brukes også? Tynne nylonstrømer har bedre lufteevne enn sokker av bomull. Strømpebukser og bytte av sko i løpet av dagen må være optimalt. 0 Siter
Gjest So what? Skrevet 18. desember 2008 Skrevet 18. desember 2008 Joda. http://www.junkbrosnews.com/2006/11/big-foot-steve.jpg Skjønner ikke helt hva det har med spørsmålet mitt å gjøre. Damer har som regel mindre føtter enn menn. Du har kanskje drukket en del sprit slik at din vurderingsevne er blitt dårligere? 0 Siter
Gjest GA Skrevet 18. desember 2008 Skrevet 18. desember 2008 Føttene til dattra mi på snart 7 år stinker ihvertfall innimellom. mine derimot lukter godt... 0 Siter
Lillemus Skrevet 18. desember 2008 Skrevet 18. desember 2008 Mine lukter i alle fall godt nå i kveld - jeg har nettopp tatt et deilig fotbad. ) 0 Siter
Aliza1365380759 Skrevet 18. desember 2008 Skrevet 18. desember 2008 Jeg kan love deg at etter noen timer i treningssko/fjellsko så lukter ikke føttene mine særlig godt i alle fall.. :-P 0 Siter
Gregga Skrevet 18. desember 2008 Skrevet 18. desember 2008 Neida, selvfølgelig lukter ikke dameføtter! Eller forresten... De kan stinke like mye og like sterkt som herreføtter... Det var sånn det var ja.. Ja, ikke mine da, de dufter roser:-) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 18. desember 2008 Skrevet 18. desember 2008 Skjønner ikke helt hva det har med spørsmålet mitt å gjøre. Damer har som regel mindre føtter enn menn. Du har kanskje drukket en del sprit slik at din vurderingsevne er blitt dårligere? ''Skjønner ikke helt hva det har med spørsmålet mitt å gjøre.'' Da bør du kanskje begynne å tenke litt da ser du. ''Damer har som regel mindre føtter enn menn.'' Nei nå står ikkje verden til påske. ''Du har kanskje drukket en del sprit slik at din vurderingsevne er blitt dårligere?'' Ja det har du nok rett i, eg må innrømme det. 0 Siter
Gjest Guroen Skrevet 18. desember 2008 Skrevet 18. desember 2008 Kvinner svetter nok ikke mindre i bena enn menn, men bruker nok i snitt litt mer tid på fothygienen. Samtidig tror jeg de er flinkere til å skifte/vaske sokker/sko. 0 Siter
petter smart Skrevet 19. desember 2008 Skrevet 19. desember 2008 Selvfølgelig lukter de alltid godt. Det vet jo alle. Alle vet også at damer ikke fjerter eller driter. Ikke piller de seg i nesa heller. 0 Siter
morsan Skrevet 19. desember 2008 Skrevet 19. desember 2008 Føttene våre dufter lavendel, og når vi promper, er det som en mild havbris en sensommerkveld. Vi verken svetter eller raper. Vi er rett og slett yndige, hele tiden. "Horses sweat, men perspire, women mainly glow" 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.