Gjest Ezter Skrevet 19. desember 2008 Skrevet 19. desember 2008 Noen som kan tipse meg om hvordan jeg får vekk tapemerker i ny trapp?Trappetrinnene har vært beskyttet med en papp som er tapet ned i trappen.Nå når jeg har tatt vekk pappen henger det masse taperester igjen. Kjempekjedelig. Skurer og skurer med grønsepe,men det sitter veldig fast!!! Tips? 0 Siter
Lillemus Skrevet 19. desember 2008 Skrevet 19. desember 2008 Plasterfjerner fra apoteket. Men om trappa er malt må du være forsiktig så ikke den tar malinga. 0 Siter
Gjest Ezter Skrevet 19. desember 2008 Skrevet 19. desember 2008 Plasterfjerner fra apoteket. Men om trappa er malt må du være forsiktig så ikke den tar malinga. Egentlig er det mest limen på tapen som henger igjen merker jeg nå.Det sitter ganske fast og er selvsagt blitt skitten etter 2 år med papp....Trappen er ikke malt bare lakket. Jeg skrubber forsiktig med en skrubb,går det greit tror du? 0 Siter
Elis31 Skrevet 20. desember 2008 Skrevet 20. desember 2008 Egentlig er det mest limen på tapen som henger igjen merker jeg nå.Det sitter ganske fast og er selvsagt blitt skitten etter 2 år med papp....Trappen er ikke malt bare lakket. Jeg skrubber forsiktig med en skrubb,går det greit tror du? Varme på en eller annen måte. Hårføner også skrubbe litt forsiktig? Rødsprit tar tape på vinduer, men vet ikke om det setter merker på lakken. Kanksje du kan sette på skikkelig bra tape og rive limet av?! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.