Gå til innhold

Tapemerker i ny trapp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan tipse meg om hvordan jeg får vekk tapemerker i ny trapp?Trappetrinnene har vært beskyttet med en papp som er tapet ned i trappen.Nå når jeg har tatt vekk pappen henger det masse taperester igjen. Kjempekjedelig. Skurer og skurer med grønsepe,men det sitter veldig fast!!!

Tips?

Skrevet

Plasterfjerner fra apoteket. Men om trappa er malt må du være forsiktig så ikke den tar malinga.

Skrevet

Plasterfjerner fra apoteket. Men om trappa er malt må du være forsiktig så ikke den tar malinga.

Egentlig er det mest limen på tapen som henger igjen merker jeg nå.Det sitter ganske fast og er selvsagt blitt skitten etter 2 år med papp....Trappen er ikke malt bare lakket.

Jeg skrubber forsiktig med en skrubb,går det greit tror du?

Skrevet

Egentlig er det mest limen på tapen som henger igjen merker jeg nå.Det sitter ganske fast og er selvsagt blitt skitten etter 2 år med papp....Trappen er ikke malt bare lakket.

Jeg skrubber forsiktig med en skrubb,går det greit tror du?

Varme på en eller annen måte. Hårføner også skrubbe litt forsiktig? Rødsprit tar tape på vinduer, men vet ikke om det setter merker på lakken.

Kanksje du kan sette på skikkelig bra tape og rive limet av?!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...