Lillemus Skrevet 19. desember 2008 Skrevet 19. desember 2008 *Gulp* Den eneste timen jeg har klart å oppdrive hos frisør nå før jul er hos en lærling om ettermiddagen lille julaften... Jeg skal, som mange her nå har fått med seg, fasongklippe mitt lange hår og korte litt ned på det. Og nå er jeg vettskremt! Tenk om jeg blir skamklipt?! Er ikke sikker på om jeg tør spørre om dette, men - er det noen som har erfaring med lærlinger? Har hatt lærlinger til å klippe ungene flere ganger, men godt resultat, men det er noe annet med meg sjøl da... *Svelger tungt* 0 Siter
Gjest VKF Skrevet 19. desember 2008 Skrevet 19. desember 2008 Da hadde jeg heller prøvd å få en time i romjula. 0 Siter
pekkaline Skrevet 19. desember 2008 Skrevet 19. desember 2008 Lillemus! Jøss, du tar skrittet altså? Jeg tror ikke du skal engste deg for å la en lærling klippe deg. Er det hos en frisør eller frisørskole så vil de som har ansvar for lærlingen sørge for at du blir fornøyd. Og oppdager du noe når du kommer hjem eller ved første egenstell, så kan du ringe dem. Da vil du få time for å fikse det til. Det er i tilfelle ikke den store feilen, for du ser jo hvordan du ser ut før du drar derfra.. Lykke til, masse! Det skulle vært mulig å legge inn bilder her!! 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 19. desember 2008 Skrevet 19. desember 2008 Min erfarring er at lærlinger er veldig nøye på klippen. De er jo i en situasjon der de skal lære, og etter hvert godkjennes. Dette får dem nok ofte til å være mer nøye enn mange andre. 0 Siter
Lillemus Skrevet 19. desember 2008 Forfatter Skrevet 19. desember 2008 Lillemus! Jøss, du tar skrittet altså? Jeg tror ikke du skal engste deg for å la en lærling klippe deg. Er det hos en frisør eller frisørskole så vil de som har ansvar for lærlingen sørge for at du blir fornøyd. Og oppdager du noe når du kommer hjem eller ved første egenstell, så kan du ringe dem. Da vil du få time for å fikse det til. Det er i tilfelle ikke den store feilen, for du ser jo hvordan du ser ut før du drar derfra.. Lykke til, masse! Det skulle vært mulig å legge inn bilder her!! Lotte har overbevist meg! ) Det blir en Nikita-salong, men ikke den Flyfly advarte mot. ) Jeg gleruder meg som Karsten sier i den ene boka om Karsten og Petra... 0 Siter
Lillemus Skrevet 19. desember 2008 Forfatter Skrevet 19. desember 2008 Da hadde jeg heller prøvd å få en time i romjula. ''Da hadde jeg heller prøvd å få en time i romjula'' Men jeg vil klippe meg før jul! Og Lotte er i harnisk over at jeg ikke har gjort det ennå så jeg tør ikke annet. ;o) 0 Siter
Lillemus Skrevet 19. desember 2008 Forfatter Skrevet 19. desember 2008 Min erfarring er at lærlinger er veldig nøye på klippen. De er jo i en situasjon der de skal lære, og etter hvert godkjennes. Dette får dem nok ofte til å være mer nøye enn mange andre. ''Min erfarring er at lærlinger er veldig nøye på klippen. De er jo i en situasjon der de skal lære, og etter hvert godkjennes. Dette får dem nok ofte til å være mer nøye enn mange andre.'' Jaaaa! Da stoler jeg 120% på deg assa! ) 0 Siter
pekkaline Skrevet 19. desember 2008 Skrevet 19. desember 2008 Lotte har overbevist meg! ) Det blir en Nikita-salong, men ikke den Flyfly advarte mot. ) Jeg gleruder meg som Karsten sier i den ene boka om Karsten og Petra... Ja kan tenke meg det er blandede følelser, men du skal se at du tenker noe ala: hvorfor gjorde jeg ikke dette tidligere. hehe Vet din kjære om det eller er det overraskelse? 0 Siter
Lillemus Skrevet 19. desember 2008 Forfatter Skrevet 19. desember 2008 Ja kan tenke meg det er blandede følelser, men du skal se at du tenker noe ala: hvorfor gjorde jeg ikke dette tidligere. hehe Vet din kjære om det eller er det overraskelse? Han vet jeg er på jakt etter frisørtime og ettersom jeg skal utover til ham etter jobb og dermed blir et par timer forsinket så må han få vite det. ) Han vet dog ikke at jeg har tenkt å gå litt drastisk til verks denne gangen! 0 Siter
Gjest Milde måne Skrevet 19. desember 2008 Skrevet 19. desember 2008 Det går sikkert veldig bra og du blir nok så flott atte ; ) Jeg har vært hos lærlinger og erfart at det er de som er mest nøye. 0 Siter
Lillemus Skrevet 19. desember 2008 Forfatter Skrevet 19. desember 2008 Det går sikkert veldig bra og du blir nok så flott atte ; ) Jeg har vært hos lærlinger og erfart at det er de som er mest nøye. ''Jeg har vært hos lærlinger og erfart at det er de som er mest nøye.'' Satser på at du har rett! ))) *Krysser fingrene* 0 Siter
Gjest Milde måne Skrevet 19. desember 2008 Skrevet 19. desember 2008 ''Jeg har vært hos lærlinger og erfart at det er de som er mest nøye.'' Satser på at du har rett! ))) *Krysser fingrene* Lykke til da : ) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 19. desember 2008 Skrevet 19. desember 2008 Eg klipper meg alltid hos lærlingene (halv pris) og de er alltid konsentrert og opptatt av å gjøre en god jobb, de andre (gamle kjerringer) klipper i ørska mens de tenker på hva de skal ha til middag eller om de skal ha røde eller grønne servietter til jul. 0 Siter
Lillemus Skrevet 19. desember 2008 Forfatter Skrevet 19. desember 2008 Eg klipper meg alltid hos lærlingene (halv pris) og de er alltid konsentrert og opptatt av å gjøre en god jobb, de andre (gamle kjerringer) klipper i ørska mens de tenker på hva de skal ha til middag eller om de skal ha røde eller grønne servietter til jul. *Hahahahaha* Dette må bare bli bra skjønner jeg! ) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 19. desember 2008 Skrevet 19. desember 2008 Det blir sikkert bra, du må bare være forberedt på at det tar mye lengre tid enn med en erfaren frisør. 0 Siter
pekkaline Skrevet 19. desember 2008 Skrevet 19. desember 2008 Han vet jeg er på jakt etter frisørtime og ettersom jeg skal utover til ham etter jobb og dermed blir et par timer forsinket så må han få vite det. ) Han vet dog ikke at jeg har tenkt å gå litt drastisk til verks denne gangen! Spennende 0 Siter
Lillemus Skrevet 19. desember 2008 Forfatter Skrevet 19. desember 2008 Det blir sikkert bra, du må bare være forberedt på at det tar mye lengre tid enn med en erfaren frisør. ''Det blir sikkert bra, du må bare være forberedt på at det tar mye lengre tid enn med en erfaren frisør.'' Jeg har god tid. ) 0 Siter
Gjest higgli Skrevet 19. desember 2008 Skrevet 19. desember 2008 I utgangspunktet ville jeg ikke gått til en lærling hvis jeg skulle gjøre noe annet enn å stusse tuppene. Det vil imidlertid selvfølgelig variere fra lærling til lærling hvor flinke de er. Har du mulighet til å forhøre deg litt i nærområdet om noen har erfaringer med henne? 0 Siter
Lillemus Skrevet 19. desember 2008 Forfatter Skrevet 19. desember 2008 I utgangspunktet ville jeg ikke gått til en lærling hvis jeg skulle gjøre noe annet enn å stusse tuppene. Det vil imidlertid selvfølgelig variere fra lærling til lærling hvor flinke de er. Har du mulighet til å forhøre deg litt i nærområdet om noen har erfaringer med henne? ''I utgangspunktet ville jeg ikke gått til en lærling hvis jeg skulle gjøre noe annet enn å stusse tuppene.'' Egentlig ikke jeg heller.... ''Det vil imidlertid selvfølgelig variere fra lærling til lærling hvor flinke de er. Har du mulighet til å forhøre deg litt i nærområdet om noen har erfaringer med henne?'' Nei, dessverre, dette er ikke på mitt eget hjemsted. Men jeg får bare satse på at de andre har rett i at lærlingene ofte er mer nøye. Og lærlingene må jo ha noen å øve seg på om de skal bli flinke de og.... 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 19. desember 2008 Skrevet 19. desember 2008 ''Min erfarring er at lærlinger er veldig nøye på klippen. De er jo i en situasjon der de skal lære, og etter hvert godkjennes. Dette får dem nok ofte til å være mer nøye enn mange andre.'' Jaaaa! Da stoler jeg 120% på deg assa! ) Så vet du hvem du skal skylde på om du treffer på den ene lærlingen som ikke er sånn. ;-D 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.