Gå til innhold

Klipp hos lærling...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så vet du hvem du skal skylde på om du treffer på den ene lærlingen som ikke er sånn. ;-D

Jeg lover å legge inn rapport her om kvelden lille julaften! :o)

• Svar 68
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

23

• Lotte :o)

5

• mariaflyfly

4

• pekkaline

4

Skrevet

Har veldig dårlig erfaring med lærling - og det var barneklipp....

Skrevet

Har veldig dårlig erfaring med lærling - og det var barneklipp....

''Har veldig dårlig erfaring med lærling - og det var barneklipp....''

Hysj da. ;o)

Skrevet

Har du ringt hele byen rundt eller? Utkantsområdene da.. tør jeg nevne sted?

Jeg har god erfaring med lærling. Både jeg og ungene. Bortsett fra at vi måtte være tålmodige da.... Det tok laaaaang tid :o)

Skrevet

Jeg har god erfaring med lærling. Både jeg og ungene. Bortsett fra at vi måtte være tålmodige da.... Det tok laaaaang tid :o)

Jeg har ringt de salongene som er aktuelle i nærområdene der jeg befinner meg. :o)

Men jeg tar gjerne imot tips til en senere anledning!

Skrevet

Jeg har alltid vært veldig fornøyd med lærlingeklipp. Det tar ofte litt tid da, fordi de er veldig nøye, og av og til henter de stadig en mer erfaren frisør for å få råd før de begynner. Jeg har hår til litt nedpå ryggen, og skal alltid ha det tynnet og oppklipt, lugg skåret skrått osv.

Skrevet

Jeg har alltid vært veldig fornøyd med lærlingeklipp. Det tar ofte litt tid da, fordi de er veldig nøye, og av og til henter de stadig en mer erfaren frisør for å få råd før de begynner. Jeg har hår til litt nedpå ryggen, og skal alltid ha det tynnet og oppklipt, lugg skåret skrått osv.

''Jeg har hår til litt nedpå ryggen, og skal alltid ha det tynnet og oppklipt, lugg skåret skrått osv.''

*Nikker* Ja ja! Det er noe i samme gate jeg skal! *Svett*

Gjest Kan være uheldig! Eller heldig...
Skrevet

Det kommer nok veldig av på lærlingen. En gang var jeg skikkelig uheldig, lærlingen skjulte den store feilen, og veilederen hennes som gikk over håret mitt etterpå, sa heller ingenting!

Jeg oppdaget ikke hva som hadde skjedd før jeg kom ut i vinden.... Det ble en stressende og kostbar tid etterpå - det måtte en del stylingprodukter til for å skjule feilen :-(

Skrevet

Det kommer nok veldig av på lærlingen. En gang var jeg skikkelig uheldig, lærlingen skjulte den store feilen, og veilederen hennes som gikk over håret mitt etterpå, sa heller ingenting!

Jeg oppdaget ikke hva som hadde skjedd før jeg kom ut i vinden.... Det ble en stressende og kostbar tid etterpå - det måtte en del stylingprodukter til for å skjule feilen :-(

Au da. Hm. Jeg spurte om hun får hjelp underveis og det bekreftet hun jeg snakket med i alle fall. Jeg får sjekke grundig selv før jeg godtar og går...

Skrevet

De eneste gangene jeg har blitt helt fornøyd hos frisør, har vært når jeg har blitt klippt av en lærling. Jeg har ikke vanskelig hår, men jeg krever at klippen skal være rett, og det er den j.... aldri når jeg har blitt klippet av ferdigutdannende frisører.

Så jeg hadde uten problemer klippet meg hos en lærling. Vær bare veldig tydelig på hvordan du ønsker håret, så skal nok dette gå bra.

Skrevet

Blir nok bra, skal du se. Få veilederen, eller en annen frisør til å være der sammen med lærlingen når du forteller hvordan du vil ha det. :-)

Og når det gjelder klipp generelt, kan du være like uheldig med en erfaren frisør, som en lærling.

I utgangspunktet burde jo lærlingen ønske å yte maksimalt. :-)

Lykke til, du kommer til å bli så fjong atte. :-)

Gjest er du gal?
Skrevet

DU MÅ IKKE GÅ TIL LÆRLINGER.

Hvis du ikke er så nøye på håret ditt så er det ok da, men ellers? neitakk!!

Skrevet

Har du tips om gode frisører, tas det gjerne i mot.

Skrevet

DU MÅ IKKE GÅ TIL LÆRLINGER.

Hvis du ikke er så nøye på håret ditt så er det ok da, men ellers? neitakk!!

Huner ikke gal. Hun kan ikke bli verre enn hun er nå... ;-)

Skrevet

''Min erfarring er at lærlinger er veldig nøye på klippen. De er jo i en situasjon der de skal lære, og etter hvert godkjennes. Dette får dem nok ofte til å være mer nøye enn mange andre.''

Jaaaa! Da stoler jeg 120% på deg assa! :o)

Enig. Dessuten har du ikke et hår som er vanskelig å klippe. Du blir perfekt til jul! Tenk; du trenger ikke pynte huset, fordi du stråler så gæli sjøl *hehe*

Skrevet

Har vært hos lærling mange ganger og blitt stortsett fornøyd hver gang.

Hvis ingen ville satt hodet sitt til disposisjon for lærlinger, ville jo ingen av dem fått praksis. Alle må begynne et sted, og de har jo endel opplæring før de får slippe til i håret på folk :-).

Skrevet

''I utgangspunktet ville jeg ikke gått til en lærling hvis jeg skulle gjøre noe annet enn å stusse tuppene.''

Egentlig ikke jeg heller....

''Det vil imidlertid selvfølgelig variere fra lærling til lærling hvor flinke de er. Har du mulighet til å forhøre deg litt i nærområdet om noen har erfaringer med henne?''

Nei, dessverre, dette er ikke på mitt eget hjemsted. Men jeg får bare satse på at de andre har rett i at lærlingene ofte er mer nøye. Og lærlingene må jo ha noen å øve seg på om de skal bli flinke de og....

Det går nok bra. Lykke til! :)

Skrevet

Det er en erfaren frisør som har overansvaret for å få deg til å se bra ut, det kommer sikkert til å gå bra.

Men jeg må innrømme at jeg ikke hadde gjort det... ;)

Ingen time å oppdrive i romjula?

Skrevet

Det siste jeg hørte var at du absolutt ikke ville fasongklippe det. Hva har skjedd?

Jeg ville ikke satset på læring, men det går sikkert bra.

Skrevet

Hadde ikke latt en lærling klippe på meg ny sveis nei..... :-(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...