Lotte :o) Skrevet 20. desember 2008 Skrevet 20. desember 2008 ''*hehe* Nei, det var en liten fleip...'' Jeg tok deg jo heeeeelt seriøst da... ;o) Gikk rett i kjelleren jeg, ødelagt hele jula for meg du nå. ;o) *hehe* 0 Siter
cathlin Skrevet 20. desember 2008 Skrevet 20. desember 2008 Lotte har overbevist meg. ) Dessuten så jeg ei dame på tv'n her en kveld i et sånt "Bli ny"-program og hun var skremmende lik meg på håret - FØR hun ble ny.... Der og da tok jeg beslutningen om å bli ny på håret! Du blir sikkert fin:-) 0 Siter
cathlin Skrevet 20. desember 2008 Skrevet 20. desember 2008 jeg er lærling, og det er ingen fare. vi kan som regel klippe spisser:p og vi går jo igjennom klippen med frisør før vi begynner. men er du veldig redd, så går du ikke til lærling. Hvordan er dere på farging og striping? Jeg farget meg hos en lærling en gang, og det ble katastrofe. 0 Siter
Gjest Ebbas Skrevet 20. desember 2008 Skrevet 20. desember 2008 ''Jeg har hår til litt nedpå ryggen, og skal alltid ha det tynnet og oppklipt, lugg skåret skrått osv.'' *Nikker* Ja ja! Det er noe i samme gate jeg skal! *Svett* Du kommer til å bli kjempefornøyd. :-) Husker første gang jeg fikk klipt opp håret (det ser fortsatt 'langt ut'), det var en opplevelse! Selvom frisøren så og si gikk løs på meg med ljå, og det lå en kjempesåte igjen på gulvet, så så håret faktisk enda tykkere ut enn før, bare på en luftig måte. Har ganske tungt og tykt hår egentlig, og det blir veldig prydelig og kjedelig 'prestedatter-aktig' om jeg lar alt være like langt. Hvis du blir redd for at luggen er for kort, kan du bare legge den til siden med en liten spenne. Da ser det ut som om den er lang, og går i skrå flukt ned på siden med resten av håret. Tror ikke det er det vanskeligste en lærling kan gjøre heller, så jeg er sikker på at dete blir bra! :-) Lykke til.. regner med vi får høre hvordan det går.. 0 Siter
Lillemus Skrevet 20. desember 2008 Forfatter Skrevet 20. desember 2008 Du kommer til å bli kjempefornøyd. :-) Husker første gang jeg fikk klipt opp håret (det ser fortsatt 'langt ut'), det var en opplevelse! Selvom frisøren så og si gikk løs på meg med ljå, og det lå en kjempesåte igjen på gulvet, så så håret faktisk enda tykkere ut enn før, bare på en luftig måte. Har ganske tungt og tykt hår egentlig, og det blir veldig prydelig og kjedelig 'prestedatter-aktig' om jeg lar alt være like langt. Hvis du blir redd for at luggen er for kort, kan du bare legge den til siden med en liten spenne. Da ser det ut som om den er lang, og går i skrå flukt ned på siden med resten av håret. Tror ikke det er det vanskeligste en lærling kan gjøre heller, så jeg er sikker på at dete blir bra! :-) Lykke til.. regner med vi får høre hvordan det går.. ''Lykke til.. regner med vi får høre hvordan det går..'' Gjett om! ) Om dere ikke har noe å gjøre om kvelden lille julaften så er det bare å logge på her for frisørrapport! ) 0 Siter
org Skrevet 21. desember 2008 Skrevet 21. desember 2008 Jeg prøver bestandig å få lærlingeklipp, og de siste - tja - la oss si fem gangene har jeg lyktes. Og jeg har vært fornøyd hver gang! 0 Siter
meg__123! Skrevet 22. desember 2008 Skrevet 22. desember 2008 Hvordan er dere på farging og striping? Jeg farget meg hos en lærling en gang, og det ble katastrofe. jeg farger og striper, og kundene blir fornøyde de.. 0 Siter
Gjest Ebbas Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 ''Lykke til.. regner med vi får høre hvordan det går..'' Gjett om! ) Om dere ikke har noe å gjøre om kvelden lille julaften så er det bare å logge på her for frisørrapport! ) ..og hvordan gikk klippen? 0 Siter
Lillemus Skrevet 3. januar 2009 Forfatter Skrevet 3. januar 2009 ..og hvordan gikk klippen? Det gikk helt fint! ) Hadde oppfølgingstråd på det om kvelden lille julaften. ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.