Gå til innhold

Lungebetennelse/luftveisinfeksjon

Anbefalte innlegg

Gjest Ferieturisten
Skrevet

Jeg er paa ferie i utlandet og det er litt slit aa faa snakket med en lege. Derfor spoer jeg dere foerst :)

De siste 3-4 dagene har jeg hatt vondt i lungene, vondt for aa puste (faar i meg nok luft, men med ubehag) og vaert i litt daarlig form. Har litt feber. Jeg blir fort andpusten og det gjoer vondt i hele brystet naar jeg puster dypt inn. Jeg har ikke vondt i halsen og er ikke forkjoelet paa vanlig maate.

Jeg er i 20-aarene og er frisk ellers. Hva tror dere dette er? Kan jeg ha faatt meg en lungebetennelse saann at jeg burde oppsoeke lege eller kan det bare vaere en liten infeksjon som gaar over av seg selv? Jeg er ikke i veldig daarlig form saa jeg foeler meg litt som en hypokonder hvis jeg oppsoeker lege naa egentlig :-p

Takk for svar! :)

Skrevet

Feber+vondt for å puste høres ikke spesielt "hypokondrete" ut for meg, jeg ville gått til legen. :-)

Skrevet

Feber+vondt for å puste høres ikke spesielt "hypokondrete" ut for meg, jeg ville gått til legen. :-)

Skrevet

SARS? Fugleinfluensa?

Det går i alle fall mye for tia, men det høres ut som du har lungebetennelse ja.

Skrevet

SARS? Fugleinfluensa?

Det går i alle fall mye for tia, men det høres ut som du har lungebetennelse ja.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...