Gjest Millit Skrevet 20. desember 2008 Skrevet 20. desember 2008 Vi har fått nytt kjøkken med masse sånne små "pyntehyller"...altså små rom rundt om kring til å fylle med fine ting. Vi har en utpreget landstil i hjemmet vårt, men i disse hyllene stopper kreatviteten min helt opp. HVA kan jeg ha i hyllene? De er nokså dype, så det ser dumt ut dersom jeg setter inn bare en sukker-skål f.eks.. Sukk,hva har dere i slike hyller? Ps. Har satt inn kokebøker i de største altså! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 20. desember 2008 Skrevet 20. desember 2008 Jeg tror kanskje jeg ville unngått å ha mange ulike ting i hyllene (lett for å se "rotete" ut). Hva med å velge en farge som passer og kjøpe glassting i den fargen. Glasstingene kan ha ulike fasong og størrelse, men omtrent samme farge? 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 20. desember 2008 Skrevet 20. desember 2008 Vi valgte bevisst bort slike åpne hyller da vi fikk nytt kjøkken. Jeg er ikke _så_ glad i å tørke støv. Om vi hadde det ville jeg kanskje hatt kaffeboksen i en hylle, en fin pyntefigur i en annen, og kanskje de elektriske salt- og pepperbøssene i en. 0 Siter
Gjest Mirakelet Skrevet 20. desember 2008 Skrevet 20. desember 2008 Terakottakrukker kanskje, sånne med trykk på: Sukker, Salt, mel osv? eller glasskrukker med rutet tøystykke over i sånn gammeldags stil.... det er jo skikkelig landelig. Flettede kurver.... 0 Siter
pekkaline Skrevet 20. desember 2008 Skrevet 20. desember 2008 Jeg selv valgte bort slike hyller i innredningen. Jo mindre å vaske på jo bedre Men jeg har en vindu litt høyt oppe, og på vinduskarmen står salt og pepperbøsser, ei fjøl ungene har laget og en grønn plastikkblomst. Akkurat nå så står det noen nisser med bakeverk der også. Jeg ville gjort som togli sier, da blir det stil og renere enn om du har "en fant av hver slag" i hyllene dine. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.