cathlin Skrevet 21. desember 2008 Skrevet 21. desember 2008 Ja men det er ikke mye action her. Hvordan gikk det med bodybutteret ditt forresten? Det skjedde svært lite. Møtte en skummel mann på bussen eneste. 0 Siter
cathlin Skrevet 21. desember 2008 Skrevet 21. desember 2008 Ja men det er ikke mye action her. Hvordan gikk det med bodybutteret ditt forresten? Lag action du da! :-) Eller så er du velkommen til å delta i en gjettekonkurranse senere i kveld. 0 Siter
Gjest VKF Skrevet 21. desember 2008 Skrevet 21. desember 2008 Jeg savner alle de som var her før omleggingen og som laget temperatur og engasjement i diksusjonene. Det er nesten helt borte nå. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 21. desember 2008 Skrevet 21. desember 2008 Jeg savner alle de som var her før omleggingen og som laget temperatur og engasjement i diksusjonene. Det er nesten helt borte nå. Hrmp Jeg er da her! 0 Siter
Gjest VKF Skrevet 21. desember 2008 Skrevet 21. desember 2008 Hrmp Jeg er da her! Ja, du er jo her. Bra det da:-) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 21. desember 2008 Skrevet 21. desember 2008 Jeg savner alle de som var her før omleggingen og som laget temperatur og engasjement i diksusjonene. Det er nesten helt borte nå. Om du savner dem, er det bare å følge etter. De fleste er samlet på et forum. Men det er ikke så veldig mye diskusjoner der heller, mest småprat. 0 Siter
Gjest VKF Skrevet 21. desember 2008 Skrevet 21. desember 2008 Om du savner dem, er det bare å følge etter. De fleste er samlet på et forum. Men det er ikke så veldig mye diskusjoner der heller, mest småprat. Ja, jeg kan jo følge etter, men jeg mistrives ikke her heller:-) 0 Siter
adelie Skrevet 21. desember 2008 Forfatter Skrevet 21. desember 2008 Lag action du da! :-) Eller så er du velkommen til å delta i en gjettekonkurranse senere i kveld. ''gjettekonkurranse '' Når kommer den, da? 0 Siter
adelie Skrevet 21. desember 2008 Forfatter Skrevet 21. desember 2008 Det skjedde svært lite. Møtte en skummel mann på bussen eneste. Bussen er ikke stedet vet du, du må gå på bar, sikkert. 0 Siter
pekkaline Skrevet 21. desember 2008 Skrevet 21. desember 2008 *lol* Ja sånn er det bare. Jeg har vært avsted og vasket stua for min mormor i dag. Det er jammen jobb. Hun har smånips og ting&tang tett i tett på hyllene sine ",) Jeg ser min mor begynner å ta etter.... Jeg håper aldri det blir slik i min stue! Er det slik hos deres bestemødre? 0 Siter
cathlin Skrevet 21. desember 2008 Skrevet 21. desember 2008 ''gjettekonkurranse '' Når kommer den, da? Jeg ble sur, så den er avlyst. 0 Siter
adelie Skrevet 21. desember 2008 Forfatter Skrevet 21. desember 2008 *lol* Ja sånn er det bare. Jeg har vært avsted og vasket stua for min mormor i dag. Det er jammen jobb. Hun har smånips og ting&tang tett i tett på hyllene sine ",) Jeg ser min mor begynner å ta etter.... Jeg håper aldri det blir slik i min stue! Er det slik hos deres bestemødre? Har vært slik hos mine forfedre, ja. Bare en ting å si om det: HUFF! 0 Siter
adelie Skrevet 21. desember 2008 Forfatter Skrevet 21. desember 2008 Jeg ble sur, så den er avlyst. Ta den i morgen da. Det kan jo virke oppmuntrende. 0 Siter
frosken Skrevet 21. desember 2008 Skrevet 21. desember 2008 Jeg kan godt snakke litt om dampvaskeren min i stedet for julegaver. Blir det bedre da? 0 Siter
Gjest prust Skrevet 21. desember 2008 Skrevet 21. desember 2008 Synes det er koselig her, jeg! Kunne nok vært flere saftige diskusjoner, men her må vel alle ta et ansvar?! 0 Siter
Faure Skrevet 22. desember 2008 Skrevet 22. desember 2008 Hehe ja det har du helt rett i. Den 25. desember starter de evinnelige skrytetrådene om hvor mye man betyr for familien siden man fikk så fin en gave. Jeg oppfordrer herved alle med litt respekt for seg selv å om boikotte slike tråder. Vi er da voksne, er vi ikke? 0 Siter
adelie Skrevet 22. desember 2008 Forfatter Skrevet 22. desember 2008 Jeg kan godt snakke litt om dampvaskeren min i stedet for julegaver. Blir det bedre da? Jepp 0 Siter
morsan Skrevet 22. desember 2008 Skrevet 22. desember 2008 *lol* Ja sånn er det bare. Jeg har vært avsted og vasket stua for min mormor i dag. Det er jammen jobb. Hun har smånips og ting&tang tett i tett på hyllene sine ",) Jeg ser min mor begynner å ta etter.... Jeg håper aldri det blir slik i min stue! Er det slik hos deres bestemødre? Det er dessverre lenge siden jeg hadde en bestemor... Men hun hadde ikke så mye nips - var nok preget av å ha vokst opp i nøysomhetens tidsalder der det ikke skulle sløses. Moren min derimot er av en helt annen type, og der er virkelig utrolig hva hun klarer å fylle huset sitt med:-) 0 Siter
adelie Skrevet 22. desember 2008 Forfatter Skrevet 22. desember 2008 Det er dessverre lenge siden jeg hadde en bestemor... Men hun hadde ikke så mye nips - var nok preget av å ha vokst opp i nøysomhetens tidsalder der det ikke skulle sløses. Moren min derimot er av en helt annen type, og der er virkelig utrolig hva hun klarer å fylle huset sitt med:-) ''Det er dessverre lenge siden jeg hadde en bestemor... '' Når du sier det, husker jeg egentlig ikke åssen bestemødrene mine hadde det mht nips. Men det hele var litt småblomstrete liksom, iallfall hos den ene. Hun andre var nok enklere. Foreldrene mine derimot.... Der var det ikke pusterom. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.